מעלה אדומים: מחפשת את האקס פקטור

אחרי עונה נפלאה שהסתיימה בהפסד בהארכה בגמר הפלייאוף המחוזי לעירוני מודיעין, עברה מעלה אדומים מתיחת פנים אך שמרה על אותו המוטו: ליצור תלכיד צעיר של שחקנים כשהמטרה היא שוב, צמרת הגבוהה. סלמי: "מחפשים את האקס פקטור"

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 16-09-2015
  • 08:20

אין ספק שהעונה שעברה הייתה אחת הטובות ביותר שידעה מעלה אדומים. מקום רביעי, ניצחונות על קבוצות הצמרת כשהדובדבן היה הגעה לגמר הפלייאוף המחוזי שם הפסידה רק  בהארכה לעירוני מודיעין עתירת התקציב.

 

לקראת העונה הנוכחית עברה הקבוצה מתיחת פנים כשמה משחקניה המובילים עזבו כמו בני קיאדנה (בית׳ר ירושלים), שימי שמש (מודיעין), טדרוס בוגלה, אפרים בוגלה וכפיר פרץ.

 

במקומם הצטרפו בן מירו (קטמון), בן רנדי (הפועל ירושלים), תומר שנצר (קטמון), נועם זגורי (קטמון), תומר נסים (קטמון), ליאור עדיקה (מודיעין), עומרי ברינר (חזר אחרי שסיים ללמוד בלונדון). אלה אמורים בהחלט לשמור על המוטו של הקבוצה: ליצור תלכיד של שחקנים צעירים שיביאו את הקבוצה שוב אל הצמרת הגבוהה.

 

תלכיד צעיר שיביא את הקבוצה לצמרת. אופק תאני (מימין. דף הפייסבוק את בית"ר מעלה אדומים)

 

על מנת לאפשר למאמן משה סלמי הכנה אופטימלית החליטה הקבוצה ש לא להירשם למשחקי גביע המדינה למרות שהחלה להתאמן באמצע חודש אוגוסט.

 

במהלך השבועות בהם היא מתאמנת (5 אימונים שבועיים), קיימה מעלה אדומים ארבעה משחקי אימון בהם סיימה בתיקו 2:2 עם נוער הפועל ירושלים, ניצחה 2:0 את נוער בית"ר ירושלים, 3:0 את קבוצת הנוער המקומית ו-4:0 את נוער הפועל ירושלים.

 

ביום חמישי האחרון קיימה הקבוצה הרמת כוסית חגיגית לרגל ראש השנה בהשתתפותם של כל מאמני ומנהלי המחלקה ובמהלכה נשאו דברים בעלי המועדון משה ואבישי זיגדון, יו"ר העמותה אלי זיו, מאמן הקבוצה משה סלמי וסגן ראש העיר גיא יפרח. בסיומה קיבלו השחקנים ואנשי הצוות סלסלת שי.

 

כלל הנואמים ציינו את נחת הרוח שגרמה להם הקבוצה הצעירה בעונה הקודמת ואת רצונם לראות איך מעלה אדומים הצנועה הופכת להיות דיירת של קבע בצמרת טבלת ליגה ב׳.

 

הקבוצה שתקיים במהלך שגרת הליגה ארבעה אימונים בשבוע מקיימת פעם בשבוע אימון פילאטיס לחיזוק ושימור ואימון נוסף עם מאמן השוערים של הפועל קטמון אמיר אבוקסיס.

 

המאמן, משה סלמי שעשה פלאים עם ההרכב שעמד לרשותו בעונה שעברה קיבל מספר הצעות מעניינות מקבוצות באזור אך החליט בסופו של דבר להישאר בבית. ״למרות שמוקדם מאוד עדיין לדבר על מטרות", אמר, "ברור לנו שהמטרה הראשונה של המועדון תהיה ליצור תלכיד של שחקנים צעירים ורעבים שיסבו הנאה ונחת לפרנסי העיר וההנהלה הנהדרת שלנו".

 

נחת לפרנסי העיר. סלמי עם ראש המועצה, בני כשריאל (דף הפייסבוק של בית"ר מעלה אדומים)

 

חיזוק?

אנחנו מחפשים עדיין שלושה שחקנים שיהיו האקס פקטור שלנו העונה ויהפכו אותנו מקבוצה נחמדה וסימפטית לקבוצה חזקה מאוד.הליגה במחוז שלנו צפויה להיות חזקה מאוד ומאתגרת וכדי להתמודד בה בכבוד נצטרך סגל עמוק ואיכותי. מאחל לכולם שנה טובה וספורטיבית והצלחה למשפחת בית״ר מעלה אדומים״

הוסף תגובה
תגובות