צפו :הפועל גברה על עירוני 2-0

בדרבי היוקרתי של העיר טירת כרמל נפגשו להן הפועל טירת כרמל שאירחה את מכבי עירוני טירת כרמל גל קובי וניצחה 2-0 משערים של שגיא פשיחאזדה ונדיב סימנטוב. מאמה של הפועל, שי אוסמו מנצח הדרבי הראשון: "אני אעשה הכול בשביל ההצלחה של הקבוצה"

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 15-11-2014
  • 10:15
העיר טירת הכרמל לבשה חג, מפגש הדרבי היוקרתי של העיר הצליח להביא עימו את רוב אנשי העיר שאוהבים ספורט.
הפועל טירת כרמל אירחה את עירוני טירת הכרמל במגרש אתו"ס החדש עקב שיפוצים במגרשה העירוני, אך זה לא מנע מ 300 אוהדים משני המחנאות להגיע ולעודד.
המזג אוויר נעים, שעת צהריים ואנשים שהקדימו את קניות יום השישי כדי להספיק ולהגיע למשחק המסקרן של העיר.
הפועל טירת כרמל זכורה היטב בימיה הטובים ברשותו של יצחק ויסוקר האגדי, אך עקב חובות הקבוצה התפרקה. לפני שנה שימי פרץ ועידן אליאס החליטו להחזיר עטרה ליושנה והקימו את הקבוצה מחדש.
אפשר לציין שהחברה עושים עבודה נהדרת ולא משאירים את שחקניהם נטושים, ציוד אימון ברמה של ליגת העל, תלבושות ועוד.
לאחר שבעונה אשתקד עירוני טירת כרמל סיימה עם ידה על העליונה, בהפועל הכינו השנה קבוצה שמכוונת לצמרת והמטרה ברורה, לעלות ליגה. אך בקבוצה לא ממהרים לצאת בהצהרות, אבל ללא ספק רואים כאן קבוצה מחוברת שיכולה להגיע רחוק.
 

 
השחקנים מתחמים לפני המשחק עם מאמן הכושר (רועי לוגסי)
 
הפועל טירת כרמל הביאה מאמן כושר, החתימה שחקנים בעלי ניסיון בליגות הנמוכות, כמו נדיב סימנטוב. השחקן שגיא פשיחאזדה חתם רק השבוע בקבוצה כמו גם השחקן גל קובה שעוד לא קיבל שחרור מקבוצתו נווה שאנן.
האדומים מטירה מגיעים בכושר מצויין כאשר המאמן, שי אוסמו, הבן של רפי אוסמו, מכין אותם כל השבוע בצורה מצויינת על הנעת כדור וניראה שזה השתלם לו במשחק. אוסמו רושם ניצחון שני במשחקו השני כמאמן טירת הכרמל וגם כמאמן קבוצת בוגרים בפעם הראשונה.

 

 
כ 300 אוהדי טירת כרמל משני המחנות - יציע האדומים (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
במחצית הראשונה המשחק היה בשליטה כמעט מלאה של האדומים אך הם לא הצליחו לנצל את המצבים. וגם עירוני רשמה מספר נסיונות שלא צלחו ומצאו את השוער של הפועל, יקיר חיים, מוכן לכל כדור. ללא ספק יקיר הראה היום שהוא שוער נהדר ובמשחק פנטסטי מנע כל בעיטה של הצהובים.
ההזדמנות הממשית הראשונה הגיעה מכיוון האדומים שלחצו, דני שושן, שוער מכבי, הצליח להדוף את הכדור. מן העבר השני, אור אטיס ניסה את מזלו מ 25 מטרים אך יקיר חיים קלט את הכדור ללא בעיות.
דני שושן במחצית ראשונה מעולה, מצליח לעצור את שגיא פשיחאזדה באחד על אחד ועוד החמצות של השחקנים האדומים.
 
