לקראת מחזור: נקודת רתיחה

סוף שבוע מסקרן ומרתק עם המון ציפיות לפנינו. במוקד : "הקלאסיקו" של ליגה א דרום בין קביליו יפו לקטמון,ביתר כפר סבא יוצאת לאזור וקרית גת מגיעה לבת ים. בצפון:מכבי דליה - טבריה.ליגה ב:דרבי חם בין כפר קאסם לטירה,גבעת זאב בקרב פסגה מול נתיבות,נהריה יוצאת לכאוכב ובית שאן מארחת את איכסל.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 08-03-2013
  • 09:40

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב האוהדים, "הקלאסיקו" של ליגה א דרום, בן תארח קביליו יפו את המוליכה הבלתי מנוצחת הפועל קטמון. המשחק יהווה הזדמנות אחרונה לחניכיו של ליאור זאדה אקס קטמון, לפזול אל עבר המקום הראשון,היפואים יעשו ככל שביכולתם להנחיל הפסד בכורה לקטר הירושלמי, שצידו יודע כי נצחון מחר בחוץ על קביליו ואפשר להכין את השמפניות. ביתר כפר סבא המרוחקת 4 נקודות מקטמון המוליכה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל אזור,שרוצה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון, חניכיו של שי מאור שחזרו מאוכזבים מההפסד ב"טדי" למרות שהציגו יכולת ראויה, ינסו להנחיל הפסד שני רצוף לקבוצתו של חיים סירוטקין שמגיעה במצב רוח ירוד לאחר הפסד ביתי מפתיע לקרית מלאכי מהתחתית. עירוני קרית גת הלביט החם של הליגה שנמצאת בכושר נהדר,והעפילה במחזור החולף למקום השלישי תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני בת ים שיודעת שכל תוצאה מלבד נצחון וחלום העפלה לליגה הלאומית הולך ומתרחק. מעניין יהיה לראות את קרית גת מסתדרת ללא שוערה הראשון שי גלזר, שהורחק במחזור החולף בנצחון על קביליו יפו. 

 

   אוהדי קביליו יפו. היפואים דרוכים לקראת קרב האוהדים ומצפים משחקניהם להנחיל הפסד בכורה לקטמון.(צילום:אביחי חיים)

 

 עמישב פ"ת שאבדה גובה לאחר 2 הפסדים רצופיםףתנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח בסירקין את מכבי שעריים שהצליחה לעצור במחזור החולף את רצף ההפסדים בתיקו הביתי עם בת ים. הפועל כפר שלם המפתיעה שנצאת במרחק נגיעה מהפליאוף העליון תצא למשחק חוץ מול ערד המתאוששת שמגיעה במומנטום חיובי לאחר 2 נצחונות רצופים שנתנו לה המון אויר במאבקי ההישרדות.מכבי באר שבע שפוזלת אף היא לפליאוף העליון תצא למשחק חוץ קשה מול קרית מלאכי המשתפרת ,שמגיעה מעודדת מהנצחון המפתיע בכפר סבא.הפועל מרמורק המדרדרת תנסה לעצור את רצף הכשלונות ולרשום נצחון לאחר 5 מחזורים עקרים, כשתארח ב"איצטוני" את לוד המפורקת. קרב תחתית חם יערך בכפר יונה שם תארח קבוצתו של יהודה זגורי את בני אילת יריבתה למאבקי ההישרדות,שמגיעה לאחר נצחון ראשון תחת הדרכתו של אברהים אבו רקייק.

 

 שי מאור. אזור מארחת לקרב צמרת את כפר סבא השניה.(צילום:גיא חזקיהו)

 

 

ליגה א צפון:

המוליכה הבלתי מעורערת הפועל עפולה.תרצה להמשיך במסלול הבטוח לליגה הלאומית כשתארח בביתה את כרמיאל צפת העיקשת,שרשמה בריחה מרשימה מהתחתית הבוערת. מכבידלית אל כרמל השניה שאבדה גובה ונמצאת במגמת ירידה. תארח בביתה את עירוני טבריה החמשית שרוצה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון.

 

    אלדד שביט. טבריה רוצה להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון ויוצאת למשחק קשה מול מכבי דלית אל כרמל.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק שנמצאת בדרך להבטחת המקום בפליאוף העליון,תארח בביתה את הפועל חדרה שנמצאת במרחק של 4 נקודות בלבד מהמקום החמישי.הפועל אסי גלבוע תנסה להתרכז בליגה,לפני המשחק ביום שלישי מול הפועל רמת גן ברבע גמר המדינה,כשתארח בבית את הפועל דלית אל כרמל.הפועל הרצליה שעדיין לא ויתרה על השיכוי להתברג בפליאוף העליון,תארח בביתה את גבעת אולגה, שמבחינתה כל משחק מעתה הוא גמר גביע, בניסיון להחלץ מהמקום בו היא נמצאת המוביל לליגה ב. הפועל כפר קנא שרשמה במחזור החולף נצחון חשוב בגבעת אולגה, תנסה ליצור רצף נצחונות כשתארח בביתה את עירוני קרית אתא.מכבי צור שלום שנמצאת במומנטום חיובי לאחר 2 נצחונות רצופים, תנסה להבטיח את השארותה בליגה,כשתארח בביתה את מכבי כפר קנא,שזקוקה אף היא לנקודות. אחווה עראבה תנסה לשים בצד את הבעיות הכלכליות בו היא היא מצויה ,כשתארח בביתה את סקציה מעלות המשוועת לנקודות, וחייבת לרשום נצחון שישאיר אותה בחיים.

