לקראת מחזור: money time

סוף שבוע רווי במפגשים סופר מענינים בליגות הנמוכות,כאשר לכל תוצאה תהיה השלכה לעתיד.בדרום: מרמורק- קטמון,יפו-עמישב,אזור- בת ים.בצפון:הרצליה-עפולה,מכבי דליה- גבעת אולגה.ליגה ב:נהריה- מגדל כרום,גבעת זאב- באר יעקב.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 08-02-2013
  • 09:41

ליגה א דרום:

במוקד משחקי המחזור תצא המוליכה הבלתי מעורערת למשחק חוץ "באיצטוני" מול הפועל מרמורק. מרמורק עם שני הפסדים רצופים,תנסה לעצור את הסחף במגרשה הביתי בו עדיין לא נוצחה העונה,מול המוליכה הירשולמית שמגיעה בכושר מצוין לאחר השמיניה שהנחילה לערד.

קרב צמרת  על המקום בפליאוף העליון יערך "בסירקין" שם תארח מכבי עמישב פ"ת את קביליו יפו, כששתי הקבוצות צמודות בטבלה,עם 28 נקודות כל אחת.יהיה זה מפגש פיקנטי מסקרן הין חלוץ יפו אלמוג בוזגלו,(אקס עמישב) מול אחיו אוהד מאמנה של עמישב.קרב נוסף ישיר על המקום בפליאוף יערך באזור שם תארח הקבוצה המקומית את עירוני בת ים. אזור שלא רשמה נצחון בשני המשחקים שפתחו את הסיבוב השני. תנסה לעשות זאת מול הבת ימים שמגיעים במומנטום מצוין עם פתיחת סיבוב שני מושלם ולאחר 2 נצחונות רצופים.ביתר כפר סבא השניה תצא למשחק חוץ

בבאר שבע, מול הפועל ערד. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח ירוד לאחר הפסדים כואבים במחזור החולף, יהיה מעניין לראות מי משתיהן תתאושש ראשונה.

 

     אוהדי מרמורק. ינסו לנצל את המבצר "באיצטוני" לנצחון על המוליכה מקטמון.(צילום:אביחי חיים)

 

עירוני קרית גת שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה, בנוגע למאבק על הכרטיס לפליאוף העליון,תצא למשחק חוץ קשה בכפר יונה, שרשמה נצחון משכנע באמצע השבוע בשעריים.הפועל כפר שלם תארח במוצאי שבת את מכבי באר שבע למאבק מסקרן בין שתי קבוצות טובות, שביום נתון יכולות לרשום נצחון בכל מגרש. קרית מלאכי שזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה תארח בביתה בקרב תחתית את מכבי שעריים למפגש בו המנוצחת תמצא עצמה בקלחת של התחתית הבוערת. בני אילת שנחלה תבוסה כואבת באמצע השבוע לעמישב פ"ת,תצא למשחק על 6 נקודות בחולון מול האחרונה האורתודוכסים לוד,אברהים אבו רקייק מאמנה של אילת ירצה לרשום נצחון בכורה העונה בקבוצה הדרומית.

 

ליגה א צפון:

במוקד משחקי המחזור תצא המוליכה הפועל עפולה למשחק חוץ קשה בהרצליה. המקומים שאבדו גובה לאחרונה, ואבדו את המקום בחמישיה הראשונה,ינסו לחזור לעצמם על חשבון המוליכה,שתגיע בכדי לרשום וי נוסף בדהירה ללאומית. השניה מכבי דלית אל כרמל שאבדה באמצע השבוע. הזדמנות מצויינת להצמד למוליכה, תארח במגרשה את גבעת אולגה ,שעדיין לא מצאה את הנוסחה לברוח מהתחתית הבוערת. הפועל אסי גלבוע השלישית תרצה לשמור על מיקומה, כשתארח במגרשה את הפועל כפר קנא שמראה קצת סימני התאוששות במאבקה לברוח מהתחתית.

 

 שחר סימנטוב וטננבוים חוגגים. משחק חוץ קשה למוליכה בהרצליה.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק תארח במגרשה למפגש מסקרן את עירוני קרית אתא,שנמצאת במרחק נגיעה מהפליאוף העליון,מגדל העמק תנסה להסתדר ללא חלוצה המצוין אבי מלכה, שהורחק מול גבעת אולגה במחזור החולף. עירוני טבריה, שהתבססה במחוזר החולף במקום החמישי, המוביל לפליאוף העליון,תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי כפר קנא,המשוועת לנקודות.האחרונה סקציה מעלות תארח במשחק של להיות או לחדול עבורה, את הפועל חדרה שלא תתחשב במצבה של המארחת, בשל שאיפתה לתפוס את המקום המוביל לפליאוף העליון.

