הפועל שפרעם מנצחת את כאבול

הקפטן נסים ארמלי, סידר למקומיים 1-0 בדקה ה 85 בבעיטת עונשין 11 מטר. השוער של שפרעם מוסטפא נדאף נעל את השער שלו ומנע את כל הנסיונות של האורחים

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 16-11-2014
  • 08:43

 הפועל שפרעם מהמקום ה 15 בטבלת ליגה ב צפון א', ובמאזן 5 נקודות מארחת את עירוני כאבול מהמקום ה 2 בטבלה ובמאזן 16 נקודות אותו מאזן של הראשונה הפועל כפר כנא. השופט אחמד יזבק, עזרו לו עידן גבע - אליעד צולר. 300 צופים במגרש הכדורגל בשפרעם. בהפועל שפרעם יכולים להיות מרוצים מחזרתו של הקשר מוהנד חאג עלי, שסיים עונש הרחקה שנגזר עליו מהעונה שעברה.

 

פתיחת המשחק. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 23, כדור עומק של שפרעם החלוץ סאהר יוספין הרים רגל מסוכנת הבלם של כאבול חאלד זבידאת נפגע והשופט שלף את הצהוב הראשון לחלוץ של שפרעם. בדקה ה- 30 הייל חשאן, הקשר של כאבול, משגר בעיטה אדירה אך השוער של שפרעם מוסטפא נדאף היה במקום וקלט.

 

בדקה ה- 43 מוהנד חאג עלי פורץ באגף מגביה כדור מדויק לרגלו של טארק קורטאם שפספס את המסגרת. במחצית השנייה, אדהם נימר המגן של שפרעם, מבצע עבירה באמצע המגרש. עומר טויל הגביה כדור מדוד לראש של אמיר עליסאת לבד מול השוער מוסטפא נדאף, שעצר את הנגיחה ושמר על שער נקי.

 

בדקה ה- 67, מוהנד חאג עלי השתחרר באמצע המגרש שלח בעיטה חזקה השוער של כאבול מוחמד עוראבי הדף כדור שחזר לרגלו של יוסף קורטאם הקשר של שפרעם החזיר בבעיטה והשוער הדף לקרן.

 

בדקה ה- 85, הקשר של שפרעם מוחמד שרבוש משתעשע בכדור באמצע המגרש עובר 4 שחקנים ומהאגף מרים כדור חזק שמורחק ביד על ידי אחד משחקני ההגנה של כאבול. השופט אחמד יזבק היה קרוב ושרק לבעיטת עונשין 11 מטר. נסים ארמלי הקפטן של שפרעם ניגש לבעוט ושלח את הכדור לרשת 1-0 למקומיים.

 

 

משמאל כובש השער נסים ארמלי -באמצע השוער מוסטפא נדאף ומימין הבלם ראמי אבו חרב
 

בדקה ה- 88, שחקן של כאבול נפצע בחלק המגרש של שפרעם. שחקני שפרעם הוציאו את הכדור לחוץ, שהמשחק התחדש שחקני שפרעם גנבו את הכדור ובמקום להוציא את הכדור מהשטח שלהם, שחקן ההגנה החזיר ברגל לשוער מוסטפא נדאף שהיה בין 2 החלוצים של כאבול אמין היבי ועומר טויל לחצו את השוער שלא היה יכול לתפוס את הכדור ביד. השוער עבר ביניהם בצורה אומנותית, וחילץ את הכדור.

 

שפרעם חוגגת. (עלאא בדראנה) 

 

בדקה ה- 90 ברגע של כדור עומק של כאבול שהגיע לחלוץ אמין היבי השוער מוסטפא נדאף הצליח לקחת את הכדור מבין רגלוו של החלוץ ומשאיר את הנקודות בבית. ברגע של תסכול החלוץ של כאבול, בועט בשוער של שפרעם בצורה לא ספורטיבית השוער נפגע ברגלו והשופט אחמד יזבק שרק לסיום.

הוסף תגובה
תגובות