מי צריך פגרה?

הליגות הנמוכות ממשיכות לספק לנו דרמות ומתח עד השריקה האחרונה.הקרב על הפסגה בין בת ים לקטמון מסתיים בתיקו, עמישב ממשיכה לדהור עם 1:2 דרמטי על ערד,קביליו יפו הופכת פער של 0:2 לנצחון 2:3 בכיכובו של האיש וההחטאה משה ביטון.מכבי דליה הפועל מגדל העמק ועפולה ממשיכות לנצח,וגלבוע עם נצחון בית ראשון על טבריה. בקעת הירדן מגדילה את הפער מכפר קאסם.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 09-11-2012
  • 17:19

ליגה א דרום:

הליגה הכי מרתקת ומעניינת כהרגלה לא מאכזבת. קרב הפסגה בין עירוני בת ים להפועל קטמון מסתיים ב תיקו 2:2. עוז צבאג כבר בדקה השישית העניק יתרון לאדומים שנמחק עם שער עצמי של הקשר סמיר עבד אלחי.בדקה 60 הורחק עבד אל חי בכרטיס אדום,אך עידו שמש החזיר את היתרון לקטמון 10 דקות מאוחר מכן, יוסי פליקר עם שער חמישי העונה קבע שיויון בדקה 80.

 

      אוהד בוזגלו וחניכיו. עמישב מתאוששת בצורה מרשימה מהפתיחה הרעה, ומתברגת כבר במקום השני.(צילום:דני מליצקי)

 

מי שטיפסה למקום השני היא לא אחרת מאשר מכבי עמישב פ"ת שרשמה נצחון שלישי רצוף עם מהפך מרשים ב הדקות האחרונות של המשחק מול הפועל ערד. איציק פרץ העניק לערד יתרון מפתיע בדקה 70, אך שחר נוריאל בדקה 87 והסקורר אורי קרגולה (שער 8 העונה) קבעו מהפך דרמטי שהעלה את קבוצתו של אוהד בוזגלו למקום השני. הפועל מרמורק ממשיכה לאבד גובה לאחר תיקו 0:0 ביתי מול כפר שלם,שיצאה מאוכזבת בתום המשחק לאחר שקשרה חן לוי החטיא בעיטת עונשין מ 11 מטר בדקה 82. בני אילת כבשה את המקום הרביעי לאחר נצחון חוץ 0:1 על קרית מלאכי משער של אביב דדו בדקה ה 54. ליאור זדה רושם נצחון בכורה בקביליו יפו, שמבצעת מהפף מרשים וחוזרת מפיגור 0:2 לנצחון ענק 2:3 עם שער בדקה 89 של האיש וההחטאה משה ביטון. אלעד כהן בדקה 10 וגל פורת בדקה 47 העניקו יתרון מבטיח לכפר סבאים, אך משה ביטון עם שער בדקה ה74 ויוני תורגמן בדקה 83 קבעו שיויון. ביטון עם שער נצחון החזיר ליפואים על ההחטאה האומללה מהמחזור הקודם.

 

       מוסא בן חיים. הופעת בכורה מושלמת למאמנה החדש של שעריים,שחוזרת לתמונת הצמרת.(צילום:אשר שלמה חיים)

 

מוסא בן חיים רשם הופעת בכורה מושלמת כמאמנה של מכבי שעריים שגברה 0:2 על עירוני קרית גת עם שערים של אדר נגר ועוד ברנדויין בדקות 87 ו 92 ,בר פדלון הורחק בשעריים בדקה 93. הפועל אזור יוצאת מהמשבר שפקד אותה עם נצחון בית (באזור) על נכבי באר שבע 0:1. רפי סגל כבש בפנדל בדקה ה 20. עירוני כפר יונה ואורתודוכסים לוד סיימו את המפגש ביניהן בתיקו 1:1,רפי סרוסי כבש לכפר יונה בדקה 7 אף עידן סרור קבע שיויון בדקה 30 שנשמר עד לסיום.

 

ליגה א צפון:

אפשר סוף סוף לברך את הפועל אסי גלבוע על נצחון בית ראשון העונה, ועוד איזה נצחון. ניר אברגיל העלה את הטבריינים ליתרון בדקה 10 שנשמר  עד לדקה 83 כשמאור סיסו בלם טבריה כבש שער עצמי, גלבוע התעוררה וכשה שני שערים נוספים מרגלי רוברט ארחיל ואר יוסף ב 3הדקות האחרונות של המשחק, ומפלס הלחץ בגלבוע ירד משמעותית לפני הפגרה.

 

 

שחקני גלבוע חוגגים. נצחון דרמטי על עירוני טבריה,שנותן המון אויר לנשימה בגלבוע._צילום:לילך וייס)

 

המוליכה מכבי דלית אל כרמל שמרה על מיקומה הראשון לאחר מהפך משרים ב 10 שחקנים מול הפועל חדרה. אדןם וייר העלה בבעיטה חופשית את חדרה ליתרון בדקה 30 אך מגד רוחנא הישווה 10 דקות לאחר מכן. ברכאת ווהב בלמה של דליה הורחק עם פתיחת המחצית השניה ,אך שוקי ביראני שוער של דלייה עצר את החדרתים, איימן אבו סאלח המחליף עם שער נצחון בדקה ה87 השאיר את קבוצתו של אחמד ווהב ראשונה. מגדל העמק הצמודה למוליכה גברה בביתה 2:5 על סקציה מעלות שרשומת הפסד שביעי רצוף וראשון תחת מאמנה החדש מאיר ארמה שהורחק מכר הדשא כבר בדקה השניה. מושיקו בלבילה וצמד שערים של אופק מלול העניק למגדל העמק יתרון מבטיח, שצומק לפני המחצית עם שער של מוחמד אבו ריא. אילן טל עפ פנדל בפץיחת המחצית השניה החזיר את מעלות לחיים,אך שערים של קובי טרקה ולידור כהן המחליפים העניקו לעולה החדשה 2:5 בסיום.

