המרוץ לנשיאות- תוצאות סיבוב ו' בגביע המדינה

משחקי שישי בגביע המדינה מאחורינו. בקה אל גרביה גברה על קרית אתא ורשמה את הפתעת היום. בית דגן הקשתה במחצית הראשונה על יפו אך נכנעה 0:4 בסיום. מגדל העמק גברה על בית שאן ואזור ניצחה את קרית מלאכי. כפר סבא עם שמיניה לרשתה של אחי עכו.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 15-11-2013
  • 11:13

גביע המדינה - סיבוב ו'  - עדכונים חיים מהמגרשים:

 

מעלות תרשיחא – הפועל צפת :(כפר סמיע, 11:30) תוצאת סיום : 1:2 

לאחר מחצית מאופסת. שער עצמי של שי אלון המקומי בדקה ה-58 העלה את מעלות ליתרון. שמוליק אביגדור איזן את התוצאה בדקה ה-72. דניאל טסאו החזיר את היתרון למעלות בדקה ה-77. מעלות מעפילה לסיבוב הבא.

 

מ.ס ירוחם – הפועל כפר שלם (ירוחם, 11:45) תוצאת סיום  : 2:0

מוחמד חטארי בדקה ה-14 העניק לכפר יתרון במשחק. משה מרזאב הצעיר שקיבל דקות ראשונות העונה בכפר, מכפיל את התוצאה בדקה ה-67 . חניכיו של שוקי סדיס עולים לשלב הבא.

 

הפועל בית שאן – הפועל מגדל העמק (בית שאן, 12:00) תוצאת סיום :2:1

קרן של כפיר דר בדקה ה-19 מצאה את ראשו של טום דן שנגח פנימה. בדקה ה-39 בית שאן נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מור דהן בצהוב שני. אופק מלול מאזן את התוצאה בדקה ה-59 מבישול של טום בן יוסף. מאור ג'אנח קבע מהפך בדקה ה-83 מבישול של נירן רוטשטיין. קבוצתו של רפי בוסקילה מעפילה לסיבוב הבא.

 

מחנה יהודה – בני יפו אורתודוכסים (סירקין, 12:00) תוצאת סיום  0:1

ננו ועקנין העלה את מחנה יהודה ליתרון בדקה ה-39. היפואים יכלו להשוות את התוצאה בדקה ה-64 אך סלמה מנע החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים. שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים לאחר הרחקות של לירן אלמוג המקומי (55) ויוסף אל עוברה האורח(73). ניצחון בסיום לחניכיו של ראובן כץ שמעפילים לסיבוב הבא.

 

בית"ר יבנה – עירוני נתיבות (יבנה, 12:00) הסתיים  בהארכה 2:0

הקבוצה החדשה שהוקמה רק השנה מצליחה להצר את צעדיה של נתיבות החזקה והמשחק הולך להארכה. אורן פחימה מעלה את נתיבות ליתרון בדקה ה-99. נתיבות משכילה לכבוש שער נוסף מרגלי אופיר נסימי בדקה ה-118 ועולה לשלב הבא.

 

הפועל בקה אל גרבייה – עירוני קריית אתא (12:30, גבעת אולגה) הסתיים בפנדלים 4:5.

עידן ג'ראד הצעיר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-8. דודי ליאני הותיק מצליח לכפות שיויון בדקה ה-63. אלמוג אוחיון הורחק מיד לאחר השער. הקבוצות הלכו להארכה בה לא נכבשו שערים. בקה כבשה את כל בעיטות העונשין מ-11 מטרים לעומת החטאה של קרית אתא וזכתה בניצחון 4:5 בפנדלים.

 

עירוני מודיעין – עירוני בת ים (מודיעין, 12:30) תוצאת סיום 1:0

בת ים שלטה במחצית הראשונה אך לא השכילה לכבוש. שתי החמצות של אחד על אחד לכל לקבוצה. מודיעין שולטת במחצית השניה ומרבה להחמיץ. עבד מצליח בדקה ה-90 מעלה את בת ים ליתרון בניגוד גמור למהלכי המשחק. בת ים עולה לשלב הבא.

 

הפועל הוד השרון – מכבי שעריים (הוד השרון, 12:30) תוצאת סיום  4:0

נועם תרועה העלה את שעריים ליתרון בדקה ה-17. הבלם בן בריגע הכפיל את התוצאה בדקה ה-41. שעריים לא עוצרת ודקה לאחר מכן מכן ברק ורד קובע 0:3. יהודה ג'נשוילי הורחק בדקה ה-45 בצהוב שני בשורות המקומיים. עוז ברנדויין כובש את הרביעי של שעריים בדקה ה-75. שעריים מעפילה לסיבוב הבא.

