שוויון דרמטי בשפרעם: 2:2 סכנין- שפרעם

משחק קצבי ומרתק הביא לשוויון סופר דרמטי בשפרעם. בדראני העלה ראשון את סכנין ליתרון, חוסין משווה לקראת הסיום. בושנאק משלים צמד אך זבידאת עם שער עצמי קבע שוויון

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 03-03-2014
  • 00:28

הפועל שפרעם של ניסים אדרי, מארחת את הפועל סכנין של עומר זבידאת מהמקום ה-14. הפועל שפרעם מגיעה למשחק במגרשה הביתי, לאחר שלושה הפסדים רצופים ובטח במשבר לא קל עם שרשרת פציעות בקבוצה. עבד סיף המגן הימני פצוע, החלוץ נור אבו גליל פצוע וספק אם יחזור העונה, הבלם מוחמד אבו גלייל, פצוע ולא יכול לשחק הקשר הייתם סעדי גם הוא פצוע ולא ישחק.

 

פתיחת המשחק. (צילום: עלאא בדראנה)

 

השוער עורסאן חמאדי חזר אחרי פציעה והוא לא כשיר ב- 100 אחוזים. מנגד, הפועל סכנין של עומר זבידאת יחסר לה את שני המורחקים קאסם בשיר ואבראהים אבו סאלח אבל היא יכולה ליהנות מחזרתו של עלאא אבו ריא לקישור אחרי פציעה. המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד וכבר בדקה ה- 2 פאדי בדארני חלוצה של הפועל סכנין שלבש את המדים של שפרעם עד לפני חודש מנצל כדור ארוך ונוגח לרשת 1-0 לאורחים מסכנין.

 

ענאן בושנאק קפטן שפרעם עם השופטים. (צילום: עלאא בדראנה)
 

בדקה ה- 21 חוסין בושנאק, חלוצה של שפרעם, מקבל כדור בתוך הרחבה בועט אלכסונית ליד הקורה. בדקה ה- 25 חוסין בושנאק מוסר רוחב למועתז ספורי שחקן קבוצת הנוער של שפרעם במשחקו הראשון בבוגרים העונה, אך גלישה של סאמר זבידאת מונעת מהכדור לכנס. המחצית הסתיימה, יתרון של של סכנין שעולה ליתרון ראשון במשחק.  

 

פאדי בדארנה בצהוב ענאו בושנאק בלבן /שחקו ביחד לפני חודש ויריבים היום. (צילום: עלאא בדארנה)
 
שחקני שפרעם חוגגים עצרו את המשבר. (צילום: עלאא בדארנה)
 

בדקה ה- 53 ואסים חלאחלה מנסה לחלץ כדור, השופט אור בן עמי שורק לעבירה ומרחיק אותו בצהוב שני. שפרעם ב- 10 שחקנים לקראת המשך המשחק.  3 דקות לסיום המשחק, חוסין בושנאק מקבל כדור מפיראס קורטאם, חוסין לוקח אחריות ובעט רק לרשת וקבע שוויון 1-1 בסיום 90 הדקות במשחק. בדקה ה-92 חוסין בושנאק מקבל כדור הפעם מאיהאב שאמי, מסתובב ברחבה בועט חזק וקובע מהפך במשחק 2-1 למקומיים וחוסין מוכיח שוב למה הוא נחשב לאחד החלוצים הכי טובים בליגות נמוכות ומגיע לו לשחק בליגה גבוהה  הרבה יותר.

 

שחקני סכנין חוגגים. (צילום: עלאא בדארנה)

 

4 דקות לאחר תוספת זמן, כדור חופשי של סכנין. הכדור מוגבה לעומר הרחבה, הכדור פגע בדרך בשחקנה של סכנין סאמר זבידאת ונכנס לרשת. שוויון 2-2 דרמטי בסיום המשחק. שפרעם שומרת על המקום הרביעי במאזן 35 נקודות. והפועל סכנין שומרת על המקום ה-14 במאזן 19 נקודות.

 

מוהנד חאג עלי רוצה תוצאה יותר טובה . (צילום: עלאא בדראנה)
 
חוסין בושנאק מראה למה הוא נחשב לאחד החלוצים בליגות הנמוכות. (צילום: עלאא בדראנה) 
 

 

ניסים אדרי, מאמנה של שפרעם אמר בסיום: "פשוט איבדנו שתי נקודות בטעות, שלא צריכה להיות. חזרנו למשחק עם 10 שחקנים וזה לא קל, ועצרנו את כדור השלג של ההפסדים למרות שרשרת הפציעות הארוכה שיש לנו".

 

עומר זבידאת מאמן הפועל סכנין. (צילום: עלאא בדארנה)  
 

עומר זבידאת, מאמנה של סכנין אמר:  "הצלחנו להוציא נקודה נגד קבוצת צמרת, אני מוציא את המקסימום מהשחקנים ואם תהיה להם יותר רצינות אני יוציא מהם עוד המון".

הוסף תגובה
תגובות