 

     שחקני מגדל העמק. העולה החדשה ממשיכה במסלול הנצחונות ויוצאת לפגרה מהמקום השני מרחק של שער אחד מהמוליכה.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל עפולה לא עוצרת לאחר שהביסה היום בקלות 0:5 את הפועל דלית אל כרמל. אבי עמר שלום עקיבא ואליאור סיידר העניקו לעפולאים יתרון 0:3 במחצית .סיידר עם שער שני ומתן נחמני המחליף קבעו 0:5 בסיום.  הפועל הרצליה עצרה את דהירתה של צור שלום לאחר שהביסה אותה 1:4. עומר בוארון ואלכס באסוק קבעו 0:2 במחצית. צמד שערים המחצית השניה של עומרי שקל קבע 0:4, נתנאל תורגמן המתיק את הגלולה המרה עבור צור שלום עם שער בדקה ה 74. מאור גאנח אקס גבעת אולגה החריף את המשבר בגבעה, כשכבש צמד שערים לזכות קרית אתא שחזרה הביתה עם נצחון 0:2. טל בניה עם הפסד שלישי רצוף כמאמנה של הגבעה.

 

ליגה ב דרום א:

בקעת הירדן הגדילה את יתרונה בראשות הטלבה ל 3נקודות מהדוקלת אחריה מ.ס כפר קאסם,שסימה את משחקה הביתי מול שיכון ותיקים בקעת הירדן הביסה 1:4 את הוד השרון.עדי מחפוד כבש צמד, גל השחר וחי שהינו הוסיפו, רע אשד צימק זמנית להוד השרון. מחנה יהודה התקרבה לשתי המוליכות לאחר שהביסה בחוץ אץ השרון נתניה 0:5. נתנאל וקנין עם צמד (12 שערים מתחילת העונה),תומר שפט סהר טויינה ואבשלום דויד התכבדו במסכת השערים. מורשה רמת השרון ומ.ס טירה התרחקו מהצמרת לאחר תיקו 1:1 במפגש ביניהן, גל אדיר כבש בפנדל למורשה, מחמוד בשארה הישווה 5 דקות לסיום. עבד טיטי הורחק בטירה. בני יפו רשמה נצחון ראשון ומשכנע תחת הדרכתו של עדי לוי כשהביסה 2:6 את גדנ"ע ת"א .אורן דיין הבלתי נגמר ונתנאל בן אריה בלטו עם צמד כל אחד.קריתאונו רשמנה נצחון שני רצוף 1:3 על ביתר רמת גן,שגיא קרופמן בלט בקריה עם צמד. אור יהודה גברה 0:2 על עוצמה חולון.

 

ליגה ב דרום ב:

במשחק המרכזי של המחזור גברה באר יעקב בחוץ 1:3 על שיכון המזרח והנחילה לה הפסד שני רצוף.שהב פאשאי העלה את בער יעקב ליתרון בפתיחת המחצית השניה, אלירן מגול הכפיל בדקה 83 אך דניאל קריטי צימק דקותיים מאוחר יותר. ערן חדד המחליף. חתם את תוצאת המשחק בדקה 89. נחלת יהודה המוליכה לא התקשתה בחוץ מול מ.ס באר שבע והביסה אותה 0:4. רוני אוחנה בלט עם צמד,דודי בכר ואמיר עזרא השלימו.צפרירים חולון נשארה צמודה לנחלת לאחר שגברה בביתה 0:1 על צעירי רהט.משער של רועי גליקשטיין. עירוני מודיען חזק בתמונת הצמרת לאחר שגברה בחוץ 0:3 על מ.ס דימנוה.כפיר מלול,ינון אליהו ונועם מזרחי כבשו לקבוצתו של חגי קול. עירוני נתיבות התקרבה לצמרת לאחר נצחון חוץ על בית שמש 0:1  משער של אייל עבד. מעלה אדומים גברה 0:2 על הפועל רהט, גבעת זאב הביסה 1:4 את בני יהוד ויצאלאל רחובות גברה 1:3 על מרחבים.

 

ביתר נהריה נדבקה לחבורת הצמרת לאחר שגברה במשחק רב שערים בחוץ 3:6 על כפר סמיע.מכבי עכו גברה 0:3 על כפר מנדא, בני עראבה הפתיעה את מכב יטמרה כשגברה עליה בחוץ 0:1.הפועל שפרעם גברה 0:1 על אחי עכו.

 

ליגה ב צפון ב:

המוליכה הפועל בית שאן הוכיחה כי היא רמה אחת לפחות מעל הליגה כשהביסה בביתה את אחווה אום אל פאחם 0:4. מוטי אוחיון,רון חייט כפיר דר ודאוד עליסאת התכבדו במסכת השערים. מכבי אחי איכסל נדבקה לחבורת הצמרת לאחר שרמסה 10:0 את מ.ס בועיינה האומללה. אחמד חגיר להט עם חמישה שערים,מחמוד שלבי עם צמד ,נידאל עודה,איאד קוט ועומרי ביטון עם שער וצמד בישולים התכבדו בחגיגה הגדולה. רמות מנשה הביסה את איחוד בני בקה 1:6, עירוני נשר גברה 2:3 על אום אל גאנם,וכפר קמא גברה באותה תוצאה בקרב התחתית על הפועל עוספיה.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות