לקראת מחזור:משפרים עמדות

מחזור אחד לפני תום הסיבוב הראשון בליגה א ,והקבוצות מחפשות לשפר עמדות לקראת פתיחת הסיבוב השני.במוקד: קביליו-מרמורק,קטמון-אילת,כפר סבא -מכבי באר שבע. בצפון:אסי גלבוע -מגדל העמק,הרצליה-מכבי דליה,עפולה - עראבה.ליגה ב:שיכון המזרח-נחלת יהודה.טורען מחכה לבית שאן.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 04-01-2013
  • 08:58

ליגה א דרום:

עוד מחזור מאתר ומסקרן לפנינו,בליגה הכי לא צפויה ומענינת בכדורגל הישראלי.במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת בחולון,שם תארח קביליו יפו המדורגת במקום השישי את הפועל מרמורק השלישית,המרוחקת 2 נקודות בלבד מיריבתה.קביליו יפו שנמצאת במגמת עלייה מאז מינויו של ליאור זאדה למאמן הקבוצה,מגיעה מעודדת מהיכולת המרשימה שהציגה במשחק הגביע מול נצרת עלית מהלאומית,וצירופם של החלוצים אלמוג בוזגלו ויניב דויד,הוסיף המון מחץ להתקפת הקבוצה,שמסמנת כמטרה מתחילת העונה את המקום בפסגה. מול היפואים יגיעו חניכיו של ויקטור גניש, אף הם מעודדים מהנצחון הביתי במחזור החולף על אזור החזקה,ומשחק חוץ ביפו הינו מבחן כוח משמעותי לקבוצתו של חנן עדני. מעבר ליוקרה יהיה זה מפגש פיקנטי עבור האחים גניש, כשויקטור מאמנה של מרמורק, מגיע להתארח אצל אחיו הצעיר עמי, מאמן השוערים של יפו.

 

    עדי בויטר. מפגש פיקנטי מול קביליו יפו קבוצתו בעבר הלא רחוק.(צילום:אנס אבו דעבס)

 

 גם עבור שוערה הנוכחי של מרמורק, עדי בויטר יהיה זה מפגש פיקני מול קבוצתו בערב,עימה רשם עונה אדירה ,שהסתיימה במשחקי המבחן לליגה הלאומית.המוליכה הפועל קטמון שנעצרה במחזור החולף בבאר שבע, תרצה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח במבצרה הביתי ב"טדי" את בני אילת הלא יציבה. ביתר כפר סבא המדורגת שניה,במרחק של 2 נקודות מקטמון,תארח במוצאי שבת, את הקבוצה ה"חמה" של הליגה מכבי באר שבע, שנמצאת בכושר מצוין,ובתהליך בריחה מרשים מקרבות התחתית. עירוני בת ים שתחזקה במהלך השבוע בקשר הבכיר אסי בוזגלו,ובבלם המצוין רון קופרלי.תצא למשחק חוץ מול נועלת הטבלה הפועל ערד. הבת ימים ירצו להוכיח כי ההפסד מול כפר שלם,הינו מעידה חד פעמית,ופניהם אל עבר המקום הראשון,אליו הם מכוונים.

הפועל אזור סנידרלת הגביע.תרצה למנף את ההישג המרשים גם בליגה, כשתארח בביתה את עירוני כפר יונה,שנמצאת אף היא במומנטום אדיר.כל תוצאהכ מלבד נצחון ירחיק משמעותית את קבוצתו של מאיר סאלם מהמאבק על המקום בפסגה.עמישב פ"ת שאבדה גובה בחודש האחרון

וללא נצחון בארבעת המשחקים האחרונים,תרצה לשוב ולטעום את טעם הנצחון,כשתארח בביתה את קרית מלאכי,השקועה עמוק בתחתית הליגה. עמישב עברה שינויים משמעותיים בסגל,ושיחררה את האחים בוזגלו ויניב דויד, ומנגד צירפה את תמיר פור המצוין ,בני שרקט ומוטי עלפי היפואים.

 

     עידן שמש ושחקני קטמון חוגגים. המוליכה מארחת את בני אילת הלא יציבה.(צילום:גיא יצחקי,באדיבות אתר הפועל קטמון)

 

מכבי שעריים תפגוש במגרשה הביתי את ה"סוס השחור" של הליגה הפועל כפר שלם העיקשת,למפגש מסקרן,בו המנצחת בהתמודדות, תהיה עפ הפנים לחלק העליוןן של הטבלה.

