סערה לפני הפגרה

שבת סוערת צפויה לנו רגע לפני היציאה לפגרה בת 3 שבועות. סוער מבחינת מזג האויר,רותח וחם על הדשא במוקד: בת ים מארחת את קטמון בקרב על הפסגה,אסי גלבוע מארחת את טבריה בקרב הגדולות מאשתקד,שיכון המזרח תפגוש את באר יעקב.מג'אר מארחת את מגדל כרום ובית שאן יוצאת לאום אל פאחם.חם וסוער במגרשים.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 09-11-2012
  • 02:32

ליגה א' דרום:

משחק עונה ראשון בליגה הכי שיויונית שיש יתקיים בבת ים שם תארח מוליכת הטבלה עירוני בת ים את השניה הפועל קטמון למפגש בו המנצחת תצא לפגרה היישר מהמקום הראשון. קטמון מגיעה לבת ים במומנטום מצוין עם צבירת 10 נקודות מתוף 12 אפשריות שהקפיצו אותה למקום השני. בת ים חזרה עם נקודה מקרית גת ותרצה לחזור למסלול הנצחונות על חשבונה של קטמון וקהל האוהדים הרב המלווה אותה. השלישית הפועל מרמורק עם נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים תארח בביתה את כפר שלם שאבדה גובה לאחרונה לאחר פתיחה מצויינת.

 

 עופר טלספפה. משחק עונה ראשון לחניכיו מקטמון מול עירוני בת ים בחוץ.(צילום:גיא חזקיהו)

 

עמישב פ"ת שהתאוששה מהפתיחה הרעה שלה וצברה 11 נקודות מ 15 אפשריות בחמשת  המחזורים האחרונים תרצה להמשיך במומנטום המצוין שלה במשחק הבית מול הפועל ערד שתרצה לחזור הביתה בשלום. מכבי  קביליו יפו תחפש נצחון ראשון תחת הדרכתו של ליאור זדה כשתארח את ביתר כפר סבא מלכת התיקו שעדיין לא נוצחה העונה. נצחון של יפו יוריד את מפלס הלחץ במועדון לפני היציאה לפגרה,נצחון כפר סבאי וחניכיו של סירוטקין חזק בתמונת הצמרת.

 

      ליאור זדה. מאמנה של קביליו יפו,יחפש נצחון בכורה ביפו על כפר סבא וסירוטקין.(צילום:אביחי חיים)

 

מכבי שעריים עם משב רוח מרענן על הקוים בדמותו של מוסא בן חיים, תארח במגרשה הביתי את עירוני קרית גת שמוכיחה מדי שבוע כי היא קבוצה חזקה וממושמעת שלא נכנעת בקלות. הפועל אזור שלא טעמה נצחון 5 מחזורים ברציפות ואיבדה גובה לאחר הפתיחה המצויינת שלה. תרצה לשוב למסלול הנצחונות לראשונה במגרשה הביתי על חשבונה של מכבי באר שבע שמגיעה במומנטום חיובי לאחר 2 נצחונות רצופים. עירוני קרית מלאכי תנסה להחלץ מהמקום האחרון כשתארח בנתיבות את בני אילת שמגלה חוסר יציבות.עירוני כפר יונה תרצה לצאת לפגרה כשהיא מעל הקו האדום כשתארח בביתה את האורתודוכסים לוד שרשמה נצחון מפתיע במחזור החולף על מרמורק.

 

ליגה א' צפון:

במשחק המרכזי של המחזור ייפגשו בלגבוע שתי הגדולות מאשתקד ,הפועל אסי גלבוע ועירוני טבריה.יהיה זה משחק חשוב לשתיהם כשהמפסידה תתרחק משמעותית מחבורת הצמרת. גלבוע תנסה סוף סוף לרשום נצחון בית ראשון העונה, טבריה תרצה לעצור את רצף ההפסדים.

המוליכה מכבי דלית אל כרמל תארח בביתה את הפועל חדרה הלא יציבה, שרושמת עד כה מאזן מוצלח יותר במשחקי החוץ,לעומת מאזן שלילי בבית. דלייה מגיעה ללא מספר שחקני מפתח בשל פציעות, חדרה עם השוער החדש גניה דונניב והקשר סטפן דרויאנוב.

 

 ברוך סער. התרופה הטובה ביותר להורדת הלחץ ולהרגעת הרוחות בגלבוע הוא נצחון בית על עירוני טבריה.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל מגדל העמק תצפה למעידה של דליה ולנצחון ביתי על מעלות,שמגיעה עם מאיר ארמה בהופעת בכורה על הקווים,וכבר הספיק לחזק את הקבוצה ב-4 שחקנים איכותיים. הפועל עפולה תרצה להמשיך במסלול הנצחונות ובמקביל לשמור על שער נקי משחק שביעי ברציפות כשתארח בביתה את הפועל דלית אל כרמל.

 

 שגיא חייט. בגבעת אולגה מקווים שחייט בהופעת הבכורה שלו.יעזור לקבוצה לרשום נצחון ראשון העונה.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל הרצליה מלכת התיקו הצפונית תרצה לרשום נצחון בביתה מול מכבי צור שלום שמגיעה במומנטום אדיר תחת הדרכתו של אילן אטלי,שמאז הגעתו רשמה הקבוצה 3 נצחונות רצופים.

