צהלו האיילים: בני יצאלאל גברה על הפועל רהט 0:1

משחק חלש של קבוצת הצמרת הפועל רהט, הביאה להפתעה של הליגה ולניצחון גדול של בני יצאלאל מרגליו של אילן טפרה אשר כבש מהנקודה הלבנה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 25-03-2014
  • 08:58

כ- 800 צופים חזו אתמול ברהט באחת ההפתעות הגדולות ביותר של העונה בליגה ב מחוז דרום ב.

 

לכאורה היה אמור המשחק להיות משחק קצוות קל אשר ימשיך את העונה הפנטסטית של רהט אל מול העונה החלשה של האיילים מרחובות.

 

יצאלל התחילה את המשחק בסערה וכבר בהתקפה הראשונה במשחק החמיץ אדר נגר שער בטוח כאשר בעט כדור משישה מטר החוצה.

 

בדקה ה17 הוכשל ברחבה ליאור סודמי מיצאלל לאחר פריצה סוחפת אך השופט אורי לוגסי בחר להתעלם מבעיטת 11 מטרים בטוחה לקבוצה מרחובות.

 

מאור פיינשטיין, שמר על שער נקי. 

 

למן אותו הרגע השתלטה קבוצת הפועל רהט על המגרש ובניצוחו של המאסטרו עטאף אבו בילאל על המגרש החלו שחקני רהט במטווח על שערה של יצאלל.

 

לרוע מזלם ניתקלו אתמול שחקני רהט ביום פנטסטי של השוער הצעיר של האיילים מאור פיינשטיין בוגר מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים שנעל את השער.

 

במחצית השנייה המשיך המשחק במגמת שליטה ברורה של רהט מבלי שאלו מסכנים ממשית את שער האורחת. מאמן האיילים חזי רשתי בניהול משחק מצוין ובחילופים מצויינים הרגיע את שחקניו שנראו כעומדים לפני ספיגה אל מול השליטה של רהט.

 

כאשר היה נדמה לכולם כי המשחק יסתיים בתיקו ללא שערים פרץ בדקה ה- 88 המחליף יונתן מנגיסטו אל תוך הרחבה והוכשל על ידי שוער רהט לאקו דרסאו אשר הורחק בכרטיס אדום בעקבות ההכשלה.

 

לאקו דרסאו יצא באדום (צילום: רמי גרידיש)

 

את כדור העונשין מ-11 מטר בעט בקור רוח פנימה אילן טפרה והותיר את קהל אוהדי רהט ושחקניה המומים.

 

השופט אורי לוגסי הוסיף 8 דקות לזמן הרשמי של המשחק במהלכן עצר פיינשטיין המצטיין במגרש שתי הזדמנויות בטוחות לשער מבעיטות של המחליף דולב סוויסה ואבו בילאל.

 

שריקת הסיום נתנה את האות לחגיגת ניצחון של האיילים מרחובות ואת שחקני רהט תופסים את ראשם כלא מאמינים על ההזדמנות שחמקה להיצמד לפסגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה שוער גרוע נקודה בגללך הקבוצה נראית ככה מקום 13 (מקונן 13-04-2014, 21:55)