מי אמר שבשביל להיות בצמרת הטבלה, צריך חיזוק?

ללא ספק, הפועל שפרעם היא הקבוצה המפתיעה של הסיבו הראשון בליגה ב' צפון א'. עם תקציב לא מהגדולי בליגה, שפרעם עושה את הבלתי יייאמן ומתמקמת במקום השלישי בטבלה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 14-01-2014
  • 07:57

שבוע לפני סיום הסיבוב הראשון של ליגה ב צפון א', היה אפשר לראות את הפער הקטן בין ארבעת הקבוצות הראשונות כאשר למוליכה מג'ד אלכרום ולסגניתה הפועל כפר כנא, יש מאזן של 32 נקודות. השלישית, הפועל שפרעם במאזן של 28 נק'

והרביעית מכבי מעלות במאזן של 25 נקודות. אפילו מקומום 5-7 לא רחוקים מהמקום הראשון בהרבה.הם לא רחוקות הרבה

 

הפועל כפר כנא ומגד אלכרום תכננו לעלות לליגה א, והתחזקו בלא מעט שחקנים בכירים כדי לעשות את זה. בהפועל כפר כנא ניתן לראות את כפיר ליבובייץ, אלירן אוחיון, בסאם ארמלי, רונן שוורצמן ועוד. במגד אלכרום אפשר לראות בשער את רבאח רבאח, חאתם כריים, הבלם קפטן קבוצת בני לוד מהלאומית בעבר. החלוץ רובירט ארחייל, חלוצה של מכבי אום אל פחם ומוטי כולטוב, מגנה של מגדל העמק בשנים האחרונות וצוות מאמנים אחמד סבע ואיימן חלאיילה.

 

ניסים אדרי, עושה את הבלתי יאומן. (צילום: עלאא באדרנה)

 

הקבוצה שהפתיעה את כל הליגה, היא במקום השלישי במרחק של 4 נקודות מהמקום הראשון. הפועל שפרעם של המאמן ניסים אדרי שנחשב לשועל ש קרבות הצמרת בליגה ב' ומוכר בתור קבלן עליות (7)  ניסים אדרי, הגיע באמצע השנה שעברה לקבוצה שנלחמת במאבקי תחתית והצליח להשאיר אותה בליגה. הסגל של העונה שעברה נשאר, המאמן וההנהלה הצליחו להחזיר לקבוצה שחקני בית שהיו מושאלים והעמידו קבוצה צעירה מאוד עם ממוצע גילאים 24 אשר טורפים את כר הדשא.

בשפרעם, נמצא אחד החלוצים הכי מוכשרים בליגות נמוכות. חוסין בושנאק (24) שכבש בעונה שעברה 18 שערי ליגה.

איתו חזר מהשאלה הקשר נור אבו גלייל (24) שהיה מושאל לאחי עכו וכבש 12 שערי ליגה אז. המאמן ניסים אדרי, נתן לענאן בושנאק את סרט הקפטן, תפקד אותו כבלם, והוא עשה את זה בהצלחה רבה.

 

נור אבו גלייל, חזר מאחי עכו לשפרעם. (צילום: עלאא בדארנה)

 

שחקנה של שפרעם, נור אבו גלייל אמר על הצחת הקבוצה: "חזרתי השנה להפועל שפרעם מאחי עכו, בכדי להחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה. יש לנו סגל טוב עם שחקני בית צעירים ומוכשרים, בניגוד לרוב הקבוצות המטרה שלנו להשאר כמה שיותר למעלה בטבלה לשחק ממשחק למשחק, ולסיים בפלייאוף העליון או באחד מ- 3 המקומות הראשונים". הייתם סעדי שהוא מבין מצטייניה של שפרעם העונה אמר: "אני מקווה מאוד לעזור לקבוצה לעלות לליגה א', אנחנו קרובים מאוד ויכולים לעשות את זה".

 

קפטן המועדון, ענאן בושנק: "מגיע להם קבוצה בליגה א". (צילום: עלאא בדראנה)

 

קפטן המועדון ואחד מהשחקנים הותיקים בקבוצה, ענאן בושנאק, סיכם על הצלחת הקבוצה ואמר: "אני חושב שהקבוצה שלנו היא אחת הקבוצות הכי טובות בליגה ב. כשחקן ותיק אני מקבל אחריות להנהיג את הקבוצה, השחקנים הצעירים מקשיבים לוותיקים ולומדים מהם. הם נותנים לנו כבוד גדול, ההנהלה עובדת בשביל לתת לנו את כל התנאים הטובים, ויש לנו מאמן גדול שיודע לחבר את הקבוצה ולממש את הכישרון של השחקנים הצעירים שלנו. יש לנו קהל גדול במשחקי בית וחוץ, הוא בא ומעודד ומגיע להם קבוצה בליגה א".

 

הוסף תגובה
תגובות