מכבי צור שלום תארח במשחק חשוב ומסקרן את הפועל דלית אל כרמל, כשהמנצחת במשחק תתרחק משמעותית מהתחתית הבוערת.אחוה עראבה תארח בשבת למשחק חשוב את כרמיאל צפת הנמצאת במומנטום מצוין,ןתנסה לנצל את הירידה המשמעותית ביכולתה של המארחת.

 

ליגה ב דרום א:

המוליכה מחנה יהודה תנסה לשמור על מיקומה בפסגה, כשתצא למשחק קצוות מול ביתר רמת גן מהתחתית. השניה מ.ס כפר קאסם תנסה לחלוץ בביתה על משוכה קשה בדמותה של הוד השרון, שנמצאת בכושר מצוין. השלישית בקעת הירדן תארח בביתה את האחרונה שיכון ותיקים. מ.ס טירה רביעית שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע למאבק בצמרת.תצא למשחק חוץ קשה מול קרית אונו. מורשה רמת השרון תצא למשחק חוץ מול השרון נתניה מהתחתית. גדנ"ע ת"א תארח את עוצמה חולון, בני יפו  עם שאיפות להתבסס בפליאוף העליון תארח את ביתר פתח תקווה,ואור יהודה תארח את גלגוליה.

 

ליגה ב דרום ב:

עוד משחק עונה מיני רבים, בליגה המרתקת והצמודה אי פעם,צפוי לנו היום כשגבעת זאב, שטפסה במחזור החולף לפסגה, תארח בביתה את באר יעקב הרביעית הרחוקה ממנה נקודה אחת בלבד. השניה צפרירים חולון תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל רהט המתאוששת, עירוני נתיבות הצלע השלישית בצמרת,תצא למשחק קצוות מול הלפני אחרונה בני יהוד.שיכון המזרח שאבדה את המקום בפסגה,וירדה עד למקום החמישי,תצא למשחק חוץ בבית שמש. נחלת יהודה תנסה לחזור לעצמה במשחק הבית מול עירוני מודיעין.מ.ס באר שבע תארח בקרב תחתית את מרחבים,צעירי רהט תארח את מעלה אדומים,מ.ס דימונה תארח את יצאלאל רחובות,

 

     אבי דבח. באר יעקב יוצאת למשחק עונה מול גבעת זאב הראשונה.(צילום:אביחי חיים)

 

 

ליגה ב צפון א:

משחק עונה, מפגש בין שתי הקבוצות הטובות בליגה יערך שבת בנהריה, שם תארח ביתר המקומית המדורגת ראשונה, את השניה מגדל כרום הרחוקה ממנה במרחק של 4 נקודות. נצחון ביתי של נהריה, יקרב אותה משמעותית אל עבר ליגה א, עבור האורחים תהיה זו הזדמנות ממשית לצמצם את הפער מהמוליכה ולהשאר במאבק על המקום הראשון עד תום העונה.השלישית בני מגאר תארח בשבת את אחוה חיפה ותקווה לחלוקת נקודות במפגש הצמרת.כאוכב שעפילה למקום הרביעי תארח בביתה את כפר מנדא,כאבול שאבדה גובה תצא למשחק חוץ מול כפר סמיע המתאוששת. ביתר חיפה תארח בקרב תחתית חשוב את אחי עכו,הפולע סכנין המשוועת לנקודות תארח את בני עראבה,מכבי עכו תארח את האחרונה ביר אל מכסור,והפועל שפרעם תפגוש את מכבי טמרה.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הבלתי מעורעת הפועל בית שאן שנמצאת עם רגל וחצי בליגה א, תארח בביתה את מכבי כפר קרע.צעירי טורען השניה תצא למשחק חוץ קשה מול מ.ס כפר קמא מהתחתית.אחי איכסל תצא בשבת למשחק חוץ קשה ברמות מנשה.הפועל איכסל תצא בשבת למשחק חוץ מול עוספיה מהתחתית.אחוה אום אל פאחם תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל בקה אל גרביה.אם אל גאנם תארח בקרב תחתית את האחרונה איחוד בני בקה,עין מאהל הלפני אחרונה תארח את דבוריה.עירוני נשר תארח את מ.ס בועיינה המשוועת לנקודות.

 

     איתן טייב. המוליכה הבלתי מעורערת מארחת בבית את כפר קרע.(צילום:לילך וייס)

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות