היסטוריה: הפועל חולון יצאה לדרך

שלומי שלמה נתן את האות לפתיחת ההכנות לקראת העונה החדשה של הפועל חולון בליגה ג'. בין השמות הבולטים שנכחו באימון הפתיחה: מוסא בן חיים, בני שרקט וחיים ירמיהו. כמו כן, שחקן העבר של הפועל חולון ונבחרת ישראל, קובי זיתוני הגיע לברך

  • על ידי: אביחי חיים
  • 13-08-2014
  • 09:04

הפועל חולון קמה לתחייה. שלשום, (שני) פתחה את העונה הקבוצה החדשה שהוקמה בשלהי הקיץ, הפועל חולון וללא ספק הייתה אווירה מיתולוגית. כ-70 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה, הפתעה גמורה מצד אנשי חולון. אוהדי הפועל חולון הידועים באהבתם הגדולה לקבוצת הכדורסל הטובה של העיר, החלו להתעניין בקיץ במיזם החדש שקרם עור וגידים. הניצוצות הראשונים נראו על חוף הים בפולג, אך אוהדיה הסגולים של חולון לא הסתפקו והגיעו אף הם לאימון הפתיחה.

 

אוהדי הכדורסל, בודקים את מצב הדשא. (אביחי חיים)

 

העונה, שלומי שלמה האיש שעלה בעונה שעברה עם שיכון המזרח לליגה א' לאחר 22 שנה, הביא את צפרירים חולון לגמר המחוזות, החליט להיענות לאתגר של אנשי העמותה החולונית ולעמוד בראש הצוות המקצועי כמאמן הקבוצה, במטרה לעלות בתוך עונה אחת לליגה ב' ובכך להתחיל את ימי התהילה של הפועל חולון. לפי אימון הפתיחה, נראה ששלומי שלמה הוא האיש הנכון בזמן הנכון.

 

שלומי שלמה, אתגר גדול ומרגש לפניו. (אביחי חיים)

 

שלומי הביא איתו את מוסא בן חיים אשר היה חלק חשוב מאוד במערך של שיכון המזרח בעונה שעברה. כמו כן, בני שרקט הנפלא, חיים ירמיהו המוכשר ושי סיבוני אשר יתפקד על תקן של עוזר מאמן/ שחקן הצטרפו לקבוצה באימון הפתיחה. שהיה בקצב מהיר מאוד.  לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים נראו על כר הדשא בחולון כאשר כל אחד רצה לצוד את עיניו של שלומי שלמה.

 

מוסא בן חיים, מוריד את חלודת הקיץ. (אביחי חיים)

 

בני שרקט, נמרץ מתמיד. (אביחי חיים)

 

חיים ירמיהו, לאחר תקופה קשה חוזר לחיי הכדורגל. (אביחי חיים)

 

שחקן העבר האגדי של הפועל חולון, קובי זיתוני, הגיע למתחם האימונים ופתאום, שררה הרגשה שהנה הפועל חולון חוזרת ועכשיו באמת. קובי זיתוני (נהג אוטובוס כיום) היה אחד משחקניה הגדולים של הפועל חולון. זיתוני הגיע למתחם האימונים עם משקפי שמש שחורות אשר הסתירו את עיניו, אך כאשר הסירם לכמה רגעים כל הנוכחים קלטו שהוא בהחלט מתרגש. זיתוני החל לגעת בכדור ולחזור מעט לחיי העבר על מגרש הכדורגל. "היום עשינו היסטוריה", מדגיש. "הפועל חולון קמה מעפר אל המראה שאנחנו רואים היום. זה החל בכדורגל החופים שם עשינו טורניר נפלא והפתענו הרבה אנשים, ואני מקווה ומאמין שכמו שהצלחנו בחופים נצליח על מגרש הכדורגל. יש פה שחקנים טובים, חלקם בעלי שם, יהיו עוד כמה שחקנים ואני מקווה שנצליח להגשים את המטרה ולעלות ליגה".

 

קובי זיתוני, התרגש על כר הדשא. (אביחי חיים)

 

עמותת הפועל חולון מורכבת מכמה אנשי הנהלה שיחדיו, ויחד עם אוהדים מסורים ואחרים ימשיכו במיזם הנפלא: בעלי הקבוצה, איציק ששון, עופר דליאן, רפי מנהל קבוצה ושלומי ארזי יו״ר, ועוד לא מעט אנשים נוספים יעשו את הכל שהפועל חולון לא תהיה אפיזודה חולפת כמו השכנה הפועל בת ים. אחד מאנשי ההנהלה אמר: "קבוצת בוגרים זה דבר נפלא, אך אנחנו רוצים להקים כאן מחלקות נוער ובכך לבסס את עתיד המועדון".

 

תדרוך אחרון, ויוצאים לדרך. (אביחי חיים)

 

מאמן הקבוצה, שלומי שלמה, סיכם בהתרגשות גדולה את אימון הפתיחה: "היה לנו אימון פתיחה חגיגי, עם לא מעט אוהדים שהגיעו להסתכל על הפועל חולון החדשה. אני מודה לכל השחקנים והאוהדים שהגיעו. יש התרגשות גדולה של פרויקט גדול ואתגר עוד יותר גדול. שמח שהגעתי להפועל חולון ומעכשיו, מתחילים לעבוד למען המטרה לעלות לליגה ב'. אין יותר כיף, מלעשות את מה שאנחנו אוהבים. אני מאחל לנו בהצלחה ומאמין שנגשים את המטרה".  

 

 

 

מותחים שרירים. (אביחי חיים)

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה גדולה (עומרי 13-08-2014, 10:36)
    רק כדורגל נקי חזק חזק
  2. מרגש מאוד וקצת קינאה (שמוליק 13-08-2014, 10:56)
    כול הכבוד
  3. שלומי שלומו תפסיק בצחוק תמשיך תמשיך (חולון 13-08-2014, 12:01)
    כול הכבוד
  4. מלךךךךךךךךךךך (ח 300 13-08-2014, 15:28)
    יאלה ליגה ב
  5. השם הכי בולט (צפרירים 13-08-2014, 19:47)
    את השם הכי בולט לא הזכרתם גליקשטיין כל הקבוצה עליו
  6. שלומי בהצלחה נשמה (שיכון מאז ולתמיד 14-08-2014, 13:32)
    כמו גם למוסא ולבני שרקט