ברכות: הפועל רובי שפירא חיפה עלתה לליגה ב'

בשנתה הראשונה של הפועל רובי שפירא במחוזות הכדורגל הישראלי, הפועל עמדה במטרה מתחילת העונה ועלתה אמש באופן רשמי לליגה ב' מול יריבתה מכבי טירת הכרמל, אשר ניצחה 0-1 משער של מראדונה שהקפיץ את היציע האדום

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 18-04-2015
  • 16:04

לאחר עונה שבה הקבוצה האדומה מחיפה, הייתה בשתי רמות מעל ליגה ג', אמש באופן רשמי בדקה ה-95 "מראדונה של חיפה" שלח כדור נפלא לרשת והחל את חגיגות העליה לליגה ב' מול מכבי טירת הכרמל. חבל שמה שנזכור ממשחק העליה של רובי שפירא חיפה, הוא האירוע המכוער בסיום המשחק בין שחקני הקבוצות, אשר ללא אנשי האבטחה שהיו באיצטדיון בטירת הכרמל זה יכול היה להסתיים אחרת.

 

ניצחון מתוק, בדקה קריטית במשחק- החגיגות החלו. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

התגרה המיותרת. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

כמו כן, לפני תחילת המשחק הנהלת טירת הכרמל רצתה לגבות מחיר מלא על הכרטיס מאוהדי הפועל הרבים שהגיעו לתמוך בקבוצה. עקב כך החליטו ארגון האוהדים שלא ישלמו שקל על כרטיס, אלא יעודדו בשיא המרץ מחוץ לאיצטדיון וכך היה. מזל, שמישהו בטירת הכרמל התעשת ופתח בדקה ה-65 את השערים להר הגעש האדום שנתן תצוגת קהל כמו שרק הם יודעים.

 

לפני ואחרי הדקה ה-65, שאפו ענק לאוהדי הפועל. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אין ספק שהמועדון האדום, עשה העונה הישג נפלא בעונתו הראשונה בכדורגל הישראלי. עתה, שפירא חיפה יצטרכו להיבנות מחדש לליגה ב', ולפי כל התחזיות הם בהחלט יהיו המועמדים האולטימטיביים לסיים את העונה הבאה באחד מהמקומות הראשונים בליגה, במידה ולא יהיו "הפתעות" לא נעימות בתחילת העונה. עד אז, נודה להם על עונה קסומה, נפלאה ובעיקר מלאת צבע ועניין. 

 

הקהל האדום לא נרגע. (מאור אלקסלסי)

 

עוד תמונות ממשחק העליה של רובי שפירא חיפה. (צילום: מאור אלקסלסי)   

 

   

הוסף תגובה
תגובות
  1. יששששששששש (מאיר 18-04-2015, 16:50)
  2. איזה יופי (פועליסט 18-04-2015, 19:20)
  3. איזה יופי, כייף אמיתי (עופר 19-04-2015, 09:26)