מזל טוב: הפועל רוב שפירא חיפה- בית"ר חדרה 3:13

חגיגה ענקית של השחקנים האדומים של רובי שפירא על כר הדשא, עם לא פחות מ-13 שערי מצווה, השלימו את העלייה לליגה ב' באופן רשמי והחלו בחגיגות. התמונות לפניכם

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 25-04-2015
  • 15:57

לאחר אירועי השבוע שעבר בטירת הכרמל, אנשי מ.ס רובי שפירא חיפה רצו להשכיח את המהומה שהייתה. מה גם העונש הקל בבית הדין, נתן את הסיבה המושלמת להתחיל בחגיגות העליה הרשמיות של המועדון האדום סנגרשה הבית העונה על שמו של אבי רן ז"ל. החגיגה האדומה החלה בדקה  ה-8 כאשר יוסי גוטרמן, הקפיץ את האוהדים באדום אשר מילאו את היציע ונהנו מתצוגה מופלאה של לא פחות מ-13 שערים במשחק, בדרך לעונה מושלמת ללא הפסד בליגה- הישג מרשים לא פחות מעלייתה של הקבוצה.

 

שחקני חיפה עלו במטרה אחת משריקת הפתיחה, לדרוס כמה שיותר. איתן יוואש המצוין סיים את המשחק עם שלושער, שגיא חייט הנפלא כבש רביעיית שערים לרשת של חדרה, מראדונה הגדול סיים עם שלושער, ואף התכבדו בחגיגה כפיר לייבוביץ, אלעד לידור ויוסי גוטרמן שהחל את  הדריסה האדומה. בסיום, בית"ר חדרה כבשו שלושה שערים אך זה היה כבר בזמן "הגארבג' טיים". הפועל רבו שפירא חיפה, מסיימת את העונה בסטייל וכבר מתכוננת לקראת העונה הבאה, שלא תהיה טיול לליגה א' את זה כבר כולם יודעים.

 

תמונות מהמשחק. (צילום: מאור אלקסלסי)  

 

[

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיפה יש רק אחת (היידה רובי חיפה 25-04-2015, 16:32)
  2. כפיים (מברוק 25-04-2015, 21:45)
    איתן יואש מספר אחד חלוץ ענק שיגיע עוד רחוק אני נהנתי מהמשחק שלו מלא פירגון לחברים וגם כובש בחסד עליון עלה והצלח