שיגעון של יום ראשון

פסטיבל רונאלדו מאחורינו.והיום יושלמו משחקי הליגות הנמוכות עם מספר משחקים מרתק ומסקרן. במוקד:שעריים מארחת את קטמון,עפולה מארחת את טבריה,ומשחק עונה בליגה ב דרום א כשכפר קאסם מארחת את מחנה יהודה."גולר 1" יהיה שם כרגיל בשבילכם..

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 24-03-2013
  • 10:22

משחקי הליגות הנמוכות שפוצלו בשל פסטיבל רונאלדו,יושלמו היום עם מספר מפגשים מרתק ומסקרן,עם השלכות מככריעות הן בקרבות הצמרות והתחתית.

 

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד הקרב המסקרן בשעריים,בו תארח הקבוצה המקומית שנמצאת במומנטום מצוין,מאז הגעתו של עובד לוי את המוליכה הפועל קטמון,שיודעת כי נצחון שלה היום,יגדיל את הפער בצמרת ל 6 נקודות ,שישה מחזורים לתום העונה.שעריים מנגד חייבת נקודות בכדי להבטיח עונה נוספת בליגה,מה שמוליד לנו קרב מרתק עם מגרש מלא עד אפס מקום. קביליו יפו שלא הרימה ידיים בקרב על המקום בפסגה,תארח בביתה את מכבי באר שבע. היפואים יודעים כי נצחון ביתי שלהם יעניק להם את המקום השני שמבטיח יתרון ביתיות במשחקי הפליאוף.באר שבע לאחר ההפסד הביתי לאזור במחזור החולף סיימה את העונה. הפולע אזור שנמצאת אף היא חזק בתמונת הצמרת תארח בקרב  קצוות את בני אילת שנמצאת מתחת לקו האדום.חניכיו של שי מאור ירצו להמשיך במומנטום החיובי ולרשום נצחון נוסף, האילתים יסתפקו בנקודת חוץ.

 

 אוהדי שעריים חוגגים. היום מצפה להם מפגש מסקרן מול מוליכת הטבלה.(צילום:איתמר מסלאווי)

 

עמישב פ"ת תנסה לעצור את ההדרדרות כשתארח במפגש מסקרן את עירוני קרית גת,שאבדה גובה לאחר 2 הפסדים רצופים. המנוצחת במשחק תאבד את סיכוייה להתברג בפליאוף העליון. הפועל מרמורק שעצרה את רצף ההפסדים,עם נצחון מרשים בכפר שלם,תארח ב"איצטוני" למשחק מסקרן את הפועל ערד שנמצאת במומנטום חיובי,ורוצה להמשיך בקצב צבירת הנקודות בכדי להבטיח עונה נוספת בליגה. לקבוצתו של עדני מנגד יש עדיין סיכוי להגיע לפליאוף העליון. עירוני קרית מלאכי שחזרה מאוכזבת מאילת לאחר שספגה שער שיויון דרמטי, תארח בבית את האורתודוכסים לוד שנמצאת עם רגל וחצי בליגה ב. במלאכי ירצו לשכוח מהבעיות הכלכליות,ולרשום נצחון חשוב שייתן לקבוצה המון אויר לנשימה.עירוני כפר יונה תרשצה להמשיך בבריחה מהתחתית הבוערת כשתארח בבית את הפועל כפר שלם,שמגיעה לאחר הפסד ביתי להפועל מרמורק. נצחון של כפר יונה, והקבוצה מהשרון תגדיל את סיכוייה להבטיח עונה נוספת בליגה.

 

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת המסקרן בעפולה,בו תארח מוליכת הטבלה הגאה, הפועל עפולה את עירוני טבריה. העפולאים רוצים להבטיח מעדית את העפלתם לליגה הלאומית,ולהמשיך ברצף הנצחונות המרשים, הטבריינים לאחר נצחון מרשים על אסי גלבוע,רוצים להבטיח את מיקומם בפליאוף העליון,וינסו לעצור את הדהירה של העפולאים.השניה מכבי דלית אל כרמל תארח בקרב קצוות את סקציה מעלות האחרונה,שחייבת נצחון בכדי להישאר בחיים. דלייה מנגד רוצה להבטיח את המקום השני המעניק יתרון ביתיות במשחקי הפליאוף.

