מכבי סולם נוקמת במכבי עין מאהל

הנקמה המתוקה. מכבי סולם מנצחת את עין מהאל 1-2 ושומרת על סיכוי טוב מאוד להעפיל לפלייאוף העליון, במאבק לעבר עלייתה לליגה א' צפון

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 16-03-2015
  • 08:09

מכבי עין מאהל אירחה את מכבי סולם במשחק מלחמה, על כרטיס לפלייאוף העליון. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, עין מאהל ניצחה 2-1. המשחק נפתח בהתלהבות ושליטה מושלמת של שחקני מכבי סולם. קו ההתקפה המהיר מאוד של סולם, עשה המון כאב ראש להגנת שלושת שחקני ההתקפה של סולם- עין מאהל. מיזר זועבי, אדם רחייל, תאמר באשא, לחצו על השער מדקות הפתיחה, ולסוף הצליחו לכבוש.

 

שחקני סולם, תמונות ניצחון. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה-13 במשחק, מייזר זועבי מוכשל קרוב לרחבת ה- 16. הכדור החופשי מוגבה לרחבה, ותאמר באשא נוגח לרשת. 1-0 לאורחים מסולם בסיום המחצית הראשונה. 

 

 

 

המחצית השנייה נפתחה, כהעתק מושלם לפתיחתה של המחצית הראשונה. הלחץ של מכבי סולם נמשך, ובדקה ה-63 מייזר זועבי במבצע אישי נהדר, מעלה את קבוצתו ל- 2-0. רבע שעה לסיום המשחק, מכבי עין מאהל חוזרת למשחק. מאהר אבו ליל, נוגח כדור לרשת ומצמק ל 2-1. 

 

מייזר זועבי חוגג את השער השני. (עלאא בדראנה)

 

5 דקות לסיום, חלוץ מכבי סולם, עימאד ווהדאני מוכשל בתוך הרחבה. השופט קובע בעיטת עונשין מ- 11 מטרים. בלם מכבי עין מאהל, אדהם חביב אללה, מורחק בכרטיס אדום. מוחמד סעדי לקח את הבעיטה, אך השוער של עין מאהל מוחמד מקסקס הדף לקרן. בסיום, 2-1 למכבי סולם בהמשך המירוץ לעבר הפלייאוף העליון.

 

מגן מכבי סולם, בילאל שחברי, אמר בסיום: "היה לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה עקשנית. אני שמח שחזרנו עם 3 נקודות חשובות. יש לנו קבוצה מוכשרת ומגיע לנו להיות בצמרת".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוזר הכל אבל לא מסקרים את הדרבי הפתח תקוואי (פתח תיקוואי 16-03-2015, 08:14)