יקיר חיים בחימום לפני המשחק - מגיע לו את כל המחמאות (רועי לוגסי)
 
המחצית השניה נפתחה כאשר עירוני לוחצת יותר ובהתקפה מסוכנת ראשונה שלה יוסף אשטה בועט את הכדור לפינה של יקיר,אך חיים מצליח להדוף, נתנאל וקנין מנסה להגיע לריבאונד אך יקיר מצליח לזנק בזמן ולהדוף לקרן.
שימי פרץ האדום, פגש את המשקוף לאחר בעיטה טובה, יוני רנקביץ פגש את הקורה ולאחר מכן שימי פרף נעץ כדור נוסף בקורה.
ליאור טל בועט חלש לאחר מסירה של אור אטיס, אך יקיר נמצא במקום.
 
התקפה מצויינת של האדומים הובילה לשער הראשון בדקה ה 77 כאשר יוני רנקביץ מכניס כדור עומק לשגיא שלא מתבלבל מול דני שושן והפעם שולח לפינה הרחוקה בזמן ששחקניו של השוער משאירים אותו לבד בטענה לנבדל. 1-0 הפועל!!
שגיא רץ לחגוג ליד היציעים ואף חגג את ה"פיו-פיו", שגיא במשחקו הראשון בקבוצה, לאחר שחתם לפני שבוע, כובש וניראה שבהפועל קלעו בינגו על החלוץ.
עירוני טירת כרמל ניסתה לצאת להתקפה נוספת בדקה ה 90 אך מגנה של הפועל מצליח לנגוח את הכדור עד לנדיב סימנטוב שמחצי המגרש מצליח לנער את שחר אלמוג, נשאר לבד מול שוער מכבי, דני שושן, מצליח להשכיב את שושן אל הדשא, שושן חסר העונים רק הסתכל על איך שנדיב כובש את השני.
 
שגיא פשיחאזדה עם שער בכורה (רועי לוגסי)
 
נותר לציין את השיפוט המצויין של סהר ארבלי עם עוזריו וההתנהגות המופתית של שני מחנות האוהדים שבאו כחברים ויצאו כחברים.
 
שי אוסמו אמר לאחר הניצחון : "תמיד כיף לקחת חלק במשחקים חשובים ובמיוחד בדרבי, אני שמח להיות בצד המנצח"
ששאלנו אותו איך זה להיות יקיר חצי העיר של האדומים והשנוא על הצהובים טען : "אני פה בשביל חצי העיר הפועל טירת כרמל, יעשה הכול בשביל ההצלחה של הקבוצה ובשביל הקהל המדהים שיש לנו"
 
שמעון רביבו, מאמנה של מכבי טירת כרמל פירסם פוסט בפייסבוק ובו אמר : "בסופו של יום למרות האכזבה מההפסד להפועל טירת הכרמל, העיר טירת הכרמל ניצחה בגדול. אווירה טובה, ספורטיביות בין שתי יריבות העיר שהוכיחו שאפשר להנות מכדורגל ובסופו של יום לדעת לקבל את התוצאה בצורה מכובדת. הקבוצה ששלטה יותר היום ניצחה, כל הכבוד לכל שחקני הפועל טירת הכרמל על משחק כדורגל מסודר ויפה לעין, ניצחתם משחק חשוב ועשיתם זאת בדרך ספורטיבית למופת."
 
 
צפו בתקציר המשחק:

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה כיף היה אתמול (אדום 15-11-2014, 10:36)
    איזה כיף היה אתמול, לחץ, מתח, גולים, קהל גדול, שמחה ענקית.. הפועל טירת כרמל ענקים!! יאללה טירה!!
  2. הפועל יו חלשים. רק מכבי שלטו במשחק (יוסי מטירה 15-11-2014, 13:59)
  3. רק מכבי טירה שולטת בעיר (יוסי מטירה 15-11-2014, 13:59)
  4. רק אדום בטירה (טירה טירה 15-11-2014, 14:08)
    איזה קבוצה הפועל טירת כרמל בלי תקציב בלי מגרש כל הכבוד להם!!
  5. טירה באדום (הפועלי 15-11-2014, 14:09)
    הפועל טירת כרמל צבעה את טירה באדום!! איזה קהל יש לה של ליגה לאומית!
  6. שוער מכור (שוער מכור 15-11-2014, 14:26)
    שימו לב לזינוק של השוער בדרדלה של השער הוא פשוט לא רצה לקחת את הכדור . שוער כמו דני שושן אוכל כדורים כאלו .זינק עם ידיים לא מתוחות . יש לו חוזה סגור כבר בהפועל עוד השנה
  7. מכבי הקבוצה הבכירה בעיר ב 20 שנה האחרונות. הפועל כנסו לחורים (יוסי מטירה 15-11-2014, 15:16)
  8. הפועל זאת אהבה! (אמת! 15-11-2014, 16:09)
    20 שנה הפועל לא היו קיימים ועדיין כל טירה אוהבת רק את הפועל!! אף פים לא אהבו את מכבי בטירה גם שהם היו בליגה ארצית היו 150 צופים גג, הפועל טירת כרמל קבוצה של 3 אלף איש כל משחק בשקט!!
  9. הפועל בדם (רפי עטר דייי 15-11-2014, 19:29)
    מכבי עירוני טירת כרמל עושים רע לעיר, חבל שאפי עטר לא עוזב את הכדורגל כבר די גמר את העיר שלנו תנו לקבוצה חדשה כמו הפועל להצליח!!
  10. איפה הייתם לפני שהפועל קמה? (לאוהדי מכבי שמלכלכים פה 15-11-2014, 19:47)
    אם לא הפועל, לא היו שומעים עליכם בכלל.. תגידו תודה בכלל שקיבלתם במה מהחבר׳ה האלה. הקבוצה של העיר תמיד הייתה הפועל, ובכל משחקי הדרבי ראו את זה ביציעים, כולל אתמול.. אז באמת מגיע כל הכבוד לשימי ועידן שהתחילו את הקבוצה ולכל מי ששם שעושים קבוצה משום דב
  11. רק הפועל (טיראי אדום 15-11-2014, 22:04)
    הכתב שחקן בהפועל טירה, חבר של המאמן של עירוני ולכן חסך מעירוני ביקורת חריפה ביותר ושלילית. הפועל צריכים להגיד תודה לאדיר או נמרוד כץ שהוא גם השוער שלהם שנותן להם במה כזאת באתר. הביא פה וידאו שהמון קבוצות היו רוצות וכותב עליהם המון אחרת לא היו
  12. המשך (טיראי אדום 15-11-2014, 22:06)
    לא היו שומעים עליהם גם. אני אוהד הפועל טירה והם אחלה קבוצה ויכולים להתמודד יפה בצמרת. מגיע גם לשימי ועידן מילים טובות על הקמת הקבוצה אבל אסור להם לשכוח מי עוזר להם להצליח בזכות הכתבות והתמונות והוידאו. כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה
  13. המשך 2 (טיראי אדום 15-11-2014, 22:07)
    ורפי עטר תשחרר אותנו כבר ממך, לא מסדר את המגרש, לא את היציעים לא כלום. רק היונים חשובות לך. ברגע שתעזר באנשי הפועל יהיה מגרש נורמלי בטירה !!! נחנקנו !
  14. יעקב בורנשטיין (טיראי 16-11-2014, 21:06)
    מסכן יעקב אולי הוא מקבל הכל חינם אבל הוא הכלב של עטר .24 שעות משרת את כל הקבוצות עוד עטר יהרוג אותו
  15. הפועל (אברהם הטורקי 21-11-2014, 18:15)
    הפועל טירת כרמל החזרת לנו את החיוך