 

 בני בניסטי קפטן מכבי צור שלום. צור שלום רוצה להבטיח את השארותב בליגה עם נצחון שלישי רצוף על מכבי כפר קנא.(צילום:יניב ליכט)

 

 

ליגה ב דרום א:

הדרבי החם של המגזר,קרב הצמרת בו תארח המוליכה מ.ס כפר קאסם את מ.ס טירה הרביעית יעמוד בנוקד משחקי המחזור. המוליכה מכפר קאסם תנסה לגמול ליריבתה על ההפסד מהסיבוב הראשון, כשמנגד חניכיו של ריאן טהא מטירה,עדיין לא ויתרו על חלום העלייה מהמקום הראשון, ומבחינתם זו הזדמנות אחרונה להשאר במאבק על המקום בפסגה. מחנה יהודה השניה תצפה למעידה של המוליכה,כשתצא למשחק חוץ קשה באור יהודה. בקעת הירדן הצלע השלישית בצמרת תארח בביתה את ביתר רמת גן המתאוששת.הוד השרון החמישית. תנסה לשמור על מיקומה כשתצא למשחקחוץ קשה מול גלגוליה שנמצאת מתחת לקו האדום. בני יפו הפוזלת אף היא לפליאוף העליון תארח בביתה את עוצמה חולון.מורשה רמת השרון תארח בביתה את ביתר פתח תקווה,קרית אונו תארח את גדנ"ע תל אביב,והשרון נתניה תארח בקרב תחתית את שיכון ותיקים האחרונה.

 

 נור סרסור. המוליכה מכפר קאסם מארחת בדרבי חם ומסקרן את מ.ס טירה, ןתנסה לגמול לה על ההפסד בסיסוב הראשון.

 

 

ליגה ב דרום ב:

משחק עונה נסופת במחוז המרתק של ליגה ב, צפוי לנו במחזור הקרוב, כשגבעת זאב השניה תנסה לעצור את הדהירה של המוליכה המצויינת מנתיבות שנראית בדרכה חזרה לליגה א.באר יעקב שפוזלת אף היא למקום הראשון תצא למשחק חוץ מול יצאלאל רחובות שהבטיחה עונה נוספת בליגה.שיכון המזרח תנסה להדבק לחבורת הצמרת כשתארח בבית את צעירי רהט.בקרב ישיר על המקום בפליאוף העליון תארח צפרירים חולון החמשית את נחלת יהודה הצמודה אליה.במפגש בין שתי קבוצות שסיימו את העונה.תארח עירוני בית שמש  את עירוני מודיעין. בקרב ישיר על ההשרדות בליגה, תארח מ.ס באר שבע את האחרונה בני יהוד שנמצאת בדרכה חזרה לליגה ג.מ.ס דיומנה תארח אף היא בקרב תחתית את הפועל רהט המתאוששת. מעלה אדומים תארח בביתה את מרחבים המדרדרת.

 

   דודו פלס. המוליכה מנתיבות יוצאת למשחק עונה מול גבעת זאב השניה.

 

 

ליגה ב צפון א:

המוליכה ביתר נהריה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל כאוכב המדורגת חמישית ושואפת להבטיח את מיקומה בפליאוף העליון.מגדל כרום השניה תצא בדבת למשחק חוץ קשה מול הפועל שפרעם. בני כאבול השלישית תצא למשחק חוץ מול מכבי עכו שסיימה את העונה. בני מגאר הרביעית שנמצאת במומנטום שלילי לאחר 2 הפסדים רצופים,תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח בבית את כפר מנדא.מכבי טמרה שנמצאת בכושר מצוין תארח במגרשה את ביר אל מכסור האחרונה.בקרב תחתית חשוב תארח כפר סמיע את ביתר חיפה המשוועת לנקודות.הפועל סכנין תנסה להחלץ מהתחתית הבוערת כשתארח את אחי עכו.אחוה חיפה תארח במגרשה את בני עראבה הלא יציבה.

 

 שחקני נהריה חוגגים. המוליכה יוצאת למשחק חוץ קשה בכאוכב.(צילום:מיכה פישינזון)

 

 

 

ליגה ב צפון ב:

 המוליכה הפועל בית שאן שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה א. תארח במגרשה את הפועל איכסל.מכבי אחי איכסל שהעפילה במחזור החולף למקום השני.תרצה לשמור על מיקומה כשתארח במגרשה את אחווה אום אל פאחם.צעירי טורען שאבדה גובה לאחרונה.תארח בקרב קצוות את מ.ס בועיינה.מכבי כפר קרע שפוזלת אל עבר המקום החמישי תצא למשחק חוץ קשה מול כפר קמא מהתחתית.עירוני נשר תארח במגרשה את איחוד בני בקה האחרונה.אום אל גאנם תארח את דבוריה,רמות מנשה תפגוש את עוספיא והפועל בקה אל גרביה תארח בביתה את עין מאהל מהתחתית

 

   כפרי אזולאי.קשרה של הפועל איכסל,מגיע לבית שאן למפגש מול האקסית.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות