המעפילן הסדרתי מכה בשלישית

לפני שנתיים הוא עשה זאת בהוד השרון, עוד לפני כן בבית"ר כפ"ס, והשנה בשמשון בני טייבה - בריאיון מיוחד השוער יניב טבצ'ניק, שוער העונה בליגה ג', חוגג עלייה שלישית בקריירה לליגה ב', ובנוסף - נישואין עם בחירת ליבו

  • על ידי: אורון רוזנטל
  • 22-06-2013
  • 18:32

יניב, ברכות על העלייה. ממש דרסתם העונה את הליגה.

"העונה הזו בהחלט התנהלה כמו שרצינו וציפינו. בנו כאן קבוצה חזקה, וגייסו גם אותי - אני הייתי אחת ההחתמות הראשנות, ולא היה ספק שהם החליטו בטייבה לעלות ליגה בכל הכוח. מבחינה מקצועית המספרים מדברים (הפרש שערים של 155:19 בסיום העונה) – דרסנו את הליגה, למרות שמבחינה אישית ספגתי שערים אבל זו ליגה שגם השוער המחליף שיחק בה יחסית הרבה, ואני מאוד נהניתי. זו עלייה שלישית שאני עושה, אחרי הוד השרון לפני שנתיים ועוד אחת עם ביתר כפ"ס לפני כמה שנים".

 

כאמור ליגה ב' לא זרה לך. תוכל להסביר את הצעד אחורה שלקחת העונה?

"אני מעדיף לעלות ליגה עם כל קבוצה מאשר לשחק בקבוצת אמצע טבלה בליגה ב'. אין יותר כיף מזה".

 

ומה לגבי השנה הבאה? שוב תישאר בליגה ג' או שאתה מעדיף לקחת צ'אנס בטייבה? 
"האמת שהעין כן מסתכלת על טייבה, ויש איתם דיבורים. אבל עכשיו רק יצאנו לחופש, גם התחתנתי ביום חמישי שעבר. אני יוצא לנופש בכריתים עם אשתי הטרייה, מור, וכשנחזור עוד שבוע-שבועיים נראה מה יהיה. נראה אם בטייבה ירצו לבנות קבוצה לליגה א'. באופן כללי אני מחפש קבוצות שיש להן מטרה, ולא סתם רוצות להעביר עונה פרווה. בינתיים הכול בדיבורים, הרוחות נושבות מכאן לכאן, אבל נדע באמת מה קורה רק לקראת שלב המעשים".

 

יניב טבצ'ניק. מחפש קבוצה עם מטרה (צילום: לירן דורף).

 

אם כך, טייבה היא אופציה סבירה לעונה הבאה?

"בהחלט, המועדון הזה בנוי טוב, הם באים מאהבה ענקית לכדורגל. רואים את אצל כל התושבים ובכל ההתנהלות בטייבה בכלל. כמובן שיש דברים לשפר כאן, כמו בכל מקום, אבל לדעתי הם בדרך הנכונה. אם הם יעשו מסודר את הדברים שרוצים לעשות כאן".

 

היו הרבה קבוצות במגזר שבנו מגדלים מהר מאוד וקרסו.

"הקבוצה הזו היא לא כמו קבוצות אחרות במגזר. אצל הרבה קבוצות במגזר הכול בא רק מהלב, וזה גובר גם על המחשבות, ואז מגיעים למצב שבסוף העונה הם נתקעים. לדעתי העונה בטייבה זה לא יקרה - הם רוצים לבנות תקציב מסודר ממה שהבנתי עם השיחות שלי עם ההנהלה. אני מאחל להם שיצליחו, וכמובן איתי ביחד בתקווה, אבל זה עדיין בחיתולים.

 

מה אפשר לאחל לך לשנה הבאה?

"קודם כל - אהבה גדולה עם אשתי. שאיהנה מכדורגל, אני כבר בן 28 וזה הגיל שגם צריך ליהנות מהמשחק. העונה מאוד נהניתי בטייבה, יש שם אנשים טובים, ואני חושב שהם יכולים לבנות משהו יפה בעיר אם יעשו את זה חכם. שכולם קודם כל באמת ייהנו מחופש, ובעונה הבאה שיהיה לכולם בהצלחה".

הוסף תגובה
תגובות