מאני טיים

הפועל כפר כנא כובשת שלישייה לרשת של בני מגאר וממשיכה להוביל את ראשותה הטבלה בליגה ב' צפון א'

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 13-04-2014
  • 07:23

במגרש צר המידות בביר אל מכסור, אירחה בני מגאר מהתחתית את כפר קנא מהמקום השני .את השקט שלפני תחילת המשחק אפשר היה לתאר כשקט שלפני הסערה. כפר קנא הגיעה למשחק במוטיבציית שיא לאחר צמצום הפער מהמוליכה ל-2 נקודות וידעה, שאם היא תנצח וישמעו על כך במגדל אל כרום זה ילחיץ עוד יותר את המוליכה, שגם ככה מגיעה בתקופה לא טובה ובחוסר ביטחון לאחר איבוד פער 7 הנקודות.


המשחק נפתח בלחץ כבד של כפר קנא, על שערה של מגאר. המקומיים מתקשים לעבור את החצי, ורק בנס לא סופגים. כל זה היה נכון עד הדקה ה- 20. כפיר לייבוביץ (בפעם המי יודע כמה), מוצא בכדור אדיר את קווין רינשטיין וממרחק 11 מטרים אלכסונית משערה של מגאר, נותן צ'יפ חכם לרחוק וקובע 1:0 יפייפה לכפר קנא ושמחה אדירה בספסל האורחים.

 

כפיר לייבוביץ, ממשיך להוביל תא כפר כנא בצמרת. (נדב מעוז)


התוצאה נשמרה עד למחצית, אך עם פתיחת המחצית השנייה התנהל המשחק בעיקר במרכז השדה. בדקה ה-60 כדור חופשי שבועט בילאל שיני המקומי, מטעה את אוחיון בעזרת הרוח וחודר פנימה 1:1 מפתיע מאוד. מכאן, שחקני כפר קנא נלחצו וניסו להכריע את המשחק בכל מצב לפעמים על חשבון משחק חכם. הגנת המקומיים עומדת בלחץ, והאווירה מסביב הייתה בטירוף.

 

בדקה ה-86  חילופי מסירות ביו ריינשטין ללייבוביץ, מסתיימים בהגבהה של האחרון לעברו של שגיא חייט הגבוה שמחליק באומנות לאחור למשקוף ופנימה. 2:1 דרמטי ביותר לכפר קנא והטירוף ביציעים חוגג. בדקה ה-90 הצליח סעיד אמארה הצעיר לקבוע 3:1 ולגמור את המשחק.

 

ספסל כפר קנא צוהל מרוב שמחה שהתעצמה עם אישור תוצאת התיקו של מגדל מול מעלות, דבר למעשה הביא לשוויון נקודות בין הקבוצות. 2 מחזורים לסיום העונה, והמתח בשיאו ונקודת הרתיחה מתקרבת ממשחק למשחק

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליבוביץ גדול גם חתיך (כפר כנאי 13-04-2014, 23:10)
  2. ליבוביץ כוכב על (יוני 13-04-2014, 23:28)