הפועל כאוכב מנצחת את הפועל בני מג'אר

בני מג'אר אומנם עלו ליתרון ראשונים, אך כאשר נשארו בעשרה שחקנים כאוכב שלטה במשחק והפכה את הקערה על פיה. כאוכב ממשיכה להתקדם לעבר צמרת הטבלה בתקווה להיכנס לפלייאוף. בני מג'אר? נתנו את הכל, אך זה לא מספיק

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 01-01-2014
  • 07:41

הפועל כאוכב מצמרת טבלת ליגה ב' צפון א', אירחה בשבת במחזור ה-12 את הפועל בני מג'אר למשחק קצוות טיפוסי בליגה. הפועל כאוכב קבוצה הרבה יותר טובה, אך בשונה מן משחקים עברו, מג'אר הייתה זו שפתחה יותר וב, סיכנה את השער ואף עלתה ליתרון ראשון במשחק. 

 

הקהל ביציעים. (צילום: עלאא בדארנה)

 

מסכת פציעות והרחקות עוברים על כאוכב: קפטן הקבוצה, המגן הימני, מוחמד חמזה, קשר הקבוצה, אחמד עוואד, לא בסגל בגלל צהובים וחלוץ הקבוצה, אחמד חוסין, גם הוא פצוע ולא נטל חלק במשחק. בני מגא'ר מגיעה למשחק עם רכש חדש, נתנאל גולני, והשוער הנפלא, רביע בריק, אשר רק הצטרף בשבוע שעבר והצטיין במשחק הניצחון על בני כאבול בשבוע שעבר.

 

המשחק נפתח בסערה גדולה בהתקפות מהירות משני הצדדים. אחמד דחאברה המהיר, סיכן את שערה של כאוכב. מן העבר השני, מוחמד בדארנה ונסים עבד אלקאדר, ניסו להפתיע את ההגנה החזקה של בני מגא'ר.  בדקה ה39 - מגא'ר עולה ליתרון מכדור בתוך הרחבה, מגיע לבילאל שיני קשרה של מג'אר שבועט מ-25  מטרים היישר לרשת. שער מפתיע של האורחים, בניגוד גמור לשלבי המשחק.

 

שחקני כאוכב מאושרים. (צילום: עלאא בדארנה)

 

חילופים רבים בוצעו במהלך המחצית השנייה, ובדקה ה-76 הם נשאו פרי. המחליף חוסאם חגוג, העביר כדור רוחב והמחליף השני, נדים אבו אלהיגא, שולח חצי מספרת ברגל שמאל לשערו של רביע בריק וקובע שוויון במשחק. 10 דקות לסיום המשחק, בלמה של כאוכב, מאהר אבו אלהיגא, מכשיל את אחמד דחאברה מחוץ לרחבה אך הוא היה האחרון והכרטיס האדום הונף לעברו בצדק רב, מידיו של שופט המשחק, אחמד יזבק.

 

החוסר המספרי היה ברור על המגרש, וכאוכב עשתה את הכל על מנת לנצח את המשחק ואף הצליחה לעשות זאת בדקה ה-90. בעיטה חזקה של נדים אבו אלהיגא לעבר השער, נעצרת בידו של בלם מגא'ר, נאיף סלאמה הנוגע בידו. השופט מורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מוחמד בדארנה לקח את האחריות והביא 3 נק' חשובות במאבק הצמרת לכאוכב.

 

כאוכב מנצחת. (צילום:עלאא בדארנה)

 

המאמן המנצח, מחמוד אבראהים, היה מאושר בסיום הניצחון הדרמטי: "היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שנלחמת על חייה בליגה. אנחנו סובלים מסגל מצומצם והפציעות מטרידות אותנו, אך עשינו את העבודה ואני מקווה ומאמין שנמשיך בדרך הזאת".

 

 

הוסף תגובה
תגובות