נתיבות מנוצחת בבית, באר יעקב מצמקת את הפער לנקודה

הפתעה גדולה המשחקי היום בליגה ב' לאחר שהמוליכה נתיבות מנוצחת בביתה 3:2 ע"י בית שמש. באר יעקב גוברת בקרב הצמרת 1:2 על שיכון המזרח ומצמקת את הפער לנקודה. מחנה יהודה וכפר קאסם שומרות על הסטטוס קוו בדרום א', נהריה שומרת על פער 4 הנקודות בצפון א'.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 19-03-2013
  • 18:02

ליגה ב' דרום א':

 הסטטוס קוו בצמרת נשאר בעינו לאחר ששתי המוליכות זכו היום בנצחונות. המוליכה מחנה יהודה התקשתה מול השרון נתניה העיקשת, אך גברה עליה 1:3 בסיום. ה"סקורר" נתנאל ועקנין העניק למחנה יתרון במחצית הראשונה עם שער בדקה ה-32, אך לירון פרטוק הותיק קבע שיויון בדקה  ה-52. האורחים הצליחו לשמור על השיויון עד לדקה ה-84 ,בה זכתה המוליכה בבעיטת עונשין מ- 11 מטרים, אותה ביצע ללא דופי ועקנין עם שער שני במשחק והעלה את מאזנו ל-22 כיבושים העונה. עמוק בתוך תוספת הזמן חרץ איגור אקרמן את תוצאת המשחק עם השלישי של המוליכה. כפר קאסם השניה התקשתה בקרב הקצוות מול האחרונה השיכון נתניה ,אך בליץ ב-20 הדקות האחרונות של הכפר שכבשה 3 שערים ללא מענה מרגלי אמיר בדיר, מוחמד שרבוש ומוחמד עיסא העניק לה את הניצחון החשוב. הפועל קרית אונו גברה 2:3 בקרב התחתית החשוב על בית"ר רמת גן. גארי שפורקין המצוין בלט עם צמד שערים, אילן אוהל כבש את השלישי, רמי רוזוליו השווה זמנית ויוסי מרחי צימק בפנדל לקראת הסיום.

 

חגיגות בכפר קאסם. האם גם שבוע הבא הם יחגגו מול מחנה יהודה? (באדיבות אתר אלמאקאן צילם: לוטפי עיסא) 

 

ליגה ב' דרום ב':

הפתעה מרעישה במשחקי היום לאחר שהמוליכה נתיבות הופתעה בביתה, כשנוצחה 3:2 ע"י בית שמש. נמרוד שמש המצוין העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-15, אך איציק פרץ קבע שיויון בדקה ה-35. בדקה ה-57 הורחק חיים אלקיים בשורות האורחים, ונתיבות ניצלה זאת לקבוע מהפך בדקה ה-64 ע"י מקי חזן, בית שמש לא נשברה ו-4 דקות מאוחר יותר קבע אלירן כהן שיויון 2:2. בדקה ה-84 נתיבות נותרה ב-10 שחקנים לאחר כרטיס צהוב שני לגלעד תנעמי. כשנדמה היה שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, קבע נמרוד שמש האורח עם השער שני שלו במשחק את תוצאת המחזור והנחיל למוליכה הפסד מפתיע. באר יעקב צימקה את הפער מנתיבות לאחר שגברה 1:2 בקרב הצמרת על שיכון המזרח. אייל גנאלי האורח עם שער מרהיב לחיבורים בדקה ה-44 העניק לשיכון יתרון במחצית. באר יעקב עלתה בטירוף למחצית השניה ואדיר מעודה קבע שיויון בדקה ה-49. ארז ירימי שנכנס בדקה ה-50 קבע מהפך בנגיעה הראשונה שלו בכדור והעניק לקבוצתו של אבי דבח נצחון חשוב. בני יצ'אלאל גברה בחוץ 0:2 על מרחבים המתדרדרת. מודיעין הביסה 0:6 את דימונה כשאסף דיין בולט עם צמד שערים.

 

אדיר מעודה כובש לזכות באר יעקב ומצמצם את הפער בצמרת לכדי נקודה. (צילום: שלומו אשר חיים)

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בית"ר נהריה שמרה על פער 4 הנקודות בצמרת לאחר שגברה 0:1 על כפר סמיע. אריאל בוזורגי העניק לנהריה את הניצחון עם שער בדקה ה-63, 5 דקות קודם לכן הורחק אסעד עאזם בשורות האורחים. מגדל כרום התבססה במקום השני לאחר ניצחון 0:2 על מגאר משערים של ואגדי אבו יונס ובילאל סבע. כאבול השניה ערב המחזור הופתעה בביתה כשנוצחה 0:1 בבית ע"י אחוה חיפה, לה כבש ויק קושניר בדקה ה-30. בית"ר נהריה גברה בקרב התחתית החשוב 3:6 על הפועל סכנין. שלומי ביטון וגדעון שרביט בלטו עם צמד שערים כל אחד. כפר מנדא ומכבי עכו נפרדו בתיקו ללא שערים.

 

 

שלומי ביטון כובש צמד בניצחון החשוב של ביתר חיפה על סכנין. (צילום: אדיר כץ)

 

ליגה ב' צפון ב':

הפועל איכסל גברה בבית 2:3 על מ.ס דבוריה. אום אל גאנם בדרך להבטיח עונה נוספת בליגה לאחר ניצחון 0:1 על עירוני נשר. רמות מנשה הביסה בחוץ את האחרונה 2:5 איחוד בני בקה שנראית בדרך הבטוחה לליגה ג'. המוליכה הפועל בית שאן נעצרה וספגה הערב את הפסדה השני העונה לאחר שנוצחה באום אל פאחם 2:1. עלי גיש וסעיד כבהא העניקו לפאחם יתרון מבטיח,כפיר דר שנכנס כמחליף הצליח רק לצמק.

 

הוסף תגובה
תגובות