חוזרים לשגרה

לאחר 3 שבועות של פגרה מאולצת, בשל השזרוע במגרשים, הליגות הנמוכות חוזרות למעגל המשחקים, היישר לסופ"ש מרתק במגרשים. במוקד:קטמון מארחת את שעריים,כפר סבא את המוליכה מבת ים וקרית גת את עמישב.בצפון:טבריה מארחת את עפולה,כפר קנא -מגדל העמק.ליגה ב: מחנה יהודה-כפר קאסם,נחלת יהודה-גבעת זאב,בית שאן-דבוריה.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-11-2012
  • 00:04

ליגה א' דרום:

מחזור מרתק ומסקרן צפוי לנו בליגה הדרומית, עם סיום הפגרה.במוקד משחק המחזור יעמוד המפגש במוצאי שבת ב"טדי", שם תארח הפועל קטמון,המדורגת השלישית את מכבי שעריים המדורגת שישית,במרחק 2 נקודות מיריבתה. שתי הקבוצות ידועות בתמיכה האדירה מקהל אוהדיהם, וצפויה לנו חגיגה אדירה ביציעים.שעריים תסתפק בנקודה, בירושלים לא יקבלו שום תוצאה מלבד נצחון.

 

 אוהדי מכבי שעריים. רבים מהם צפויים להגיע ל"טדי" למפגש המסקרן מול הפועל קטמון.(צילום:אביחי חיים)

 

משחק מסקרן נוסף ייערך אף הוא במוצאי שבת "בלויטה", שם יארחו חניכו של חיים סירוטקין את המוליכה עירוני בת ים. נצחון ביתי של כפר סבא יקרב אותה משמעותית לצמרת, בת ים עם הרכש החדש חנן פדידה ושי פטלק תרצה לשמור על המקום הראשון. עמישב פ"ת המדורגת שניה שהיתה במומנטום אדיר, לפני היציאה לפגרה, תרצה להמשיך במסלול החיובי גם לאחריה, כשתצא למשחק חוץ קשה בקרית גת הרחוקה ממנה מרחק של נצחון אחד בלבד. הפועל מרמורק שעברה פגרה סוערת, עם שינוי משמעותי בסגל השחקנים,תצא למשחק חוץ קשה בערד,שזקוקה לכל נקודה כמו אויר לנשימה. מעניין אם השינויים בסגל אותם כפה היו"ר חנן עדני ,יועילו לקבוצה האדומה מרחובות.

בני אילת החמישית, הרחוקה 2 נקודות בלבד מהמוליכה תארח במגרשה הביתי את הפועל אזור,

בו כל תוצאה אפשרית. עירוני קרית מלאכי ,בהופעת בכורה של מאמנה החדש אברהים אבו רקייק,ועם חיזוק משמעותי בפגרה תנסה לצאת לדרך חדשה כשתשחק בחוץ (חולון) מול האורתודוכסים לוד.

 

 אוהד בוזגלו חוגג עם קרגולה ויניב דויד. עמישב יוצאת למשחק חוץ קשה בקרית גת.(צילום:דני מלניצקי)

 

קביליו יפו שרשמה לפני הפגרה,את נצחונה הראשון תחת הדרכתו של ליאור זדה,תרצה להמשיך במסלול הנצחונות, כשתצא למשחק חוץ מול מכבי באר שבע,שרוצה להמלט מהתחתית הבוערת.

במפגש "הכפריות" תארח כפר שלם את עירוני כפר יונה. כפר שלם שאבדה גובה לאחרונה, תרצה לשוב לצמרת, כפר יונה שלא טעמה נצחון מאז המחזור הראשון,תנסה לעשות זאת שוב בשכונה.

