אבי בן סימון מאמן פרדיס: "אפשר לבנות משהו יפה ולהפתיע"

אבי בן סימון, אחד השחקנים היותר מוכרים בליגות הנמוכות, שפרש לפני 3 שנים לטובת קריירת אימון נחת בבני פרדיס. לקראת פתיחת העונה הוא אופטימי ומאמין שאפשר להפתיע

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 01-10-2015
  • 08:45

אבי בן סימון (42) היה אחד השחקנים המוכרים בליגות הנמוכות בעיקר באזור חיפה והצפון. לאחר שפרש לפני כשלוש שנים פנה לקריירת אימון. 

 

הוא פרץ לתודעה מחדש כשנחשב בעיני רבים כזה שהקים את פרוייקט הפועל טירת הכרמל לפני כשנה. עימו סיימה הקבוצה במקום השלישי במחוז שומרון. לפני כן, שימש כמאמן - שחקן בהפועל נהריה.

העונה חתם כמאמן ראשי במקום מפתיע משהו, הפועל בני פרדיס מליגה ג' יזרעאל, קבוצה שבשנים האחרונות המוניטין שלה אינו חיובי במיוחד (פיצוצי משחקים והתפרקות באמצע העונה שעברה).

 

למה החלטת דווקא לחתום שם? 

"התקשרו אלי וביקשו שאגיע לאמן את הקבוצה. לאחר שיחה של שעתיים אצל היו"ר הבנתי שרוצים לעשות שם משהו רציני השנה, להעביר אלי את כל האחריות המקצועית ולעזור מהצד בכל מה שאצטרך. קיבלתי את הרושם שיש לאן להתקדם והחלטתי לסגור שם. התוכנית השנה זה להיות קבוצה חזקה ולהתברג בשלישיה הראשונה".

 

"מאמין בקבוצה צעירה עם חיזוק של כמה שחקני רכש בכירים עם נסיון רב שיוכלו לעזור גם בקידום השחקנים הצעירים", פורש בן סימון את משנתו, "יש לנו סגל שחקנים של 24 שחקנים בתוכם שחקני הרכש אלי בן חמו, החלוץ שי חדד (שוקו) השוער יוסף עויס הבלם האחורי רביע משעל והקשר האחורי צחי בכר".

 

לשאלתי האם הוא ישתתף כשחקן פעיל במהלך העונה, ענה: "בהחלט, מתכוון להתלבש ולשחק מדי פעם כדי לתרום מהנסיון שלי אבל לא יותר מחצי שעה ורק במידת הצורך. "

 

לגבי העתיד הוא אומר: "התחלתי קורס מאמנים בכירים ואני אמור לסיים אותו ב וני 2016".

 

שיהיה בהצלחה! 

 

אבי בן סימון. יש לו את היכולות והידע להיות אחד המאמנים הבכירים. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לבן סימון!!!! (רועי נשר 02-10-2015, 01:28)
    שיהיה בהצלחה לאבי בן סימון אחלה בן אדם ומנהיג ...
  2. אבי בן סימון (רביע זיאן 16-08-2017, 13:57)
    איש הברזל תותח על אני מאחל לך המון הצלחות ומגיע לך אוהב ועמריך מאוד