מעלות מנצחת את מכבי איכסאל במשחק דרמטי

לאחר 90 דקות מותחות ומרתקות בהם איכסאל שלטה ללא עוררין במשחק, מעלות השוותה את התוצאה הלכה להארכה והפכה את הקערה על פיה על שלישייה קסומה. מעלות תפגוש את הפועל דליית אל כרמל, בקרב הישיר על ליגה א'

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 13-05-2014
  • 07:37

אצטדיון עילוט שעה 18:00, משחק חצי גמר פלייאוף עליון לליגה ב מכבי איכסאל נגד מכבי מעלות יוצא לדרך עם לא פחות מ-2500 צופים במגרש.

 

פתיחת המשחק. (עלאא בדראנה)

 

הקהל של איכסאל, מאוכזב בסיום. (עלאא בדראנה)

 

כבר בדקה ה- 18 עבודי דראושה העלה את החבורה של מועאד נסר אלדין ליתרון 1-0 לזכות מכבי איכסאל. במעלות ניסו לא לספוג יותר עד לסיום המחצית הראשונה. מכבי איכסאל שלטה על הכדור ורצתה להגדיל את היתרון אך ללא הצלחה.

 

עבודי דראושה, חוגג את היתרון של איכסאל (עלאא בדראנה)

 

המחצית השנייה, נפתחה עם בשורה לא טובה לאיכסאל. בילאל חבשי לא היה יכול להמשיך בגלל פציעה, ופינה את מקומו למוחמד אסעד. במעלות, בר כהן פינה את מקומו לאריאל בוזגורי.

 

בעיטה חופשית של אילן טל. (עלאא בדראנה) 

 

בדקה ה- 73 מאמן מכבי מעלות מוציא את הקשר מחמוד כאתבי ושולח את החלוץ הצעיר כאמל הוארי. רבע שעה לפני שריקת הסיום, מועאד נסר אלדין מאמן איכסאל רצה לשמור על היתרון והחליף את השלישייה הקדמית שלו שכוללת את עבודי דראושה ועבד כעבייה וטאהא זבידאת, הכניס שחקנים בעלי אופי הגנתי אחמד סיידה - עאהד חבשי -מחמוד סואלחה.

 

כל הקהל של איכסאל הצוות המקצועי,והשחקנים, רצו כבר לשמוע את שריקת הסיום. לצערם, עמוק בתוך תוספת הזמן בדקה ה- 94 הגבהת כדור של כאמל הוארי הצעיר מגיעה לראש של ליאור די כלבו שכובש את השוויון ושולח את המשחק להארכה בת 30 דקות.

 

מעלות משווה את התוצאה. (עלאא בדראנה)

 

בהארכה ב-דקה ה- 102, בעיטה אדירה של הקשר סאהר עיאד שנשאר לבד בחלק הקדמי של מכבי איכסאל, נעצרת במשקוף השער של אושרי לוי.

 

אושרי לוי, משאיר את מעלות במשחק. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 108, מתפרצת מהירה של מעלות, כאמל הוארי שהוביל את המתפרצת, נכנס לרחבה ובעט ברגל שמאל חזק לרשת 2-1 למעלות עמוק בתוך ההארכה.

 

בדקה ה- 113, מכבי איכסאל תוקפת. אחמד סיידה נכנס לרחבה, השוער אושרי לוי יצא לסגור. השחקן מסר אחורה לעלאא סאיג שמול שער ריק בעט חזק כדור שהיה בדרך לרשת, אך פגע בראש של הבלם איליאס איוב ועולה מעל השער הבלם מציל את קבוצתו מספיגה.

 

בדקה ה- 118 כאמל הוארי מוביל מתפרצת ומחליף מסירות בינו לבין אילן טל. כדור הרוחב הגיע לדאנייאל טאסאו שנגח לרשת 3-1 למעלות ושולח את קבוצתו לגמר נגד הפועל דליית אל כרמל.

 

מעלות עולה למפגש מול הפועל דליית אל כרמל, על הכרטיס לליגה א'. (עלאא בדראנה)


 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא ברור איך ירדנו ליגה שנה שעברה (מעלותי 13-05-2014, 10:02)
    הלוואי נעלה
  2. אין לך מושג (איציק 13-05-2014, 13:36)
    אדון כתב כנראה לא היית במשחק ואתה כותב משמועות ונעזר באתר של ההתאחדות מעלות שלטו כל המשחק והגיעו ליותר מצבים ואם היית אז אי אפשר לפספס את המספרת של ליאור דה כלבו ואתה כותב שזה היה בראש אז בבקשה אל תכתוב על משחק שלא היית בו אתה טועה ומטעה את הקוראים
  3. מישקה (ירון חזן ממעלות 13-05-2014, 15:15)
    כולם היו במשחק רק מישקה לא הגיע כנראה פחד!!! אוהד של הצלחות!
  4. כתב מעפן רואים שלא היית במשחק (מאיר 13-05-2014, 15:49)
    כתב בשקל הגול של ליאור דה כלבו היה במספרת ולא בראש
  5. איך אפשר לנציח קבוצה עם שופט (שחקן 13-05-2014, 16:31)
    גועל נפש של שיפוט אפילו לא הירם את התוספת זמן גועל נפש