 

ליגה א' צפון:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש הטעון והחם בעיר הכנרת, שם תארח קבוצתו של אלדד שביט את המכונה המשומנת של ירון הוכנבוים מעפולה.המפגש הטעון חרג מהיריבות הספורטיבית על כר הדשא,להאשמות הדדיות בין ההנהלות,שכזכור בערה בקיץ לאור חתימתם של שלום עקיבא ואבי עמר שחקניה הבולטים של טבריה אשתקד, בשורת הקבוצה מבירת העמק. המוליכה המפתיעה ,הפועל מגדל העמק תצא למשחק חוץ מוקדם (11:00) ב"עילוט" מול מכבי כפר קנא. מגדל העמק שתגיע ללא מושיקו בלביליה, תרצה לשמור על מיקומה הראשון ולחזור הביתה עם כל הקופה

 

 שלום עקיבא וירון הוכנבוים חוגגים. עפולה יוצאת לקרב חם וטעון מול עירוני טבריה.(צילום:לילך וייס)

 

.מכבי דלית אל כרמל הצמודה למגדל העמק, תצא למשחק קצוות מול סקציה מעלות,שרשמה חיזוק משמעותי בפגרה, עם הצטרפותם של אלירן אוחיון וחי בן לולו. הפועל אסי גלבוע מעודדת מהנצחונות על טבריה בליגה ,ומגדל העמק בגביע תצא למשחק חוץ קשה בגבעת אולגה ,מול הפועל חדרה. בגלבוע יודעים שכל תוצאה מלבד נצחון והקבוצה מתרחק משמעוית מהצמרת,חדרה רוצה להתקדם אל החלק העליון של הטבלה.

 

רפי בוסקילה. המוליכה המפתיעה ממגדל העמק, תנסה לשמור על המקום הראשון לאחר משחק החוץ מול מכבי כפר קנא.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל הרצליה הרביעית ,תקווה להישאר צמוד לחבורת הצמרת, כשתצא למשחק חוץ קשה בקרית אתא,שמראה סימני התאוששות,תחת הדרכתו של ברוך ממן. במפגש מרכז טבלה תארח מכבי צור שלום בביתה את אחוה עראבה המפתיעה. קרב תחתית חם ייערך בכרמיל שם תארח הקבוצה המקומית המודרכת ע"י המאמן שחקן אילן סויסה,את גבעת אולגה האחרונה שמחפשת נצחון ראשון העונה. במשחק שינעל את המחזור תארח ביום ראשון (בגבעת אולגה) הפועל דלית אל כרמל, את הפועל כפר קנא.

 

ליגה ב' דרום א':

במוקד משחקי המחזור יעמוד קרב הצמרת במחנה יהודה, בו תארח הקבוצה המקומית המדורגת במקום השלישי,את מ.ס כפר קאסם המדורגת שניה במרחק נקודה אחת מיריבתה. מחנה יהודה שהתחזקה בפגרה,עם צירופם של החלוץ ארז ללוז,והבלם רן פוליקר,תנסה לגבור על היריבה החזקה מכפר קאסם, שהתחמשה אף היא בפגרה בחלוץ אורן יחזקאל,בקשר זיו סולומוביץ ובבלם משה משען. המוליכה בקעת הירדן שהתחזקה אף היא בפגרה עם צירופם של הקשר מתן אלגאויי וששי עזר תארח בביתה את קרית אונו המתאשוששת, שצירפה בפגרה את הבלמים גיא סרוסי וגיא סבח. מ.ס טירה הצלע הרביעית בטבלה, תארח במוצאי שבת בדרבי המגזר,את בני גלגוליה.

 

ארז ללוז(משמאל) החלוץ יערוך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה,מחנה יהודה, בקרב הצמרת מול כפר קאסם.(צילום:לירן דורף)

 

מ.ס בני יפו תצא למשחק חוץ מול ביתר רמת גן,הוד השרון תארח בביתה את בית"ר פתח תקווה, גדנ"ע ת"א תארח את אור יהודה,שיכון ותיקים האחרונה תארח את מורשה רמת השרון,ועוצמה חולון תצא למשחק חוץ מול השרון נתניה.

 

ליגה ב' דרום ב':

במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה נחלת יהודה,את גבעת זאב החמישית הרחוקה ממנה ב-4 נקודות בלבד. נחלת תגיע במטרה לרשום נצחון נוסף ולשמור על הפסגה, גבעת זאב השאפתנית, שצירפה בפגרה את הקשר אלעד יונה תקווה להנחיל הפסד ראשון העונה למוליכה.

צפרירים חולון הצמודה לנחלת, תארח בביתה את מ.ס באר שבע בתקווה להמשיך בעונה המופלאה שלה עד כה.

 

ציון עזרא. קרב צמרת עם סיום הפגרה בבית מול גבעת זאב.(צילום:לירן דורף)

 

עירוני  מודיעין השלישית תארח בביתה את מעלה אדומים, במטרה להישאר צמוד לצמד המוליכות. שיכון המזרח תנסה לעצור את המומטום השלילי כשתצא למשחק חוץ מול מרחבים הלא יציבה. באר יעקב ששואפת עדיין לתפוס את הפסגה,תצא למשחק חוץ קשה מול צעירי רהט.עירוני נתיבות בעלת היומרות לצמרת הגבוהה, תארח בביתה את מועדון ספורט דימונה

הפועל רהט תנסה להחלץ מהמקום האחרון כשתארח בבאר שבע את יצאלאל רחובות.בקרב תחתית מעניין תארח בני יהוד את עירוני בית שמש.

 

ליגה ב' צפון א':

המוליכה בני מגאר,שהתבססה בפסגה, לאחר הנצחון על מגדל כרום, תצא למשחק חוץ מול אחי עכו. השניה מגדל כרום תארח במפגש צמרת בבענה את מכבי עכו המדורגת שישית. בני כאבול הצלע השלישית בצמרת, תארח בשבת את מכבי טמרה שויתרה על השאיפות לצמרת הגבוה ושיחררה את הקשר מוטי בן חמו והצעיר מוחמד דוחי. בית"ר נהריה הרביעית הרחוקה 4 נקודות מהפסגה, תארח בביתה את הפועל סכנין הלא יציבה. הפועל כאוכב תארח בביתה את כפר סמיע. בית"ר חיפה תנסה להחלץ מהתחתית הבוערת במשחק הבית מול הפועל שפרעם,כפר מנדא תארח במפגש מרכז טבלה את אחווה חיפה,וביר מכסור האחרונה תארח בפקיעין את בני עראבה.

 

שלומי ביטון. בית"ר חיפה תנסה להחלץ ממאבקי התחתית ,במשחק הבית מול הפועל שפרעם.(צילום אדיר כץ.)

 

ליגה ב' צפון ב':

במוקד משחקי המחזור תארח המוליכה הפועל בית שאן בביתה את מ.ס דבוריה הרביעית. בית שאן תרצה להמשיך במסלול הנצחונות ולברוח ליריבותיה לצמרת, דבוריה תקווה להפתיע את המוליכה ולהנחיל לה הפסד בכורה העונה. צעירי טורען השניה תצא ב שבת בבוקר (10:00) למשחק חוץ בגבעת אולגה מול מכבי כפר קרע. מכבי איכסל השלישית תצא אף היא בשבת בבוקר,למשחק חוץ בטמרה מול עין מאהל. אחווה אום אל פאחם תצא למשחק חוץ מול מ.ס בועיינה האחרונה, הפועל איכסל שהתחזקה בפגרה בקשרים חן קקון ודייגו ווקשטיין תארח בביתה את עירוני נשר. כפר קמא תארח את איחוד בני בקה,ואום אל גאנם תארח את רמות מנשה.המשחק בין הפועל עוספיא להפועל בקה אל גרביה,נדחה בשל האבל על מותו הטראגי של ראני חלבי ז"ל,שחקנה של עוספיא אשתקד.

 

שחקני בית שאן חוגגים. היום משחק צמרת מול דבוריה.(צילום:אלי שערבני)

 

 

 

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר1" ...ראשון לפני כולם!!!!!!!!

 

www.goler1.co.il/live.php

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות