שפרעם הביסה את מג'אר

במשחק המרכזי בליגה ב' צפון א' אשר נערך ביום שבת הצליחה להביס הפועל שפרעם הנפלאה 2:4 את הפועל בני מג'אר שאיכזבה לאורך כל תשעים הדקות, למרות שהובילה כבר 0:2.

  • על ידי: עלאא בדרנה
  • 15-10-2013
  • 10:06

המפגש בין הפועל שפרעם נגד הפועל מגאר הוא תמיד מפגש מסקרן. הפעם שתי הקבוצות הגיעו למשחק המרכזי בליגה ב' צפון א', ולכולם היה ברור שנראה כאן משחק טוב, כיאה לשתי קבוצות המאמינות בכדורגל התקפי.

 

הפועל שפרעם הגיעה למשחק עם הרבה שקט אחרי הנצחון במחזור הראשון נגד הפועל בועינה והנצחון כמובן שהשיגה בגביע נגד כפר מנדא, ובקבוצה רצו להמשיך את הפתיחה החלומית עד כה.

 

הקפטן ענאן בושנאק עולה מעל כולם ונוגח לרשת (צילום: עלאא בדארנה) 

 

בשפרעם היו מעט חיסורים לקראת המשחק בדמותם של הקשר תאמר קאדריה שנפצע במשחק האחרון נגד בועינה והבלם באסל בושנאק הפצוע. מצד שני הצליחה הקבוצה להעביר את הבלם/קשר מחמוד זעיר מאחי עכו לשורותיה, ללא ספק תוספת רצינית.

מנגד, הפועל מג'אר הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים, האחד בליגה נגד כפר מנדא והשני בגביע נגד עירוני כאבול, אבל החבר'ה שם יכולים להיות מעודדים מהיכולת הטובה שהציגו בשני המשחקים.

 

הפועל שפרעם פתחה עם עורסאן חמאדי בשער, אבו גלייל מוחמד, זעיר מחמוד, אחסאן מחמדאת, עבד סייף, ענאן בושנאק, וסים חלאחלה, יוסף קורטאם מוהנד חאג, חסין בושנאק, אבו גלייל נור. הפועל מגאר עלתה עם מערך התקפי במטרה לנצח שכלל את וליד סעב בשער, אבו חרב ראמי, רואן דגש, נאיף סלאמה, מואפק דגש, אלירן פרץ, ראזי דגש, שיני בילאל, הייתם שיני, אייל הזימה, אחמד דחאברה.

 

שחקני שפרעם חוגגים שער של חוסין בושנאק (צילום: עלאא בדארנה) 

 

המשחק נפתח בקצב גבוה כאשר ראינו התקפות מהירות משני הצדדים ובדקה ה-18 כדור עומק נהדר של אייל הזימה לחלוץ אחמד דחאברה שלא התבלבל וקבע 1-0 מוקדם להפועל מגאר. שהימם את יושבי היציעים.

 

אחרי השער שחקני מג'אר חזרו אחורה וניסו לצאת למתפרצות. שפרעם לחצה על הגז אבל חוסין בושנאק ונור אבו גלייל לא הצליחו לכבוש. בדקה ה-44 מתפרצת מהירה של מגאר והחלוץ אייל הזימה ששיחק בעבר בעירוני קרית שמונה ובהפועל גדידה בליגה ארצית קובע 2-0 למג'אר.

 

דקה אחת חלפה אחרי השער ונור אבו גלייל מקבל כדור מהקפטן ענאן בושנאק, מוסר לחוסן בושנאק שחותך ומחזיר לו ונור אבו גלייל מצמק ל 2-1 לפני היציאה למחצית.

 

אחסאן מחמדאת בכחול , היה טוב המגן השמאלי (צילום: עלאא בדארנה) 

 

במחצית שניה הפועל מגאר בחילוף ראשון יוציא את ראזי דגש ונכנס וליד אבראהים בכדי לנסות ולשמור על היתרון. בדקה ה-57 בהפועל שפרעם ניסים אדרי הגיב לחילוף ומוציא את מחמוד זעיר ההגנתי ומכניס החלוץ פיראס קורטאם. בדקה 64  שפרעם באה על שכרה. חוסין בושנאק דוהר לרחבה, עובר את כל ההגנה ובועט לרשת: 2-2!

 

הלחץ של שפרעם נמשך ורק הלך והתגבר. בדקה ה-70 הגבהה לתוך הרחבה של מג'אר מוצאת הראש של קפטן שפרעם ענאן בושנאק שנגח חזק לרשת. 3-2, ושפרעם משלימה מהפך.

 

נגמר? עוד לא. בדקה ה74 כדור רוחב של  הפועל שפרעם מגיע לרגלו של החלוץ פיראס קורטאם שעושה 4-2 ונותן את החותמת האחרונה למשחק. התוצאה נשמרה עד הסיום, והפועל שפרעם יכולה להיות מרוצה מהיכולת שהיא מציגה, שאולי תוביל אותה לליגה א

בסוף העונה.

 

קפטן שפרעם ענאן בושנאק וכובש שער היתרון ליד השוער עורסאן חמאדי (צילום: עלאא בדארנה) 

 

הגנה של שפרעם משמאל עבד סייף וחמודי אבו גלייל  ושיני בילאל ממגאר בלבן וענאן בושנאק בכחול (צילום: עלאא בדארנה)

 

שוער שפרעם עורסאן חמאדי חוגג נצחון שלישי ברציפות (צילום: עלאא בדארנה) 

הוסף תגובה
תגובות