ב-9:00 הגיע לסדנה - ב-17:00 כבש גול מ-17 מטר לחיבורים

מדהים!! האם שמעתם על עודד פוזיס? הבחור הגיע לסדנה של איתן עזריה ביום שני האחרון, משתף אותנו בחוויה שעבר, ואיך שיטה פשוטה אחת, עזרה לו לכבוש כבר באותו היום! מדהים כבר אמרנו? שווה לקרוא ולהפנים, השיטה של איתן עזריה, עובדת!

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 23-03-2013
  • 11:53

 ״זה היה היום הכי משמעותי בחיים שלי מאז שאני משחק כדורגל!״, ״עפתי באוויר״, ״זאת הייתה חוויה מטורפת שקידמה אותי ברמות!״, ״עליתי לסטנדרט חדש שלא ידעתי שקיים אצלי״, "קיבלתי כלים תכלס ולא דיבורים באוויר". אלו רק חלק מהמשפטים שיצאו מהפה של עשרות הכדורגלנים שהגיעו מכל הארץ לאולם ה- VIP המפואר בבית ציוני אמריקה בתל אביב, כדי לקבל מאיתן עזריה את התשובות הפרקטיות להפוך משחקן אנונימי לכדורגלן ברמות הגבוהות.

 

שחקנים על הסדנה, "לא יאומן מה קיבלנו מאיתן ביום אחד". (צילום: עדי לווינשטיין)

 

אבל זאת הייתה רק ההתחלה. רגע השיא של הסדנה הגיע, כשעודד פוזיס - המגן/קשר הימני של גדנ"ע תל אביב יהודה (שבעונה הבאה בטח תשמעו עליו בליגה הלאומית) הגיע לסדנה ב-9:00 בידיעה שיש לו משחק ליגה בצהריים, בשעה - 12:30 נחשף עודד לשיטה בה הסביר איתן "איך להכפיל את כמות השערים שלך בעונה", עודד, כמו מקצוען אמיתי כתב את השיטה והכניס אותה לראש. ב-14:30 יצא מהסדנה למשחק, וב-17:00 בדיוק (דקה 67)..בלי להתבלבל קרע את הרשת עם גול מהאוויר מ-16 מטר לחיבורים, וזאת לאחר שלא כבש תקופה ארוכה! מדהים!!

 

עודד פוזיס: "יצאתי עם תוצאות מידיות מהסדנה- מה צריך יותר מזה?" (צילום עדי לווינשטיין) 

 

תפסנו את עודד אחרי הסדנה לשמוע על החוויה שעבר.

 

מה היה שם עודד? שתף אותנו קצת במה שעברת.

"מהשניה הראשונה שבאתי לסדנה ולחצתי לאיתן את היד הרגשתי אנרגיה מטורפת וחשמל שעובר לי בגוף, היה לי ברור שלא באתי להעביר פה את הזמן - אלא לקבל תשובות שישפרו אותי תכלס במגרש! במהלך הסדנה איתן לימד שיטה של "איך להגדיל את כמות השערים בעונה", ופשוט הכנסתי את השיטה לראש ויצאתי למשחק באמצע הסדנה מפוקס ומלא ביטחון, הגעתי למשחק, ובדקה 67 בדיוק, ההזדמנות הגיעה מכדור חוזר שהגיע אלי מהאוויר - הנפתי את הרגל ומ-16 מטר קרעתי את הרשת בטיל לחיבורים, האמת? הייתה לי אמונה מלאה ביכולת שלי והיה לי ברור שהכדור יכנס עוד לפני ששמתי את הרגל, תחושה מדהימה."

 

מה הסדנה נתנה לך?
"זאת לא סדנה בכלל, זאת חוויה שכל כדורגלן ששואף להגיע לרמות הגבוהות צריך לעבור לדעתי, איתן עשה לי סדר בראש, ונתן לי כלים פרקטים תכלס לשפר את היכולת האישית שלי, הסדנה העלתה לי את הביטחון העצמי לשמיים, ונתנה לי כלים במה להתרכז ובמה לא להתרכז לפני משחק כדי להיות בשיא היכולת, והכי חשוב, שיצאתי עם תוצאות מידיות במגרש - צריך יותר מזה?״

 

עודד פוזיס הגיע ב09:00, ב 14:00 הכניס את השיטה לראש, וב 17:00 כבש!!  (צילום: עדי לווינשטיין)

 

מה היה הכי מיוחד בסדנה הזאת?
מה שבעיקר מיוחד באירוע הזה זאת הדרך שבה איתן מעביר את הסדנה, למרות שאיתן מומחה בעולם המנטאלי של הכדורגלן הוא תמיד דואג להישאר צנוע, הוא מדבר תמיד בגובה העיניים - לא מפזר סיסמאות כמו כל השאר, אלא נותן כלים ומלמד אותך את הגישה שמבדילה בין הווינרים ללוזרים, איך לשלוט במחשבות שלך ברגעים שכלום לא הולך במשחק, הוא גורם לך להאמין בעצמך אפילו יותר ממה שאתה כבר מאמין, ולפעמים יש תחושה שהוא רוצה יותר ממך שתצליח!

 

מה המסר שלך לכדורגלנים שירצו לבוא לאירוע הבא?
״מי שמשחק כדורגל כדי להעביר את הזמן - שלא יבוא לסדנה! איתן מתעסק רק עם שחקנים שמכוונים גבוה ושהכדורגל בשבילם הוא מקצוע ולא תחביב! יצאתי מהסדנה הזאת לא רק עם שיטה לשפר את הכיבושים שלי אלא גם עם כלים לחיים בכלל, לא יאומן מה שאפשר ללמוד ביום אחד איתו!״

 

מי שלא שואף לרמות הגבוהות, שלא יבוא לסדנה הבאה! (צילום: עדי לווינשטיין)

 

נפתחה הרשמה מוקדמת לאירוע הבא של איתן.
להרשמה הגש בקשת הצטרפות למייל :   eitanaz2@gmail.com 

 

הוסף תגובה
תגובות