צעירי כפר כנא: רוצים עוד עלייה

העולה החדשה לליגה ב', חולמת על עלייה לליגה א'. רוב הסגל מהעונה שעברה ממשיך ואליהם הצטרפו השוער מוחמד עורבי, החלוץ מוחמד אבוליל ותאאר סנעאללה. ואסים עבאס ימשיך לעמוד על הקווים. בשבת משחק הפתיחה נגד נחף

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 01-10-2015
  • 07:46

למי שלא זוכר, צעירי כפר כנא הוקמה בקיץ שעבר על חורבותיה של מכבי כפר קנא שירדה בתום עונת 2013/4 לליגה ב' והתפרקה בשל החובות הכבדים שרבצו עליה.

 

הרוח החיה מאחורי ההקמה היה שוער העבר של מכבי, טרק עבאס שמאס בעסקנים שהביאו לפירוקה של מכבי שבשיאה שיחקה בליגה הלאומית וזאת במטרה להחזיר עטרה ליושנה כשהמטרה הראשונה היא עלייה לליגה ב'.

 

עם סגל שהורכב ברובו ע"י כאלה ששיחקו בעברם במכבי (מוחמד ברטי עבאס, אחמד שיח' אחמד, אמיר גדיר, נור עודה ועוד) ומצטרפים חדשים כמו החלוץ ניר כהן (מלך השערים עם 20 כיבושים) והמגן עבאס רחייל, המשימה הושלמה למרות שלא הייתה פשוטה בכלל כשאחי ביר אלמכסור נושפת בעורף.

 

בקיץ החליטו בכפר קנא לנסות ולקחת את הקבוצה עוד צעד קדימה. כצעד ראשון, הושארו כמעט כל אלה מהעונה שעברה כולל המאמן, ואסים עבאס. אליהם הצטרף בפגרה השוער המצוין, מוחמד עורבי שבלט בעונה שעברה במדי בני כאבול.

 

רכש מצוין. עורבי (עלאא בדארנה)

 

עוד הצטרף לכפר כנא הקשר המוכשר, מוחמד אבוליל שהיה בין הגורמים החשובים לעלייתה של הפועל איכסל לליגה א' (כבש 6 שערים כולל שער העלייה נגד אסי גלבוע) והמגן תאאר סנעאללה.

 

"אנחנו יודעים שליגה ב' זה סיפור אחרי לגמרי", אמרו בקבוצה, "אבל שום דבר לא בשמיים והכל אפשרי".

 

בשבת הקרובה בשעה 15:00 תחל כפר כנא את דרכה בליגה ב' במשחק הבכורה הביתי נגד עולה נוספת, צעירי נחף. "רוצים להתחיל ברגל ימין, במיוחד שמדובר במשחק בית", סיכמו בכפר קנא.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שישלמו חובות של שנה שעברה + מענקי עלייה קודם (עלי 01-10-2015, 12:04)