 

בית דגן – מכבי קביליו יפו (בית דגן, 12:45) תוצאת סיום  : 4:0

300 צופים יפואים ליוו את קבוצתם למשחק, שלוחצת רבות את שערה של בית דגן בפתיחת המשחק. היפואים  לא מצליחים לכבוש והמחצית מסתיימת ללא שערים. בדקה ה-56 אורי קרגולה בהופעת הבכורה ביפו מעלה את קבוצתו ליתרון. אלון רבינוביץ הכפיל את התוצאה בדקה ה-74. בית דגן הרימה ידיים וחן מלכה כבש את השלישי בדקה ה-81. מלכה השלים צמד בדקה ה-86 וחרץ את גורל המשחק.

 

   אוהדי הפועל בית שאן. מפגש מסקרן מול הפועל מגדל העמק.(צילום: יובל חמו)

 

 

מכבי דליית אל כרמל – מכבי סולם האני (דלית אל כרמל, 13:00) תוצאת סיום : 2:3

עידן דויד שנמצא בכושר מצוין מעלה את המקומיים ליתרון ראשון בדקה ה-15. אבי מלכה מכפיל את התוצאה בדקה ה-25. איימן אבו סאלח כובש את השלישי של דליה בדקה ה-57. סולם הפתיעה וחזרה למשחק עם צמד מהיר של תאמר באשא ואחמד אבו סיאם בדקות 67 ו-72 מרגלי תאמר באשא ואחמד אבו סיאם. דליה שומרת על היתרון ומעפילה לשלב הבא.

 

 

קריית מלאכי – הפועל אזור (צפרירים חולון, 13:00) הסתיים בהארכה .3:1

מחצית בשליטה של אזור מסתיימת ללא שערים. ויטלי גנון עם שער בכורה באזור העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-65. דייב פינטו הצעיר משווה את התוצאה בדקה ה-82. חן לוי בנגיחה בדקה ה-99 לאחר הרמה של קובי כהן החזיר את היתרון לאזור. חן לוי עם שער נוסף חרץ את גורל המשחק בדקה ה-115 לאחר בישול מצוין של יובל אשכנזי. אוהד יוסף בלמה של קרית מלאכי הורחק בדקה ה- 117.

 

הפועל חדרה – איחוד בני באקה (חדרה, 13:30) תוצאת סיום  1:4.

קובי בדש בדקה ה-30 וסלים עמאש דקותיים לאחר מכן העניקו לחדרתים יתרון מבטיח. אברהים חג'וג מצליח לצמק את התוצאה מיד עם פתיחת המחצית השניה. אלון כהן כבש את השלישי של חדרה בדקה ה70. אלון כהן השלים צמד עם שער נוסף כעבור 5 דקות.

 

הפועל כפ"ס – אחי עכו (רמת השרון – גרונדמן, 14:00) תוצאת סיום  0:8. 

כפר סבא עם שליטה מוחלטת בפתיחת המשחק כובשת צמד מהיר מרגלי אורן ניסים שמקנה לה יתרון מבטיח. חניכיו של פליקס נעים בהופעת הבכורה שלו לא מרפים וכובשים צמד נוסף מרגלי סהר לוי  בדרך ל 0:4 במחצית. כפר סבא לא מרפה וכובשת עוד צמד הפעם מרגלי אוריאן יעקב. יעקב השלים שלושער בדקה ה-80. יעקב לא הסתפק וכבש שער רביעי שלו ושמיני של קבוצתו בדקה ה-85. 0:8 מוחץ בסיום לכפר סבא. 

 

עירוני יפיע – הפועל דלייה (עילוט אימונים, 14:00) תוצאת סיום   3:2

מחמוד חאליילה מעלה את יפיע מליגה ג' ליתרון מפתיע בדקה ה-13. דלית אל כרמל משווה את התוצאה עם פתיחת המחצית השניה  ע"י אחמד חלבי. מרואן חלבי הפך את התוצאה בדקה ה6-7, וכבשה את השלישי 10 דקות לאחר מכן, אחמד לואבנה המקומי צימק בדקה ה-82. יפיע הקשתה על דלית אל כרמל אך נותרה רק עם המחמאות.

 

                           

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות