אפשר לחשוב מי זאת מכבי יפו? כולה ליגה א'...

זאת התגובה שקיבלנו מיו"ר גבעת זאב, גבי פרץ לאחר ששאלתי אותו האם המגן תומר תבור, שמתאמן ביפו, יעבור לקבוצה. לפי גבי, השחקן לא יקבל שיחרור ללא תמורה וגם עבור השאלה מכבי יפו יצטרכו לשלם. השחקן רוצה לשחק ביפו. ויפו בינתיים לא מגיבים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-08-2013
  • 14:56

המגן של בית"ר גבעת זאב, תומר תבור, מתאמן במכבי יפו כבר מספר ימים. תומר למי שלא יודע,  הוא רק בן 20, יכול לשחק גם כמגן ימיני וגם מגן שמאלי. שאלתי אותו איך זה יתכן? והוא אמר לי  "יש לי שתי רגליים. ובשתי הרגליים אני יכול לבעוט ולהרים ככה שאין לי בעיה לשחק גם כמגן ימיני וגם כמגן שמאלי" . תומר משחק כבר 3 שנים בגבעת זאב. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים. ומשם הוא מכיר את ליאור זדה שאימן אותו מספר שנים בנוער. 

תומר החל, כאמור, להתאמן במכבי יפו לפני מספר ימים. לאחר שאשתקד היה אחד הבולטים בליגה ב' דרום ב' במדי גבעת זאב. הוא מקווה לחתום על חוזה ביפו למרות שבינתיים המעבר שלו נקלע לקשיים. 

 

תומר תבור, אשתקד היה מצויין במדי גבעת זאב. האם ישוחרר ליפו? (צילום: אדי חליאבין)

 

שאלתי את היו"ר של גבעת זאב, גבי פרץ האם הוא ישחרר את השחקן ליפו, הוא ענה:"אני אשחרר אותו תמורת תשלום וגם אם יפו ירצו אותו בהשאלה, הם יצטרכו לתת לי פיצוי כספי הולם. אני משלם על שחקנים שבאים אליי מליגה ב' אז למה שאני לא אקבל כסף על שחקנים שלי. "

שאלתי אותו, כי מדובר בכל זאת בקבוצה כמו מכבי יפו, שהיא סוג של קידום לתומר. לא תיתן לבחור הצעיר להתקדם? הוא אמר: "אפשר לחשוב מי זאת מכבי יפו? כולה ליגה א'. אני משחק בליגה ב' והם משחקים בליגה מעליי, אם היה לנו  קצת מזל היינו יכולים לעלות ליגה אשתקד ואז היינו משחקים באותה ליגה. מכבי יפו זה עדיין לא ליגת העל. אם הם רוצים אותו הם צריכים לבוא אלי, ולסגור איתי חוזה. ואז אני אשאיל להם אותו באהבה."

 

גבי פרץ על מכבי יפו:"אפשר לחשוב מי זאת יפו? כולה ליגה א...."  (צילום: אביחי חיים)

 

תומר תבור, הגיב לסיטואציה שנוצרה: "גבעת זאב צריכים לשחרר אותי. גבי היו"ר אמר לי שהוא ישחרר אותי לכל קבוצה. רק קבוצה שתסגור איתי את התנאים. אחרי זה אני אראה לו את החוזה והוא יישב לסגור איתם את נושא ההעברה שלי. אני מאד מקווה שהכל יסתדר השבוע ואני מקווה לסגור את התנאים שלי ולהיות שחקן של יפו לכל דבר".


תומר, מה אתה חושב על מכבי יפו? הרי התאמנת שם כבר כמה אימונים: "האמת זאת ליגה אחרת ממה שאני רגיל. יש לך מאמן שוערים, מאמן כושר, יש את ליאור זדה שהוא מאמן גדול. ושיחקתי תחת ליאור במחלקת הנוער בהפועל ככה שזה נוח שאני קצת מכיר אותו. יש קצב באימונים של ליגת על. קצב גבוה לכל אורך האימון, ואין דבר כזה לעמוד באימון, אני נהנה לבוא לאימונים, כשיש לידך שחקנים טובים אתה משתפר."

 

מילה לסיום: "נקווה שתהיה עונה מוצלחת. שנעלה ליגה. מגיע ליפו קבוצה בלאומית. גם אם אני לא אהיה שם אני מחזיק להם אצבעות העונה"

 

מכבי יפו סירבו להגיב.

 

יש לציין שמקורבים למכבי יפו טוענים לגבי השחקן שעד שלא יביא טופס שיחרור לא ישבו איתו. הוא צריך להוקיר תודה על כך שהוא מקבל הזדמנות במועדון כמו יפו. 

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות