סיכום מחזור 6 - ליגה ג' שומרון

מחזור מספר 6 הסתיים בליגה ג' שומרון, מחזור בו מכבי והפועל טירת הכרמל מנצחות, רובי שפירא חיפה מביסה...כל התוצאות וכל הכובשים בכתבה הבאה. וכמובן מי היה כוכב המחזור? מי בנבחרת המחזור של ליגה ג מחוז שומרון? הכל בכתבה הבאה....

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 24-11-2014
  • 15:06
המחזור השישי של ליגה ג' שומרון הסתיים במבול שערים נוסף, הפעם התורנית היא מ.ס חיפה רובי שפירא אשר כבשה שמונה שערים. סך הכול השערים שנכבשו הינם 25 שערים. המשחק של מ.ס חיפה שהיה אמור להתקיים ב 25.11 בוטל ע"י המשטרה בגלל חשש ביטחוני ולא נמסר כרגע מועד אחר.
 
בשעה 12:45, כאשר מכבי עירוני טירת הכרמל גל קובי, מארחת את מועדון ספורט כדורגל הפועל קרית יםעירוני טירה עשתה מאמצים גדולים להכשיר את מגרשה העירוני לקראת המשחק נגד קרים ים, עירוני ידעו שרק נצחון ישאיר אותם בתמונת הצמרת לאחר שהפסידו בדרבי.
 
כבר בדקה השביעית, שחקנה של עירוני ליאור טל נפצע והוחלף ע"י חגי ליעד, לאורך המשחק המאמן, שמעון רביבו, שינה טקטיקה ונראה שזה עבד. מנגד, קרית ים התקשתה לשחק במגרש הקשה והמסוכן בטירה והצליחה רק לצמק את התוצאה. תוצאת סיום : 3-1 לעירוני טירת הכרמל. לעירוני טירת הכרמל כבשו : אטיס אור(41), שחר אלמוג(58), פרידהבר אוראל(82).
לקרית ים כבש : אטיאס אור(85).
 
שמעון רביבו, מאמנה של עירוני טירת כרמל: "שחקנים התעלו על עצמם וחיפו על חיסורים של פצועים. שחקנים שלא שיחקו בעמדות הרגילות שלהם, למען המטרה והצליחו לעשות משחק גדול נגד קבוצת כדורגל מצויינת. שאפו גדול לשחקנים שלי".
 
מכבי עירוני טירת כרמל גל קובי, נגד מועדון ספורט כדורגל הפועל קרית ים. (צילום : ערן רז-אור)
 
בשעה 13:15 אירחה בית"ר חדרה במגרש באור עקיבא את הפועל טירת כרמל, טירת כרמל התקשתה במשך 40 דקות, לנהל משחק מול חדרה שהציגו עד אז משחק יפה ורק חוסר יכולת מנעה מהם לכבוש ראשונים. שי אוסמו מאמנה של טירה רושם ניצחון נוסף ומאז שהגיע להפועל היא רושמת רק נצחונות.
 
השערים היפים שנרשמו, היו של נתנאל לוי בדקה ה- 40 כאשר כבש בבעיטה מעל השוער למשקוף ופנימה. בנוסף, עקיבא מנדלסון, כאשר בעט כדור חזק בחצי גובה כאשר הסתובב לקורה ונכנס פנימה, בית"ר חדרה מצליחה לצמק רק בדקה ה-90 לאחר ערבוב בהגנת טירה, במשחק עצמו הגיעו כ- 15 אוהדים אדומים שעשו את דרכם וראו את הקבוצה מנצחת. תוצאת סיום : 4-1 להפועל טירת כרמל. להפועל טירת כרמל כבשו: נתנאל לוי(40), שימי פרץ(פנדל, 41), גל קובה(67), מנדלסון עקביא(80).
לבית"ר חדרה כבשו: רונן לוי(90)
 
בשעה 13:45 אירחה בית"ר פרדס חנה את הפועל עוספיא במגרשה הביתי, פרדס חנה כרגע עם מ.ס חיפה רובי שפירא ניראות הכי טוב שהם ללא הפסדים ורק תיקו, אך פרדס חנה עם יחס שערים עודף ולשניהם משחק חסר.
פרדס חנה מצליחה לנצח את הפועל עוספיא ומתברגת לה במקום השני.
תוצאת סיום : 2-0
לבית"ר פרדס חנה כבשו : צמד בויקו אהרן(23, פנדל, 82)
 
בשעה 14:00 אירחה מועדון ספורט חיפה רובי שפירא את הפועל איחוד בני ג'ת. הפועל לא ריחמה על החברה מג'ת, והביסה אותם לעיני 400 צופים שמעודדים בכל הכוח. חיפה נמצאת רק במקום השלישי עם משחק חסר, כאשר לפניה הפועל טירת כרמל ובית"ר פרדס חנה. את המצטיין של המשחק לקח שוב פעם, עם שלושער, כפיר לייבוביץ. תוצאת סיום : 8-0 למ.ס חיפה רובי שפירא כבשו : שלושער כפיר לייבוביץ(19, 20, פנדל, 45), צמד שגיא חייט(56, 70), דיבי מרדונה(40), איתן יואש(פנדל, 80), ניר ואנה(85). במ.ס חיפה רובי שפירא ציינו למופת את התנהגותם של שחקני והנהלת הפועל איחוד בני ג'ת.
 
מ.ס חיפה רובי שפירא ממשיכה לנצח (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
באותה שעה, במגרשי אתו"ס הצמודים לאבי-רן, אירחה מכבי נוה שאנן אלדד את מכבי עירוני ברטעה. ברטעה שפתחה טוב את העונה והשיגה שלושה ניצחונות רצופים, מעדה במשחק ורשמה תיקו מאכזב מבחינתה מול מכבי נווה שאנן החלשה. מכבי עצמה ניצלה בדקה ה 90 מהפסד משערו של אייל אביסריס. מנגד, במכבי נוה שאנן מרוצים מהתוצאה ומקווים שזה יחזיר אותה למסלול ואולי גם לניצחונות. תוצאת סיום : 1-1 למכבי נוה שאנן אלדד כבש : אייל אביסריס(90) למכבי עירוני ברטעה כבש : אחמד כבהא(2).
 
בשעה 14:15 אירחה הפועל בני ג'סר אל זרקה את הפועל עירוני אור עקיבא במגרש בגבעת אולגה, עקב חשש לביטחון השחקנים. במשחק חלש של שתי הקבוצות, הצליחה דווקא אור עקיבא לרשום נצחון שני רצוף לאחר שבמשחק הקודם גברו על מכבי נוה שאנן. תוצאת סיום : 2-0 לאור עקיבא. להפועל עירוני אור עקיבא כבשו: קלוד מלכה (70), שלומי אסולין (92).
 
ביום שבת, בשעה 12:30 אירחה הפועל אחוה חיפה סעיד חורי את הפועל חליסה במגרשי אבי-רן. אחוה יודעת שחליסה היא קבוצה חלשה, ולכן רק ניצחון ילקח בחשבון. עד המחצית, המשחק היה שקול לשני הכיוונים עם 1-1 במחצית. במחצית השניה, במשחק טוב, אחווה חיפה הספיקו לנצח אותם ולהשאיר את חליסה במקום האחרון עם 0 נקודות ואת עצמם להכניס זמנית למקום הרביעי. תוצאת סיום : 3-1 להפועל אחוה חיפה סעיד חורי. להפועל אחוה חיפה כבשו : אמין בסתוני(25), צמד חמודי אבו עיסה (55, 60). להפועל חליסה כבש : דיבי אוסויו(35)
 
נבחרת המחזור:
 
שוער (ענאן פרו, מ.ס חיפה רובי שפירא)
עד כה השוער ספג רק שער אחד העונה, למרות גילו הוא ממשיך להראות יכולת מצויינת בשער ומראה שעדיין לא עבדה לו היכולת מהפועל חיפה של פעם.
 
ענאן פרו משמאל - שער אחד, שש המחזורים (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
בלם שמאל (דובב בן הרוש, הפועל טירת כרמל)
במשחק, דובב היה חזק ובלתי ניתן להעברה, הוא סגר יפה את החלק שלו וגרם לשחקני היריבה לעבור לצד שני או למרכז לנסות את מזלם. דובב ממשיך את היכולת המצויינת שלו משאר המשחקים, ויש לו חלק בלתי נפרד בנצחונותיה של הפועל טירת כרמל.
 
בלם ימין/מרכז (ארתור פוס, הפועל טירת כרמל)
ארתור כמו דובב סוגר את הצד שלו בצורה הטובה ביותר. הוא שולח את היריבים לחפש פירצה ממקום אחר, במשחק האחרון ארתור עלה ראשון והשתלט על כל כדור שהגיע לאזור שלו.
 
ארתור פוס - מבין הבלמים הטובים בליגה (צילום : תום סיימון - באדיבות הפועל טירת כרמל)
 
מגן שמאל (אלמוג שחר, מכבי עירוני טירת כרמל גל קובי)
לא רק שאלמוג שחר סגר את השחקנים של קרית ים בצורה טובה, אלא הוא גם הספיק לכבוש. המגן המוכשר עשה הרבה בעיות לקרית ים והרבה שמחה למאמן שלו.
 
מגן ימין/מרכז (טל צמח, מכבי עירוני טירת כרמל גל קובי)
טל צמח במשחק, הראה נחישות, אופי וסגר את הצד שלו בצורה מצויינת, כמו בשאר המשחקים. טל צמח נותן שקט למאמן מהצד שלו.
 
קשרים (נתנאל לוייוני רנקביץנדיב סימנטוב, הפועל טירת כרמל)
שלושת הקשרים האלו עשו בלאגן שלם, בית"ר חדרה לא ידעה איך להתמודד איתם ובמשחק מצויין. נתנאל לוי כבש ויוני רנקביץ בישל. נדיב סימנטוב ממשיך ביכולת המצויינת שלו, ומראה שהוא גדול על הליגה הזו.
 
נדיב סימנטוב מימין - גדול על הליגה, דובב בן הרוש - לא נותן לכדורים לעבור (צילום : רועי לוגסי)
 
חלוצים (כפיר לייבוביץשגיא חייט, מ.ס רובי שפירא) (אור אטיס, מכבי עירוני טירת כרמל גל קובי)
אם היה ספק אז עכשיו כבר אין, כפיר לייבוביץ שמשחק כקשר התקפי מראה את יכולתיו המופלאות גם כחלוץ וכבש שלושער מול איחוד בני ג'ת. 
 
שגיא חייט מוכיח שהוא גדול על הליגה הזו וכבש צמד יפה גם מול בני ג'ת.
 
אור אטיס, שחקנה המצויין של מכבי עירוני טירת הכרמל גל קובי ממשיך לכבוש, לא מן הנמנע שהשחקן הזה ממש לא ברמה של הליגה והעתיד שלו זוהר, עירוני רק יכולים לקוות שלא יחטפו אותו כבר בינואר.
 
כפיר לייבוביץ - שוב לוקח את הכדור הביתה, אבל הבטיח להחזיר אותו לאימונים (צילום : אדיר נמרוד כץ)

הוסף תגובה
תגובות