לקראת מחזור:רגעים של הכרעות

הליגות הנמוכות נכנסות לישורת האחרונה,כשכל תוצאה תכריע לגבי המיקום הסופי של הקבוצות הן בתחתחית והן בצמרת.במוקד: קטמון -עירוני קרית גת,שעריים-כפר סבא,באר שבע -בת ים,בצפון:טבריה-הפועל כפר קנא,הפועל דליה-גבעת אולגה,מעלות-אסי גלבוע.ליגה ב:מחנה יהודה- מורשה,צפרירים - גבעת זאב.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 29-03-2013
  • 08:42

ליגה א דרום:

לאחר שאתמול אבדה קביליו יפו הזדמנות מצויינת להצמד למוליכה מקטמון,יארחו היום הירושלמים "בטדי" את עירוני קרית גת במטרה להגדיל את הפער מהיפואים לחמש נקודות. המוליכה נמצאת בתקופה רעה,וצברה נקדוה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים,מה שפתח את המאבק על המקום בפסגה.קרית גת אף היא במומנטום שלילי צברה גם נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים,ומבחינתה המשחק היום "בטדי" הוא ההזדמנות האחרונה להאבק על מקום בפליאוף העליון.קרית גת תאלץ להסתדר ללא השחקן המוביל שלה,הקפטן שלומי משה בשל 5 כרטיסים צבוהים,טלספפה מנגד עורך זעזוע בהרכב כששלום עקיבא יפתח את המשחק על הספסל.

 

עופר טלספפה. המוליכה תנסה לצאת מהמשבר עם נצחון בית על קרית גת.(צילום:גיא חזקיהו)

 

 

 ביתר כפר סבא תנסה לטפס חזרה למקום השני,כשתצא למשחק חוץ קשה בשעריים הנמצאת במומנטום מצוין. שעריים עם שלושה נצחונות רצופים.תרצה להמשיך ברצף הנצחונות,ולחלוף בטבלה על פני יריבתם העירונית הפועל מרמורק,כפר סבא אם ברצונה להאבק על המקום בפסגה עד תום העונה,חייבת לחזור עם הנקודות הביתה. עירוני בת ים שנמצאת בכושר מצויןונכנסה חזק לתמונת המאבק על המקום הראשון,תצא למשחק חוץ מול מכבי באר שבע שהחלה במחזור החולף את עונת הקיץ.הבת ימים יקוו לחזור עם נצחון מבית הנגב ויצפו למעידה של המוליכה מירושלים. הפועל אזור שאבדה שתי נקודות יקרות במחזור החולף,לאחר תיקו ביתי דרמטי מול בני אילת,צפויה לחזור למסלול הנצחונות,כשתתארח בחולון למשחק קצוות מול האורתודוכסים לוד המרוסקת. עמישב פ"ת במשחק ההזדמנות האחרונה מבחינתה להכנס לתמונת הפליאוף העליון.תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל מרמורק הלא יציבה,שבמקרה של הפסד נוסף שלה,עשויה למצוא את עצמה בקרבות תחתית. הפועל כפר שלם שנמצאת אף היא עם סיכוי תאורטי להשתלב בפליאוף העליון,תארח במגרשה את עירוני קרית מלאכי.שמצויה במומנטום חיובי לאחר שצברה 11 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים.בקרב תחתית חשוב על 6 נקודות תארח הפועל ערד בביתה את עירוני כפר יונה.הדרומיים מגיעים לישורת האחרונה בכושר מצוין וצברו 13 נקודות בחמשת האחרונים,מה שהביא אותם אל מעל הקו האדום,כפר יונה מנגד נעצרה לאחר 2 נצחונות רצופים ,עם תיקו ביתי דרמטי מול כפר שלם,ותרצה לחזור מהדרום בשלום.

 

   עידו יוסף חוגג עם האוהדים. שעריים בכושר מצוין מארחת את כפר סבא.

 

 

ליגה א צפון:

את מרבית הענין במחוז הצפוני יספקו מאבקי התחתית הסוערים,ומאבקי הכניסה לפליאוף העליון.במוקד משחקי המחזור תארח עירוני טבריה בביתה את הפועל כפר קנא מהתחתית. הטבריינים שרוצים להשיג את הכרטיס לפליאוף העליון חייבים נצחון ביתיף האורחים מנגד שרוצים להבטיח את הישארותם בליגה משוועים אף הם לנקודות. קרב תחתית חשוב יערך בדלית אל כרמל, שם תארל הפועל המקומית את גבעת אולגה. המקומיים יודעים שנצחון ביתי יבטיח כמעט סופית עונה נוספת בליגה, האוחרים מאולגה יודעים כי רק נצחון ישאיר אותם בתמונת הסיכויים לשרוד בליגה.

 

  אלדד שביט. טבריה רוצה  להבטיח את המקום בפליאוף העליון.(צילום:לילך וייס)

 

 

 סקציה מעלות שנמצאת עם רגל וחצי יודעת כי רק נצחון ביתי על אסי גלסוע מהצמרת ,ישאיר אותה בחיים ,כי כל תוצאה אחרת והיא בליגה ב, האורחים מהגלבוע מנגד רוצים להבטיח את מיקומם בפליאוף העליון. מכבי כפר קנא שרוצה אף היא להבטיח את השארותה בליגה, ולא להקלע למשחקי המבחנים תארח בביתה את מכבי דלית אל כרמל שרוצה להבטיח את המקום השני המעניק יתרון ביתיות במשחקי הפליאוף. הפועל מגדל העמק שהתבססה במקום השלישי תנסה לרשום נצחון נוסף הפעם במשחק החוץ מול צור שלום שנמצאת בכושר מצוין,ורחוקה למרבה הפלא, רק 6 נקודות מהמקום המוביל לפליאוף העליון. הפועל הרצליה הרחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי.תצא למשחק חוץ ב"דוחא" מול אחווה עראבה שיכולה להתכונן לעונת הקיץ,לאחר ששרדה בליגה מוקדם מהצפוי. כרמיאל צפת תארח במגרשה את עירוני קרית אתא במטרה לרשום נצחון ביתי שיבטיח סופית את הישארותה  הליגה.

 

 שחקני גבעת אולגה. עוד משחק עונה ,הפעם בדלית אל כרמל.(צילום:לילך וייס)

 

 

ליגה ב דרום א:

הקרב המתמשך על הכרטיס לליגה א בין ביו מחנהיהודה לכפר קאסם יעמוד במוקד משחקי המחזור. המוליכה מחנה יהודה תארח במגרשה הביתי את מורשה רמת השרון,שמבחינתה זו ההזדמנות האחרונה להישאר בתמונת הסיכיים להתברג בפליאוף העליון. המוליכה יודעת כי כל תוצאה מלבד נצחון והיא עלולה לאבד את המקום בפסגה. כפר קאסם תצא למשחק חוץ מול עוצמה חולון,שרוצה להבטיח את ההשארות בליגה.מבלי לביקלע למשחקי המבחן. בקעת הירדן השלישית תארח במגרשה את בני יפו שנמצאת בכושר מצוין,וקרובה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון.בקרב תחתית על 6 נקודות תארח גדנ"ע ת"א את השרון נתניה הצמודה אליה במעמקי הטבלה.קרב תחתית נוסף ייערך בר"ג שם תארח ביתר המקומית את עירוני אור יהודה.קרית אונו תרצה להבטיח סופית את ההשארות בליגה כשתארח את הוד השרון.שיכון ותיקים האחרונה תארח את המדורגת מקום אחד מעליה בני גלגוליה. במשחק שינעל את המחזור תארח ביום ראשון מ.ס טירה את ביתר פתח תקווה.

 

       שחקני כפר קאסם. יצפו למעידה של המוליכה ממחנה יהודה.(צילום:לוטפי עסא)

 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת בחולון,שם תארח צפרירים הרביעית את גבעת זאב השלישית.לשתי הקבוצות תהיה זו ההזדמנות האחרונה להשאר במאבק על המקום הראשון,או לחילופין להתברג במקום המקנה יתרון ביתיות בפליאוף העליון. המוליכה עירוני נתיבות תארח במגרשה את מעלה אדומים שנמצאת כבר בעונת הקיץ, באר יעקב הדטקלת בעקבותיה תצא למשחק קצוות מול מרחבים הלפני אחרונה ,המשוועת לנקודות. שיכון המזרח תנסה לשמור על מיקומה בחמשייה הראשונה,כשתצא למשחק חוץ קשה מול הפועל רהט.נחלת יהודה תרצה לשמור על סיכוייה להתברג בפליאוף,כשתארח את עירוני בית שמש.צעירי רהט תארח בקרב תחתית את מ.ס באר שבע, בני יהוד היורדת הטריה  תארח את מ.ס דימונה,ומודיעין תארח בביתה את יצאלאל רחובות.

 

 אורן פחימה חוגג. המוליכה מנתיבות מארח בבית את מעלה אדומים.

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביתר נהריה תרצה להבטיח במהירות את עלייתה לליגה א,כשתארח במגרשה הביתי את הפועל שפרעם,שרוצה להבטיח את הישארותה בליגה.מגדל כרום השניה תרצה להישאר עדיין בתמונת העלייה כשתארח במגרשה את אחווה חיפה. בני כאבול השלישית עם מאיר ארמה בהועפת בכורה על הקווים,תארח במגרשה את בני עראבה.ביתר חיפה המשוועת לנקודות תארח במגרשה את בני מגאר שקוצה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון.ביר מכסור תארח בקרב תחתית על 6 נקודות את כפר סמיע.כפר מנדא שרוצה להבטיח אצת ההישארות תארח במגרשה את מכבי טמרה שרוצה להתברג בפליאוף העליון. אחי עכו תארח בדרבי את יריבתה העירונית מכבי הצמודה אליה בטבלה.

 

 מאיר ארמה. ינסה להוביל את כאבול לליגה א.(צילום:איסר רביץ)

 

 

 

 

ליגה ב צפון ב:

הפועל בית שאן שהבטיחה במחזור הקודם את עלייתה לליגה א, תחגוג לעיניי הקהל הביתי הגדול שלה ,כשתארח במגרשה את עירוני נשר. צעירי טורען השניה תצא למשחק קצוות מול עוספיא מהתחתית. אחי איכסל השלישיתתצא למשחק חוץ בכפר קרע שסיימה את העונה.הפועל איכסל הרביעית תארח בביתה את רמות מנשה. אחווה אום אל פאחם תרצה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון כשתארח את מ.ס דבוריה.איחוד בני בקה תנסה להישאר בחיים כתשארח בדרבי את יריבתה העירונית הפועל. אום אל גאנם שקרובה להבטיח עונה נוספת בליגה תארח כפר קמא, עין מאהל תארח בקרב תחתית חשוב את מ.ס בועיינה.

 

   אוהדי בית שאן. הקהל הטוב בצפון יחגוג היום את העלייה לייגה א.(צילום:יובל חמו)

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1" ...האתר מס 1!!!!!

הוסף תגובה
תגובות