במשחק שינעל את המחזור תארח ביום שלישי עירוני קרית בביתה את האורתודוכסים לוד. קרעת גת שהציגה יכולת מרשימה מול אשקלון בגביע המדיה, תרצה להציג יכולת דומה בליגה מול לוד, שקרוב לוודאי תביא לה שלושת הנקודות החשובות.

 

ליגה א צפון:

שני משחקי צמרת מסקרנים יעמדו במוקד משחקי המחזור ה14 בליגה א צפון.האחד מהם יערך בלגבוע, כשהקבוצה המקומית,המדורגת חמישית, תארח את מגדל העמק המדורגת שלישית ורחוקה ממנה 2 נקודות בלבד. בגלבוע ינסו לשחזר את התוצאה מהמשחק ביניהן בגביע המדינה,ולחלוף על פניהם של האוחרים.מגדל העמק מגיעה מעודדת מהיכולת אותה הפגינה מול מכבי דלית אל כרמל,במחזןור החולף,ותרצה לשוב הביתה עם כל הקופה. במשחק השני שיערך במוצאי שבת בהרצליה,תארח הפועל המקומית המדורגת רביעית .את מכבי דלית אל כרמל השניה.הרצליה שחזרה במחזור החולף למסלול הנצחונות לארח הנצחון בדליה,גברה גם באמצע השבוע על ביתר כפר סבא בגביע המדיהנ,ותרצה להשלים נצחון שלישי רצוף בשבוע.מכבי דליה האורחת שהתרחקה מעפולה עד לכדי 3 נקודות.תבוא במטרה לנצח ולהשאר צמוד ככל האפשר למוליכה מבירת העמק.

 

 

 

      אבי מלכה חוגג במדי אסי גלבוע. הפעם יגיע כשחקנה של מגדל העמק למפגש מול קבוצתו אשתקד.(צילום:לילך וייס)

 

המוליכה הפועל עפולה שזכתה אף היא בנצחון מרשים בגביע המדנה בחוץ על הפועל ירושלים, תרצה לרשום נצחון 11 ברציפות במשחקי הליגה,כשתארח במגרשה את אחוה עראבה העיקשת,שעשתה לא מעט צרות לקבוצות הצמרת.עירוני קרית אתא עם 2 נצחונות רצופים,שהביאו אותה להתבסס במקום השישי והמכובד.תארח במגרשה לקרב מסקרן את סקציה מעלות מהתחתית שזקוקה לנקודות כמו אויר לנשימה.עירוני טבריה שנמצאת במגמת ירידה,תצא במצב רוח ירוד למשחק החוץ מול הפועל דלית אל כרמל,שאבדה אף היא גובה לאחרונה, לאחר רצף תוצאות מרשים.גבעת אולגה תנסה להחלץ מהמקום האחרון,ולרשום נצחון במחשק התחתית החשוב והחם מול מכבי כפר קנא. קבוצתו של טל בניה תקווה להביא לידי ביטוי בנקודות את היכולת הטובה אותה היא מציגה לאחרונה.הפועל כפר כנא הנמצאת אף היא במעמקי הטבלה,תארח במגרשה את מכבי צור שלום המדרדרת, שתרצה לעצור את רצף ההפסדים.

במשחק שינעל את המחזור תארח ביום שני הקבוצה החמה של איציק בוזורגי.מ.ס כרמיאל צפת,במגרשה הביתי את הפועל חדרה. הכרמיאלים שנמצאים במומטום אדיר, ובתהליך של בריחה מהתחתית הבוערת, ינסו לנסל את חוסר היציבות ממנה סובלים החדרתים.

 

      צחי טיאר. מפגש צמרת לקבוצתו מול השניה מכבי דלית אל כרמל.(צילום:עמית קסלר)

 

 

ליגה ב דרום א:

המוליכה החדשה מחנה יהודה,שהתבססה במחזור החולף בפסגה, תצא למשחק קצוות מול האחרונה שיכון ותיקים,בתקווה לשמור על המקום הראשון.מ.ס כפר קאסם הצמודה אליה, ונמצאת בכושר מצוין,תארח במגרשה הביתי את קרית אונו המתאוששת, יהיה זה מפגש פיקנטי פיקנט,לבלמה הנוכחי של קרית אונו,גיא סרוסי שיפגוש את חבריו מתחילת העונה, ואת קבוצתו בשנים האחרונות.בקעת הירדן שאבדה את המקום בפסגה לאחר שני הפסדים רצופים.תנסה לחזור למסלול הנצחונות במשחק החוץ הקשה מול מורשה רמת השרון. מ.ס טירה תנסה להשאר צמוד ככל האפשר לחבורת הצמרת, כשתארח במגרשה הביתי את עוצמה חולון.הפועל הוד השרוןשנמצאת במגמת עלייה.מאז מינויו של אורן מוחרר למאמנה,תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני אור יהודה, הסמוכה אליה בטבלה.השרון נתניה תנסה לטפס מעל הקו האדום ,כשתארח במגרשה את בני יפו,שתגיע עייפה לאחר 120 דקות מול נס ציונה בגביע המדינה.בני גלגוליה תארח את ביתר רמת גן,וביתר פ"ת תפגוש את גדנ"ע ת"א.

 

      גיא סרוסי במדי כפר קאסם. מפגש פיקנט במדי קרית אונו מול קבוצתו בשנים האחרונות.(צילום:יניב גונן)

 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי במחזור יעמוד דרבי הצמרת, בו תארח שיכון המזרח, את היריבה העירונית נחלת יהודה.שתי הקבוצות שהעמידו סגל ראוי להתמודד עלהכרטיס לליגה א,יפגשן משחק מסקרן בו המפסידה תאבד גובה בקרבות הצמרת. המוליכה צפרירים חולון תצא למשחק חוץ קשה מול יצאלאל רחובות, ותנסה להתגבר על עזיבתו של חיים ירמיהו מלך שעריה מתחילת העונה.השניה גבעת זאב תצא למשחק חוץ קשה מול מ.ס דימונה מהתחתית שמעודדת מחזרתו של גל צרויה לשורותיה.עירוני נתיבות מעודדת מהנצחון על באר יעקב במחזור החולף תצא למשחק חוץ במרחבים הבלתי יציבה.באר יעקב תנסה להתאושש מההפסד בנתיבות,כשתארח במגרשה את בני יהוד האחרונה.עירוני מודיעין שאבדה גובה לאחרונה, תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל רהט.

צעירי רהט תצא למשחק חוץ בבית שמש,ומעלה אדומים תארח במגרשה את מ.ס באר שבע.

 

    ניר דדון. דרבי צמרת לשיכון המזרח מול נחלת יהודה.(צילום:לירן דורף)

 

 

 ליגה ב צפון א:

המוליכה הזמנית בני כאבול(עם משחק עודף על נהריה) תנסה להמשיך במסלול הנצחונות

כשתארח בביתה את אחי עכו,ביתר נהריה השניה(משחק חסר) הקבוצה היחידב מליגה ב ,שנשארה במסגרת גביע המדינה. תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי טמרה.הני מגאר השלישית

תצא אף היא למשחק חוץ קשה מול הפועל סכנין.מגדל כרום שאבדה גובה לאחר ההפסד מול כאבול. תנסה להתאושש במשחק החוץ בשבת מול כפר מנדא.בני עראבה שהתברגה במקום החמישי,תארח את ביתר חיפה השקועה עמוק בתחתית הטבלה. הפועל כאוכב תצא למשחק חוץ מול אחוה חיפה,מכבי עכו תארח את האחרונה כפר סמיע,והפועל שפרעם תארח את ביר אל מכסור.

 

     נדב לוי. המוליכה בני כאבול מארחת בביתה את אחי עכו.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב צפון ב:

משחק העונה יעמוד במוקד המזחור האחרון של הסיבוב הראשון,כשצעירי טורען השניה תארח בעילוט את המוליכה הבלתי מעורעת הפועל בית שאן. חניכיו של יוסי איטח מטורען ינסו לעצור את הדהירה של קבוצתו של איתן טייב, ולהנחיל לאורחים הפסד ראשון העונה. דרבי חם ומסקרן יערך באיכסל,שם תארח השלישית בטבלה אחי איכסל את יריבתה העירונית הפועל,המדורגת מקום אחד מתחתיה.אחוה אום אל פאחם המדורגת חמישית תצא למשחק חוץ קשה מול רמות מנשה.הפועל בקה אל גרביה תארח את מ.ס דבוריה,כפר קרע תארח את עוספיה,כפר קמא תארח את עירוני נשר,ושני קרבות תחתית סוערים צפויים לנו כשאום אל גאנם תארח את מ.ס בועיינה,ועין מאהל האחרונה תארח את איחוד בני בקה הצמודה אליה.

 


    איתן טייב. המוליכה יוצאת למשחק עונה מול צעירי טורען השניה.(צילום:לילך וייס)

 

 

כל השערים ,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1"...ראשון לפני כולם!!!!!

 

 http://www.goler1.co.il/live.php

הוסף תגובה
תגובות