לקראת מחזור: רחוק מלהיות הסוף

משחקי המחזור 19 בליגות א' וה-20 בליגות ב' לפנינו,והמאבקים בצמרת ובתחתית נמשכים. במוקד משחקי סוף השבוע:כפר סבא - מרמורק, בת ים - קביליו יפו,כפר קנא - עפולה,קרית אתא- מכבי דליה.בליגות ב:מחנה יהודה-בקעת הירדן,נתיבות - נחלת יהודה, מגדל כרום - כאוכב.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 15-02-2013
  • 09:15

ליגה א' דרום:

המוליכה הפועל קטמון,שנעצרה במחזור החולף "באיצטוני" ברחובות, תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח "בטדי" את עירוני כפר יונה, שספגה תבוסה צורמת בבית לעירוני קרית גת. חניכיו של עופר טלספפה מקטמון, לא יכולים להרשות לעצמם איבוד נקודות נוסף, כשהחניכים של סירוטקין רחוקים מהם רק ב-3 נקודות. בית"ר כפר סבא תארח בביתה את הפועל מרמורק, שחזרה להפגין את הכדורגל האיכותי שלה, ותנסה להוכיח שוב את יכולתה מול כפר סבא החזקה, שרוצה להשאר צמוד ככל האפשר למוליכה הירושלמית. קרב צמרת מסקרן יערך בבת ים, שם תארח עירוני המקומית, את שכנתה הקרובה, קביליו יפו, שהתבססה במקום השלישי, הודות לנצחון הטכני השערוריתי שקבלה מבית הדין המשמעתי של ההתאחודות בעקבות ביטול המשחק מול עמישב. חניכיו של ליאור זאדה ירצו להוכיח את יכולתם הגבוהה על כר הדשא, מול קבוצתם של בלילי את טליאס שגם להם יומרות לצמרת הגבוהה.

 

    אלעד כהן. כפר סבא מארחת משוכה קשה בדמותה של הפועל מרמורק.(צילום:אביחי חיים)

 

הפועל אזור שאבדה גובה לאחרונה, תצא למשחק חוץ מסקרן, מול היריבה המושבעת מאשתקד, מכבי שעריים, חניכיו של שי מאור ינסו לגמול לרחובותים, על ההפסד מאשתקד, שעריים מנגד זקוקה לנקודות בכדי לברוח מהתחתית הבוערת. עירוני קרית גת הקבוצה החמה של הליגה, שהתבססה כבר במקום השישי, ובמרחק נגיעה מהפליאוף העליון, תארח בדרבי מסקרן ומענין את קרית מלאכי מהתחתית, שלא מצליחה להחלץ מקרבות ההישרדות. עמישב פ"ת תנסה להתאושש מהפסיקה המוזרה של בית הדין המשמעתי, ולהתרכז בנעשה על כר הדשא, כשתצא למשחק חוץ מול האורתודוכסים לוד, שרשמה נקודת ליגה במחזור החולף לאחר זמן רב. מכבי באר שבע שנמצאת במסע התאוששות מופלא, ופניה לחלק העליון של הטבלה, תארח בביתה את הפועל ערד האחרונה, שמסתמנת כמועמדת רצינית לירידת ליגה. בני אילת תנסה לרשום נצחון ראשון, בעידן המחודש של אברהים אבו רקייק, כשתארח בבית את הפועל כפר שלם הלא יציבה.

 

  אוהדי מכבי שעריים. מחכים ליריבה המוכרת הפועל אזור.

 

 

ליגה א' צפון:

המוליכה הפועל עפולה תרצה להמשיך ברצף הנצחונות כשתצא למשחק חוץ קשה מול הפועל כפר קנא, שמגלה סימני התאוששות תחת הדרכתו של נידאל עאקלה. כפר קנא עם 4 תוצאות תיקו רצופות, תסתפק בנקודה מול המוליכה, שתגיע במטרה לרשום נצחון נוסף בדרך לליגה הלאומית. מכבי דלית אל כרמל הרחוקה 4 נקודות מעפולה. תצא למשחק חוץ קשה בקרית אתא, שרחוקה 2 נקודות בלבד מהמקום המוביל לפליאוף העליון. הפועל אסי גלבוע תרצה לשוב למסלול הנצחונות כשתצא למשחק חוץ קשה בגבעת אולגה, שחזרה במחזור החולף שוב מתחת לקו האדום, ומשוועת לנקודות.

 

      שחקני עפולה חוגגים. משחק חוץ קשה למוליכה מול כפר קנא מהתחתית.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק,שמגלה חוסר יציבות בפתיחת הסיבוב בשני, תצא למשחק חוץ בכרמיאל שנעצרה במחזור החולף עם הפסד לעראבה. חניכיו של רפי בוסקילה ירצו להבטיח מוקדם ככל האפשר, את מקומם בפליאוף העליון, מנגד חניכיו של איציק בוזורגי לא רוצים להקלע במאבקי התחתית. עירוני טבריה החמישית תארח בביתה את מכבי צור שלום המתדרדרת, שתגיע ללא מאמנה אילן אטלי שהתפטר, ועם דני רבינוביץ מאמן ממחלקת הנוער, במשחק ראשון על הקוים בבוגרים. סקציה מעלות, שרשמה נצחון חשוב במחזור החולף על עירוני חדרה, תנסה ליצור רצף נצחונות על חשבונה של הפועל הרצליה המתדרדרת, שאבדה את מקומה בחמישיה הראשונה. הפועל חדרה שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה, בנוגע למאבק על כרטיס לפליאוף העליון, תארח בביתה את מכבי כפר קנא המשוועת לנקודות במטרה לברוח מהתחתית.

הפועל דלית אל כרמל, שפורחת תחת הדרכתו של המאמן פאיד חסון, תנסה להמשיך במומטום המצוין, כשתארח בשבת את אחוה עראבה.

 

       טל בניה. גבעת אולגה משוועת לנקודות, היום משחק בית מול אסי גלבוע.(צילום:לילך וייס)

 

 

ליגה ב' דרום א':

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת המסקרן, בו תארח מחנה יהודה מוליכת הטבלה, את בקעת הירדן השלישית הרחוקה ממנה ב-4 נקודות בלבד. האורחים ינסו לעצור את המוליכה ולהכנס חזק לתמונת המאבק על המקום בפסגה, מחנה יהודה תנסה לנשל את הבקעה מהקרב בצמרת. מ.ס כפר קאסם השניה, תנסה לתפוס את המקום בפסגה לאחר משחקי שישי, כשתצא למשחק חוץ קשה מול מורשה רמת השרון, הפוזלת אל הכרטיס לפליאוף העליון. מ.ס טירה רביעית תארח לקרב מעניין את בני יפו ,שמציגה יכולת מרשימה לאחרונה תחת הדרכתו של מאמנה עדי לוי. הפועל הוד השרון תנסה לשמור על מיקומה במקום החמישי כשתארח בביתה את גדנ"ע ת"א שברחה מעט מהתחתית הבוערת.

עוצמה חולון תארח בביתה את בית"ר רמת גן המשוועת לנקודות, ג'לג'וליה תארח בקרב תחתית חם את השרון נתניה, שיכון ותיקים תנסה להשאר בחיים, כשתארח בביתה את קרית אונו, ובית"ר פתח תקווה תנעל את המחזור במשחק הבית במוצאי שבת ב"מושבה" מול אור יהודה.

 

   אורן פחימה. נתיבות מארחת במפגש צמרת את נחלת יהודה.(צילום:יהב אלון)

 

 

ליגה ב' דרום ב':

הליגה המרתקת והצמודה תמשיך לספק לנו ענין ומתח עד תום העונה. במשחק המרכזי של המחזור תארח עירוני נתיבות השניה, הצמודה למוליכה מגבעת זאב, את נחלת יהודה החמישית הרחוקה 4 נקודות בלבד מיריבתה. יהיה זה מפגש מעניין בין שתי קבצות ליגה א' בעבר הלא רחוק, שרוצות לחזור במהרה למקומם הטבעי. המוליכה המפתיעה מגבעת זאב, תצא למשחק חוץ קשה במרחבים, שמצאה עצמה במאבקי השרדות בתחתית. צפרירים חולון השלישית תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתצא למשחק חוץ במודיעין שאבדה גובה לאחרונה ותרצה להציל את העונה. באר יעקב תארח בביתה את עירוני בית שמש שמחכה כבר להגעת הקיץ. שיכון המזרח שאבדה גובה לאחרנה והתדרדרה למקום השישי.תנסה לחזור למסלול הנצחונות במשחק הבית מול מ.ס דימונה. יצ'אלאל רחובת תארח במפגש מרכז טבלה את מעלה אדומים, הפועל רהט תארח את מ.ס באר שבע בקרב תחתית חשוב, וצעירי רהט תארח את האחרונה בני יהוד. 

 

ליגה ב' צפון א':

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת המסקרן, בו תארח השלישית מגדל כרום, את הקבוצה החמה של הליגה הפועל כאוכב המדורגת רביעית.המוליכה בית"ר נהריה תנסה לחזור למסלול הנצחונות במשחק הדרבי מול אחי עכו השכנה. השניה בני מגאר תצא בשבת למשחק חוץ קשה מול מכבי טמרה. בני כאבול תנסה לחזור למאבק בצמרת כשתארח בביתה את הפועל סכנין החלשה, בני עראבה תארח את הפועל שפרעם מהתחתית, ביר אל מכסור ובית"ר חיפה יפגשו לקרב תחתית על 6 נקודות,אחוה חיפה תארח את מכבי עכו,וכפר מנדא תארח את כפר סמיע.

 

      מוטי אוחיון. המוליכה מבית שאן יוצאת למשחק חוץ בעוספיה.(צילום:שניר לוזון.)

 

 

ליגה ב' צפון ב':

המוליכה הבלתי מעורערת הפועל בית שאן תנסה להמשיך במסלול הנכון בדרכה לליגה א', כשתצא למשחק חוץ מול הפועל עוספיא מהתחתית. צעירי טורען השניה תארח בביתה את הפועל בקה אל גרביה. אחי איכסל השלישית תארח בביתה את כפר קמא המשוועת לנקודות. הפועל איכסל תצא למשחק חוץ מול האחרונה איחוד בני בקה.החמישית אחוה אום אל פאחם תארח בביתה את אום אל גאנם. כפר קרע תארח במפגש מרכז טבלה את דבוריה, עין מאהל מהתחתית תארח בבית את עירוני נשר,ומ.ס בועיינה תארח את רמות מנשה.

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות