עפולה ועמישב מתבססות בפסגה

יום שישי מותח ודרמטי כהרגלו מאחורינו.בדרום כל קבוצות החוץ זכו לנצחונות.עמישב פ"ת הופכת פיגור מוקדם בקרית גת, עם נצחון דרמטי בסיום בדרך למקום הראשון. יפו עושה זאת שוב בדקה 90 בבאר שבע.עפולה גוברת על טבריה בחוץ וכובשת את הפסגה,לאחר הפסד הבכורה של מגדל העמק 3:1 לכפר קנא.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-11-2012
  • 17:06

ליגה א' דרום:

עירוני קרית גת - עמישב פ"ת 2:1 . קבוצתו של אוהד בוזגלו מראה שוב בגרות ואופי,לאחר שחוזרת מפיגור מוקדם של 0:1, וב 10 שחקנים חוזרת הביתה עם כל הקופה, ומתבססת במקום הראשון. בדקה 29 הורחק שוער עמישב טום גלברט בכרטיס אדום, ושלומי משה דייק מהנקודה הלבנה. עמישב לא הרימה ידיים והפכה את התוצאה בשני פנדלים אותם ביצעו ללא דופי אורי קרגולה(87) ואפי אלון(93) בדרך לנצחון חשוב וכבוש המקום הראשון.

 

הפועל ערד - הפועל מרמורק 1:0. קבוצתו של חנן עדני עוברת בהצלחה את הזעזועים בפגרה ומתבססת במקום השני, לאחר נצחון דחוק וחשוב משער של יונס מאג'ד כבר בדקה ה-10,אייל עמאר השוער הצעיר ערך הופעת בכורה מוצלחת בקבוצה הרחובותית.

 

אוהד בוזגלו חוגג עם חניכיו. עמישב עם המון אופי ונחישות מתבססת בפסגה.(צילום:דני מלניצקי)

 

 

מכבי באר שבע - קביליו יפו 1:0. קביליו יפו עושה זאת שוב בדקה 90 ורושמת נצחון שני ברציפות,שמקרב אותה לחלק העליון של הטבלה. סולי צמח בהופעת בכורה חלומית ביפו, מעניק לזדה וחניכיו 3 נקודות יקרות בדקה ה-90. באר שבע נשארת עם המחמאות.

 

בני אילת - הפועל אזור 3:1. הפועל אזור רושמת נצחון שני ברציפות שמקרב אותה חזרה לחבורת הצמרת.רפי סגל החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטר לאזור, אך גל גבע דאג להוריד את האורחים ליתרון במחצית. גבע בשער נוסף ושי כחלון קבעו 0:3 לקראת הסיום, אבישי אטיאס הצליח רק לצמק. אילת ממשיכה בחוסר היציבות המאפיין אותה, אזור עם הפנים למעלה.

 

סולי צמח. חזרה חלומית לקשר האנרגטי של קביליו יפו,עם שער נצחון בדקה ה90.(צילום:לירן דורף)

 

 

הפועל כפר שלם - עירוני כפר יונה 2:1. הפועל כפר שלם ממשיכה לאבד גובה, לאחר פתיחה מצויינת, ורשומת הפסד ביתי לקבוצת התחתית מכפר יונה. ראובן שרעבי העניק למקומים יתרון במחצית הראשונה, גילי חגג בפנדל, ואופיר חלוואני הבלתי נגמר קבעו מהפך מרשים בסיום.

 

האורתודוכסים לוד - עירוני קרית מלאכי 2:1. עירוני קרית מלאכי בהופעת הבכורה של שועל הקרבות אברהים אבו רקייק,על הקוים,רושמת נצחון חשוב על לוד המתפרקת. אסי אסולין קבע יתרון ללוד במחצית הראשונה, שנמחק בשניה ע"י הרכש היבנאי של מלאכי, שי מור יוסף, שבצמד שערים בבעיטות עונשים מ-11 מטר קבע מהפך שנשמר עד לסיום. לוד סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקותיהם של משה שלו ומוטי אוחיון.

