בית שאן וצפרירים מפסידות

משחקי שישי מאחורינו. במשחק השלמה בליגה א' דרום רמסה קרית גת את האורתודוכסים לוד 1:9.כרמיאל צפת והפועל חדרה נפרדו בתיקו ללא שערים.ליגה ב': השיכון מנצחת את המוליכה צפרירים חולון,מחנה יוהדה ממשיכה להוליך,נהריה מגדילה את הפער ובית שאן מנוצחת לראשונה העונה.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 18-01-2013
  • 16:48

ליגה א' דרום:

 במשחק השלמה מהמחזור ה-14 דרסה עירוני קרית גת בביתה את האורתודוכסים לוד 1:9.

נתנאל בן אבו כיכב עם 4 שערים, הקפטן שלומי משה הוסיף צמד,פבל קומרקוב בפנדל,חנן אלקיים ויוגב אלקבץ השלימו. מדחת שעאר כבש את השער הבודד לאורחים. קרית גת לאחר התבוסה המרשימה ,רחוקה רק 3 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון.

 

ליגה א' צפון:

במשחק השלמה מהמחזור ה-14 נפרדו כרמיאל צפת והפועל חדרה בתיקו ללא שערים. כרמיאל צפת רשמה נקודה נוספת במסע הבריחה מהתחתית,הפועל חדרה רחוקה 4 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון.

 

ליגה ב' דרום א':

המוליכה מחנה יהודה גברה בקרב הצמרת 1:3 על הוד השרון, ושמרה על המקום בפסגה.ארז ללוז העלה את המוליכה ליתרון מוקדם, והאורחת נשארה ב-10 שחקנים בדקה ה-12 לאחר הרחקתו של חן זך, איתן טיקר השווה ל- 1:1 על סף ההפסקה בפנדל. ננו ועקנין מלך שערי הליגה החזיר את המוליכה ליתרון,ורמי צבי חרץ את גורל המשחק עם שער נוסף בדקה ה-80. השניה מ.ס כפר קאסם התרחקה 2 נקודות מהמוליכה לאחר שסיימה בתיקו דרמטי את משחק הבית עם בני יפו בתיקו 1:1.

פאדי אמסיס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השניה. במחצית השניה כפר קאסם נשארה ב 9 שחקנים לאחר הרחקותיהם של עומרי כהן ועלא סרסור,אך למרות החסרון המספרי השוותה כפר קאסם בדקה ה-95 עם שער של סאמח מרעב.

בקעת הירדן השלישית שמרה על מרחק 4 הנקודות מהמוליכה, לאחר שגברה 0:1 על ג'לג'וליה בחוץ עם שער נצחון דרמטי של מתן אלגאווי בדקה ה-92.

 

    ננו ועקנין. שער נוסף למלך שערי הליגה, המוליכה מגדילה את הפער מכפר קאסם.(צילום:לירן דורף)

 

מ.ס טירה הרביעית, היתה פעמיים בפיגור במשחק הבית מול גדנ"ע ת"א מהתחתית אך הצליחה להשוות בסיום.מאור הרציקן ותומר אבוחצירא כבשו לגדנ"ע,מחמוד בשארה וסאהר מנסור השוו פעמיים. מורשה רמת השרון העפילה למקום החמישי לאחר שהביסה 0:3 את קרית אונו משערים של מאור קדוש,אורן יחזקאל וניב בובליל. ברכות לשיכון ותיקים על נצחונה הראשון העונה 0:1 על עוצמה חולון.אופיר מיארה עם שער בדקה ה-92 העניק המון אויר לנשימה לאחרונה בטבלה. גם השרון נתניה הלפני אחרונה רשמה נצחון דרנטי בבית 2:3 על אור יהודה שהוליכה פעמיים, אך הנתנייתים הפכו את התוצאה משערים של עדן מוצפי, מאיר ארז וקובי גוזלן עמוק בתוספת הזמן.

ביתר רמת גן גברה בחוץ 1:2 על בית"ר פתח תקווה מצמד שערים של רמי רוזיליו.

 

 

ליגה ב' דרום ב':

 שיכון המזרח עצרה את דהירתה של המוליכה צפרירים חולון לאחר שגברה עליה 0:2.המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך חולון נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יונתן מעוז,

השיכון ניצלו את יתרונם המספרי במחצית השניה, ושערים של הבלם משה משען וגקי נתן העלו את השיכון למקום השני במרחק 2 נקודות בלבד מצפרירים. גבעת זאב השניה סיימה את משחק החוץ במעלה אדומים בתיקו 0:0. תיקו 0:0 נרשם גם בקרב הצמרת בין באר יעקב לנחלת יהודה.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת הורחק חן נגאוקר בשורות המקומיים,מה שלא הפריע לבאר יעקב לזכות בכדור עושנין מ-11 מטר בדקה ה-86 , אך הקשר עוז שמאי החטיא,ורשם חלוקת נקודות בסיום. עירוני נתיבות העפילה למקום הרביעי לאחר נצחון 0:1 בחוץ על הפועל רהט, משער של איציק פרץ בדקה ה-70. עירוני מודיעין חזרה למסלול הנצחונות לאחר שגברה 0:3 בחוץ על צעירי רהט,גילי גור, כפיר מלול ואסף דיין כבשו למודיעין. הפועל מרחבים ובני יהוד סיימו את קרב התחתית ביניהן בתיקו 1:1. בית שמש גברה בחוץ 1:2 על דימונה, ויצלאל רחובות הביסה 2:5 את מ.ס באר שבע.

 

      עופר בכר. השיכון עוצרת את המוליכה מחולון, ומעפילה למקום השני.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בית"ר נהריה הגדילה את הפער בצמרת לאחר שגברה 1:2 בחוץ על בני עראבה העיקשת. חאלד אגא העלה את המוליכה ליתרון מוקדם שנמחק עם שיויון מהיר בדקה ה-20. אריאל חיון עם שער נצחון 5 דקות לסיום העניק למוליכה נצחון חשוב. בני כאבול הוליכה כבר 0:3 על בית"ר חיפה בפתיחת המחצית השניה משערים של מוראד חריב,שאדי האמם ודוד עמר, אך החיפאים לא הרימו ידיים וקבעו שיויון מדהים 3:3 בסיום מרגלי שלומי ביטון ,חומי לוי ושי סבג. הפועל סכנין גברה בחוץ 1:2 על מכבי עכו.

 

ליגה ב' צפון ב':

המוליכה הפועל בית שאן רשמה את הפסדה הראשון העונה ,עם פתיחת הסיבוב השני. 0:1 לאחי איכסאל השלישית. אחמד חגיר כבש את שער הנצחון למקומיים בדקה ה-30. איכסל בעקבות הנצחון רחוקה 7 נקודות  מהמוליכה. הפועל בקה אל גרביה ועירוני נשר סיימו את המפגש ביניהן בתיקו 2:2. נשר הוליכה 0:2 בדקה ה-30 משערים של לירן לוגסי ומחמוד חגאזי, אף המקומיים הצליחו להשוות בסיום ל 2:2. עין מאהל ואום אל גאנם סיימו את קרב התחתית ביניהן בתיקו 2:2.

 

    איתן טייב. המוליכה מבית שאן עם הפסד ראשון העונה.(צילום:לילך וייס)

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות