המהומה בדוחא? הכל היה צפוי מראש

ל מי שראה בשישי האחרון את המהומה והקטטה במשחק בין הפועל סכנין לעירוני כאבול, בטח היה מודאג זה כמעט נגמר ברצח

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 27-10-2014
  • 07:09

לפני מספר קטן של שנים, החליטו להוציא את השוטרים מהמגרשים ולהסתפק באנשי אבטחה אבל כנראה שזה לא מספיק וחייבים להחזיר את המשטרה למגרשים. הכל היה צפוי, כן כן כל מי שרואה את משחקי הליגות נמוכות באצטדיון דוחא יודע שזה צפוי. לא יכול להיות שבאיצטדיון שמארח את משחקי ליגת העל ומכיל כמעט 8000 מקומות, לא עושים הפרדה בין הקהלים במשחקי ליגות נמוכות.

 

מי החליט? ואיך דבר כזה עובר בהתאחדות. במשחקי ליגות א' ו ב' לא עושים הפרדה בין מחנות האוהדים באצטדיון דוחא. פותחים רק יציע אחד וכולם נכנסים לשם. דרך אגב, האיצטדיון הוא איצטדיון ביתי גם לקבוצת מג'ד אלכרום שבליגה א' וגם לקבוצת הנוער של בני סכנין. בעונה שעברה, שומש גם כמגרשה הביתי של אחווה עראבה בליגה א' וכולם זוכרים את המהומות שהיו בין אוהדי עראבה לאוהדי אסי גלבוע בעונה שעברה שללא התערבות המשטרה, זה היה גם נגמר בקטטה גדולה ובאסון.

 

לפני שתי עונות, הפועל סכנין אירחה את הפועל שפרעם. בדוחא, היה זה אותו דבר ביציעים שחקן של שפרעם נפצע קשה והועבר לבית חולים. הגיע הזמן לעשות סדר, אם באצטדיון דוחא לא מוכנים לעשות הפרדה בין שני מחנות האוהדים בליגות נמוכות אז שלא יארחו משחקים שם. באיצטדיון נמצאים מצלמות אבטחה, והמשטרה חייבת לפעול שכל איש שהיה מעורב וחשב שהוא מעל החוק צריך להיענש.

 

ההתאחדות תעניש את הקבוצה בהרחקה מהמגרש, או בכמה אלפי שקלים קנס, אך האוהד שנתן אגרוף ומכות לא קיבל עונש וישב בבית מרגיש בטוח. זה לא צריך להיות, זו עבירה פלילית לכל דבר וסיכון חיי בני אדם. המשטרה חייבת לעצור אנשים שהיו מעורבים ולפעול לפי חוק, רק כך אפשר להרתיע אוהדים ולמנוע אלימות. אם נסתפק בעונש שתקבל הקבוצה זה יחזור לעצמו, הגיע הזמן לעשות סדר.


 


 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההתאחדות חבורה של מפגרים (הגיוני ביותר 27-10-2014, 12:02)
    מה אשמה הקבוצה אם אדם מגעיל נכנס למגרש ומחליט לעשות בלגאן במקום לזרוק אותו אחרי סורג ובריח קונסים את הקבוצה שבקושי רב מאוד מתקיימת כלכלית!!