 

ליגה א' צפון:

עירוני טבריה - הפועל עפולה 2:0. הפועל עפולה ממשיכה במומנטום האדיר שלה,וחוזרת הביתה מהמפגש הטעון בטבריה עם 3 נקודות , ועם המקום הראשון בכיס. אליאור סיידה על סף ההפסקה כובש מבישול של שלום עקיבא, ומתן נחמני המחליץ חותם אץ התוצאה בדקה ה-90. עפולה תופסת את המקום הראשון, בתקווה להישאר בו גם בתום המחזור ה-30.

 

מכבי כפר קנא - הפועל מגדל העמק 1:3. המוליכה ערב המחזור מנוצחת לראשונה העונה, ומאבדת את המקום הראשון לטובת עפולה. מחמוד גאבר, העלה את כנא ליתרון במחצית. סבי שאולוב השווה עם פתיחת המחצית השניה, מגדל העמק לחצה במטרה לעלות ליתרון, אך ספגה בני שערים מרגלי שאדי חטיב,ומוחמד מרעאנה המחליף. צמד הסימנטובים, בני ממגדל העמק ונדיב מכפר קנא, הורחקו בכרטיס אדום.

 

שחקני עפולה חוגגים את המקום הראשון. המכונה של הוכנבוים מתבססת בפסגה.(צילום:לילך וייס)

 

 

הפועל חדרה - אסי גלבוע 1:2. אסי גלבוע ממשיכה לאכזב וכעת היא מרוחקת במרחק של 9 נקודות מהמוליכה עפולה. רונן שוורצמן בהופעת בכורה בחדרה, מצא סוף סוף את הרשת, אך עידן שפשה מגלבוע דאג לשיויון לקראת ההפסקה. בדקה 65 הורחק יוני גואטה בכרטיס אדום, וגם אמיר טימניהר הורחק ישירות מהספסל, גלבוע לא ניצלה את היתרון המספרי וספגה שער חובה בדקה ה-84 מרגלי משנה זלקה,שהעניק לחניכו של אייל עמר נצחון מרשים בסיום.

 

עירוני קרית אתא - הפועל הרצליה 2:0. חניכיו הצעירים של צחי טייאר, ממשיכים בשקט ובבטחה לעשות את עבודתם נאמנה, והיום גברו בחוץ 0:2 על קרית אתא. הבלם אופק בן טולילה כבש בדקה ה-60,ועומר בוארון המצוין חתם את התוצאה בדקה ה-90. הרצליה חזק בצמרת הגבוהה.

 

סקציה מעלות - מכבי דלית אל כרמל 2:2. סקציה מעלות המתחדשת, עוצרת את רצף ההפסדים לאחר תיקו ביתי מול מכבי דלית אל כרמל. פאדי זיאדה אקס מעלות כבש כבש בפתיחה לזכות האורחים, אך אילן טל בפנדל ויותם מלול הפכו את התוצאה במחצית השניה. ליאור דה כלבו הורחק בדקה 73 במהלך שגרם לפנדל, אותו ביצע ללא דופי איימן אבו סאלח שכפה שיויון שנשמר עד לסיום. מעלות למרות התיקו המרשים, יורדת למקום האחרון.

 

 אייל עמר. נצחון מרשים לחדרתים ב 10 שחקנים על אסי גלבוע המאכזבת.(צילום:שלמה ברואנשטיין)

 

 

 

מ.ס כרמיאל צפת - גבעת אולגה 1:0. סוף סוף נצחון ראשון העונה לגבעת אולגה ,ונצחון בכורה למאמנה טל בניה, בקרב התחתית החשוב בכרמיאל. חאלד מונדייה עם שער נצחון בדקה ה-38 העניק לאולגאים המון תקווה בהמשך המשחקים.

 

מכבי צור שלום - אחוה עראבה 1:3. חניכיו של אילן אטלי,חוזרים למסלול הנצחונות,עם נצחון קליל בבית על עראבה הנמרצת. ניר כהן בלט עם צמד שערים, ושגיא סבג המוכשר השלים. עראבה הצליחה רק לצמק לקראת הסיום.

 

 

הוסף תגובה
תגובות