כפר מנדא מנצחת את כאבול ושומרת על המקום השלישי

זידאן כבש פעמיים וכפר מנדא מנצחת בצדק את כאבול ושומרות על מיקומה בצמרת הטבלה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 10-03-2014
  • 10:05

מפגש צמרת בליגה ב צפון א. אחווה כפר מנדא מארחת את עירוני כאבל במשחק צמרת לכל דבר כפר מנדא במקום השלישי במאזן 39 נקודות נגד עירוני כאבול במקום החמישי במאזן 33 נקודות. המאמן המקומי, עאדל עזאם, בכפר מנדא עושה סיפור הצלחה אדיר

וכבר 9 מחזורים הקבוצה לא מפסידה ורוצה להמשיך את המומנטום במחזור הזה.7 נצחונות ו 2 תוצאות תיקו ב-9 מחזורים האחרונים לחברה של עאדל עזאם שכבר מאז ההפסד במחזור ה 11 נגד מגד אלכרום בדקה האחרונה, הקבוצה לא הפסידה. עירוני כאבול מעודדת מהנצחון בשבוע שעבר על ביתר חיפה ורוצה לבסס את מעמדם בפלייאוף העליון.

 

אחמד זערורה וטאהא זידאן הראשון הציל מהקו, השני כבש שער יתרון. (צילום: עלאא בדראנה)
 

בכפר מנדא יחסר שחאדה שחאדה הפצוע ובמקומו יפתח בהרכב עלי טאהא הבלם. הקפטן טאהא זידאן, יעבור לשחק בקישור הקדמי גם עוואד קדח פצוע וסיים את העונה. מנגד, כאבול של המאמן חליל עכרית חסר את נאיף חוסין החלוץ הפצוע ובמקומי ישחק מוהנד ריאן. ובקישור האחורי יפתח חאלד מיעארי .

 

פותחים את המשחק. (צילום: עלאא בדראנה)

 

פתיחת המשחק הייתה מהירה מצד שתי הקבוצות המקומיות, שניסו לחדור לרחבה של כאבול דרך חוסין עזאם וטאהא זידאן. בכאבול ניסו דרך עומר טויל מוהנד ריאן ואכראמי כיאל.

 

בדקה ה- 13 אחמד זידאן נפצע בשירות כפר מנדא ובמקומו נכנס סלאח עיסאוי. חצי שעה מפתיחת המשחק, עימאד זיאד של כפר מנדא בועט חזק מ- 25 מטרים אך שוער האורחים מוחמד עורבי היה במקום והדף לקרן. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת לקראת המחצית השנייה.

 

עאדל עזאם מאמן כפר מנדא סיפור הצלחה גדול. (צילום: עלאא בדארנה)

 

בדקה ה- 55 כדור קרן של כפר מנדא, חוסין עזאם מרים כדור מדויק לראש של טאהא זידאן שכובש ומעלה את המקומיים ל-1-0. 5דקות עברו ושוב חוסין עזאם מגביה כדור מדויק לראש של טאהא זידאן, שכובש את השני אבל דגל גבוה של עוזר השופט פוסל את השער.

 

מנדא חוגגת ניצחון. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 70 מחמוד אבראהים פורץ באגף ונכנס לרחבה של כפר מנדא. השוער טארק נעאמנה הדף והכדור הגיע לאכאמי כיאל שמחזיר בעיטה חזקה, אך אחמד זערורה הצעיר גולש ומציל מקוו השער. בסיום, כפר מנדא מנצחת 1-0 ומתבססת במקום השלישי במאזן 42 נקודות ומשלימה משחק 10 ללא הפסד. מנגד, כאבול יורדת למקום ה 7 במאזן 33 נקודות והיא צריכה לעבוד יותר קשה בכדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון.

הוסף תגובה
תגובות