עראבה ומגאר מסתבכות סכנין וכאוכב נשארות

חגיגה גדולה בכאוכב שנשארת בליגה ב' על חשבונה של עראבה שהולכת לעוד משחק בפלייאוף התחתון על ההישארות בליגה. כמו כן, גם יפיע נשארת בליגה ודבוריה תלך למאבק כנגד הירידה

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 03-05-2015
  • 08:44

מפגש מסקרן בין שתי השכנות הפועל כאוכב נגד אחווה עראבה, התרחש בסופ"ש. עראבה נשארה ב- 10 שחקנים בדקה ה- 4, לאחר כרטיס אדום למנאר דראושה. במחצית השנייה בדקה ה-47, פציעה קשה לקשר הפועל כאוכב, מחמוד חמזה, שפונה בעקבות כך לבית החולים ובמקומו נכנס מהדי חסן. בדקה ה- 70, חוסאם חוגיראת הקשר/חלוץ של כאוכב, אולי השחקן הכי מהיר בישראל מנצל את המהירות שלו ומגלגל לרשת 1-0 למקומיים מכאוכב.

 

כאוכב, חוגגת הישארות בליגה. (עלאא בדראנה)

 

רבע שעה לסיום, שוויון במספר השחקנים על המגרש כאשר שחקנה של כאוכב, חוסאם חגוג, מקבל את הכרטיס האדום ומשאיר את קבוצתו ב- 10 שחקנים. שתי דקות עברו, ועראבה מקבלת עוד אדום, הפעם זה רביע קראקרה שמורחק אחרי עבירה גסה על מוחמד בדארנה. כאוכב תסיים את המשחק גם היא ב- 10 שחקנים כאשר אוסאמה אחמד הורחק בכרטיס אדום. בסיום, השער של חוסאם חוגיראת, משאיר את כאוכב בליגה ושולח את עראבה לפלייאוף התחתון, שם תפגוש את בני מגאר שהפסידה להפועל סכנין בתוצאה 5-2. פאדי בדארנה כבש 4 שערים, וענאן טרביה הוסיף עוד אחד. הייתם שיני ונאיף סלאמה רק צימקו, והשערים שלהם לא עזרו לקבוצה שתפגוש את אחווה עראבה.

 

פאדי בדארנה כובש 4 שערים ומשאיר את הפועל סכנין בליגה. (עלאא בדראנה)
 

בצפון ב, עירוני יפיע נפגשה מול מ.ס דבוריה. רקאן נגאר העלה את יפיע ליתרון בשער עצמי בדקה ה 46, מוחמד עזאיזה השווה דקה לאחר מכן. מוחמד שחברי, החזיר את היתרון לדבוריה בדקה ה- 50, אך הורחק בכרטיס אדום בדקה ה- 66. מיד אחרי השער, יפיע ביצעה חילוף כאשר בילאל סולחה יצא ונכנס המציל של עירוני יפיע בשאר מגאמסה- כבש בעונה שעברה את שער העלייה נגד צעירי ביר אלמכסור ושלח את הקבוצה לליגה ב. קאסם לואבנה השווה ליפיע בדקה ה- 70, ושלח את שתי הקבוצות להארכה.

 

בשאר מגאמסה המציל של יפיע, כבש שער עליה בעונה שעברה והשנה כובש שער הישארות. (עלאא בדראנה)
 

בדקה ה- 114, שחקנה של דבוריה עלי אכילתי כובש שער עצמי ומעלה את יפיע ליתרון. 4 דקות מאוחר יותר,  קאסם לואבנה כובש את השני שלו ואת הרביעי של יפיע. בדקה ה- 120 של המשחק, המציל של יפיע, בשאר מגאמסה, כובש את השער החמישי של קבוצתו ומשאיר אותה בליגה. דבוריה תפגוש את בני נוגידאת בגמר. נוגידאת הפסידה 3-1 לפרדס חנה, ליאור היילה כבש צמד ואושר גואטה הוסיף עוד אחד. מוחמד נוגידאת כבש לזכות נוגידאת בכדור עונשין מ- 11 מטרים.

 

הוסף תגובה
תגובות