רוברט ארחיל: "אם לא נעלה זה יהיה כישלון"

עבור חלוצה הפורה של מג'דל כרום מליגה ב', אין תסריט אחר מלבד עליית ליגה של קבוצתו. ארחיל מדבר על ההחלטה לרדת לליגה ב', וגם על אום אל פאחם: "חייבים לי כסף. אולי אפגוש אותם בעונה הבאה בליגה א'"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 19-11-2013
  • 11:15

כשרוברט ארחיל החליט לרדת לליגה ב' ולחתום בקבוצתו של אימן חלאילה, הרבה גבות הורמו באוויר. אחד החלוצים המהירים והמוכשרים שיש לליגות הנמוכות להציע, החליט בצעד פתאומי להצטרף לפרוייקט במג'דל כרום, ונראה שהוא לא מתחרט לרגע על ההחלטה שקיבל בתחילת העונה.

 

"אני מרגיש טוב. זה מועדון מסודר מאוד" מספר ארחיל, "ביחד עם כל הקבוצה, פתחנו את העונה בצורה טובה מאוד ובעזרת השם נמשיך ככה ונעלה ליגה"

 

איך זה לשחק בליגה ב'? אתה לא מרגיש שאתה מוותר לעצמך?

"יש לנו קבוצה של צמרת ליגה א', האימונים ברמה גבוהה מאוד. המטרה שלי היא לעלות ליגה, ואז נראה מה יקרה"

 

רוברט ארחיל. "פתחנו את העונה בצורה טובה מאוד" (צילום: לילך וייס)

 

באופן אישי, יש לרוברט ארחיל עונה נהדרת. החלוץ כבש עד כה שישה שערים בשישה משחקים, ונראה מצויין. "אני מקווה שאמשיך כך" אומר המוציא לפועל העיקרי, שמציב רף גבוה לקראת ההמשך: "אם לא נעלה ליגה, זה יהיה כישלון".

 

ארחיל מסביר את הסיבות לביטחון הרב: "אימן חלאילה הוא מאמן מצוין, מקצוען אמיתי שמכין אותנו היטב לכל משחק. אני מאמין שביחד איתו אנחנו מסוגלים לעמוד במטרה אותה הצבנו בתחילת העונה"

 

ארחיל שיחק בעבר במכבי אום אל פאחם, וכשהוא רואה מהצד את מה שקורה שם, הוא לא בדיוק מזיל דמעה: "הם עדיין חייבים לי כסף. 20 אלף שקלים. אני חושב שבמצב שהם נמצאים בו הם ירדו לליגה א' העונה"

הוסף תגובה
תגובות