 

     שרון לוי במפגש הקודם מול עפולה. האם טבריה מסוגלת לעצור את הדהירה של העפולאים? (צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק שטפסה למקום השלישי במחזור החולף. תארח במגרשה את מכבי כפר קנא מהתחתית. חניכיו של רפי בוסקילה רוצים לחתום סופית עונה מרשימה ולהבטיח את המקום בפליאוף העליון, חניכיו של פתחי עבאס מנגד רוצים נקודות בכדי  לשרוד בליגה. הפועל אסי גלבוע שנמצאת במצב רוח ירוד לאחר התבוסה במחזור החולף בטבריה, תנסה לחסור למסלול הנצחונות כשתארח במגרשה את הפועל חדרה, שנמצאת כבר בפגרת הקיץ. הפועל כפר קנא תארח בקרב תחתית חשוב וחם את הפועל דלית אל כרמל, יהיה זה מפגש פיקטי לפאיד חסון,מאמנה של דלית אל כרמל,שהתחיל את העונה בשורות הפועל כפר קנא. גבעת אולגה תארח במגרשה את כרמיאל צפת בידיעה שרק נצחון יותיר לה סיכוי לשרוד בליגה,קבוצתו של איציק בוזורגי מנגד יודעת כי הפסד שלה והיא עלולה למצוא את עצמה אף היא בקרבות התחתית. במפגש בים שתי קבוצות שעשו את שלהן העונה,ובדרך להבטיח עונה נוספת בליגה, תארח "בדוחא" אחווה עראבה את מכבי צור שום.

 

ליגה ב דרום א:

משחק העונה בכפר קאסם בין הקבוצה הביתית המדורגת שניה,למחנה יהודה המוליכה,יעמוד במוקד משחקי היום. כפר קאסם עם 56 נקודות מארחת את מחנה יהודה לה נקודה אחת יותר. כפר קאסם תרצהלנצל את יתרון הביתיות ואת התמיכה האדירה של אוהדיה,שאמורים למלא את ההמגרש עד אפס מקום. האורחים ממחנה יודעים שבמידה ויחזרו עם נקודות מהמפגש,הדרך לליגה א תהיה סלולה,ותלויה בהם בלבד. השלישית בקעת הירדן תצא למשחק חוץ קשה בקרית אונו,שרוצה להבטיח סופית עונה נוספת בליגה. מ.ס טירה הרביעית  תנסה לחלוף על הבקעה,כשתצא לדרבי חם ומרתק מול גלגוליה הזקוקה לנקודות בכדי לשרוד בליגה.בני יפו שהתבססה במקום החמישי תרצה להבטיח את המקום בפליאוף העליון כשתארח בביתה את ביתר רמת גן. מוטרשה רמת השרון תנסה לשמור על הסיכוי להתברג בפליאוף כשתארח במגרשה את האחרונה שיכון ותיקים שנשרה (תאורטית) לליגה ב. עירוני אור יהודה תארח בקרב תחתית חשוב את גדנ"ע ת"א, במפגש תחתית חשוב נוסף תארח עוצמה חולון את השרון נתניה.

 

    נור סרסור. כפר קאסם במשחק עונה מול מחנה יהודה.

 

 

ליגה ב דרום ב:

שלושה משחקים יתקיימו היום,וישלימו את המחזור ה 25.שיכון המזרח תרצה לשמור על מיקומה בצמרת כשתארח את הפועל מרחבים הטרודה במאבקי התחתית. צפרירים חולון תצא למשחק חוץ קשה מול מ.ס באר שבע שרוצה להחלץ מהמקום בו היא נמצאת.עירוני בית שמש שרשמה את הפתעת העונה במחזור החולף עם נצחון בנתיבות.תארח במגרשה את היורדת(תאורטית) בני יהוד.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל בית שאן יכולה להבטיח כבר היום את העלייה לליגה א,במידה ותנצח בחוץ את מ.ס דבוריה,ותגדיל את הפער בצמרת ל 15 נקודות 5 מחזורים לתום העונה, כשלבית שאנים יחס שערים עודף. עירוני נשר שנמצאת כבר בפגרת הקיץ תארח את הפועל איכסל שרוצה לסיים ראת העונה במקום המבטיח יתרון ביתיות בפליאוף.

 

    איתן טייב. בית שאן יכולה להבטיח כבר היום את העלייה לליגה א.(צילום:לילך וייס)

 

כל השערים והמבקיעים ממשחקי היום,ראשון לפני כולם,רק בלוח התוצאות של " גולר1" ...האתר מס 1!

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות