אילן טל חתם כמאמן שחקן במעלות

אילן טל, שחקנה של מעלות, שירדה אשתקד לליגה ב', חתם אתמול כמאמן שחקן בקבוצה. אילן בתגובה: "תהיה לנו קבוצה מאד מאד חזקה, וכמובן בתקציב שפוי כאשר המטרה היא שילוב של שחקנים צעירים וותיקים במטרה להיות קבוצת צמרת"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-07-2013
  • 11:53

אילן טל, אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגות הנמוכות, חתם לעונה הקרובה כמאמן שחקן במעלות מליגה ב' צפון. למי שלא יודע, מעלות ירדה ליגה אשתקד כאשר היו לה שחקנים שהיו צריכים למשוך אותה לליגה הלאומית.

אילן, כאמור, סגר לעונה הבאה והוא צפוי לשמש כמאמן שחקן בקבוצה. אילן בתגובה:" אני שמח להיות המאמן של מעלות, אני מקווה שנבנה קבוצה חזקה שתילחם בצמרת הגבוהה". לגבי מטרת הקבוצה העונה, אילן לא רוצה להצהיר על עלייה, אלא רק רוצה להצהיר שתהיה קבוצה טובה מאד שתילחם על מקום ראוי בצמרת. "דיבורים לא הביאו אותנו לכולם, צריך לעבוד קשה ולשמור על צניעות ואז נוכל לדבר על עליה".

 

אילן טל, האם הווינר הגדול כשחקן יסחוף את קבוצתו לליגה א? (צילום: יניב ליכט)

 

אילן, למה בעצם לא נשארת בליגה א'? הרי היו לך הרבה הצעות?

"אומנם היו לי הצעות מליגה א'. אבל וויתרתי על כולן. אני מרגיש מחוייבות לקבוצה הזאת לאחר כל מה שקרה פה שנה שעברה. מעלות זה מקום מדהים וכל מי ששיחק פה יודע שיש פה תנאים שלא מביישים ליגת העל. אני לא רוצה להצהיר עליה אבל בצניעות ובשקט נעשה עונה טובה. "

 

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

הוסף תגובה
תגובות