גבעת אולגה עם הופעת בכורה של החלוץ שגיא חייט בהתקפת הקבוצה תרצה לרשום נצחון ראשון העונה מול עירוני קרית אתא. שרשמה במחזור החולף נצחון ראשון תחת הדרכתו של ברוך ממן. קרב תחתית חם וחשוב ייערך בשבת בכפר קנא שם יארחו חניכיו של פאיד חסון את מ.ס כרמיאל צפת שתגיע עם אילן סויסה הקפטן בעמדת המאמן שחקן לאחר עזיבתו של מאיר ארמה.

במשחק מוקדם גברה אתמול אחוה עראבה על מכבי כפר קנא בתוצאה 0:1 וממשיכה עם פתיחת העונה המרשימה.

 

ליגה ב' דרום א':

בקעת הירדן שנטלה במחזור החולף את המקום הראשון תרצה לשמור עליו לפני היציאה לפגרה כשתארח בביתה את הוד השרון. הבקעה התחזקה השבוע בחלוץ אורן יחזקאל ובבלם גיא מזרחי ונראה כי תתמודד על העלייה עד תום העונה. מ.ס כפר קאסם שאבדה את המקום בפסגה לאחר ההפסד בדרבי מול מ.ס טירה תארח במשחק קצוות את שיכון ותיקים.מחנה יהודה תרצה להישאר קרוב לשתי המוליכות כשתצא למשחק חוץ מול השרון נתניה. מ.ס טירה שהתקרבה לחבורת הצמרת  תצא למשחק חוץ קשה מול מורשה רמת השרון. עוצמה חולון המפתיעה תצא למשחק חוץ באור יהודה. בני יפו תנסה לרשום נצחון ראשון תחת הדרכתו של עדי לוי במשחק הבית מול גדנ"ע ת"א. קרית אונו שרשמה במחזור החולף את נצחונה הראשון העומה תנסה ליצור רצף נצחונות במשחק הבית מול ביתר רמת גן.במשחק שינעל את המחזור תארח במוצאי שבת בני גלגוליה את ביתר פתח תקווה.

 

     נור סרסור. כפר קאסם תנסה להתאושש מההפסד לטירה במשחק הבית מול שיכון ותיקים.

 

 ליגה ב' דרום ב':

במשחק המרכזי של המחזור,תארח שיכון המזרח המדורגת שלישית את באר יעקב המדורגת שישית. השיכון תנסה להתאושש מההפסד המפתיע לצעירי רהט, מנגד הפסד של באר יעקב ירחיק משמעותית את חניכיו של אבי דבח מחבורת הצמרת. יהיה זה מפגש פיקנטי לקשרה החדש של השיכון ניר דדון שיפגוש את קבוצתו מאשתקד.המוליכה נחלת יהודה תרצה לשמור על המקום הראשון כשתצא למשחק קצוות מול מ.ס באר שבע מהתחתית. צפרירים חולן הצמודה אליה תארח בביתה את צעירי רהט. עירוני מודיעין הצלע הרביעית בצמרת תצא למשחק חוץ בדימונה. גבעת זאב שאיבדה גובה לאחרונה תארח בביתה את בני יהוד, עירוני בית שמש תארח בבאר יעקב את עירוני נתיבות. מעלה אדומים תארח את האחרונה הפועל רהט, ובני יצאלאל תארח את הפועל מרחבים הפוריה.

 

       אבי דבח. הפסד של קבוצתו בשיכון המזרח, ירחיק משמעותית את באר יעקב מחבורת הצמרת.( צילום:אלירן ברנשטיין)

 

ליגה ב' צפון א':

משחק עונה ראשון העונה במחוז הצפוני הדיי צמוד השנה,ייערך בשבת בפקיעין שם תארח המוליכה מג'אר את השניה מגדל כרום כשלשתי הקבוצות מאזן זהה של 17 נקודות. בני כאבול המדורגת במקום השלישי תצא למשחק חוץ מול אחוה חיפה הרביעית. ביתר נהריה תצא למשחק חוץ מול כפר סמיע. כפר מנדא שהפתיעה בהופעת הבכורה של מאמנה מועייד נאסר אל דין את המוליכה מג'אר,תצא למשחק חוץ מול מכבי עכו. מכבי טמרה תארח בביתה את בני עראבה, שפרעם תארח את אחי עכו,והפועל כאוכב תפגוש את ביר אל מכסור. במשחק מוקדם גברה אתמול הפועל סכנין 0:3 על ביתר חיפה המדרדרת.

 

     נדב לוי. בני כאבול יוצאת לקרב צמרת מול אחווה חיפה.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב' צפון ב':

במשחק המרכזי של המחזור תארח המוליכה הפועל בית שאן את אחווה אום אל פאחם המדורגת רביעית ורחוקה ממנה 4 נקודות. באמצע השבוע גברו מחליפי בית שאן על אום אל פאחם במסגרת גביע במדינה, איתן טייב עם ההרכב החזק ביותר שלו יירצה לרשום נצחון ביתי, שיוציא את האורחים מהמרוץ על המקום הראשון. צעירי טורען השניה תארח בשבת בבוקר (10:30) בכפר קנא את עין מאהל. מ.ס דבוריה המדורגת שלישית תארח בביתה בשבת את הפועל איכסל. מכבי אחי איכסל תארח בשישי בדבוריה את האחרונה מ.ס בועיינה.מכבי כפר קרע תצא בשבת לדרבי אזורי מול בקה אל גרביה. עירוני נשר תארח בשישי בקרית אתא את אום אל גאנם. כפר קמא תארח בקרב תחתית את הפועל עוספיא ורמות מנשה תארח בביתה את איחוד בני בקה.

 

 שחקני בית שאן חוגגים את שער הנצחון של מוטי אוחיון מול איכסל. משחק צמרת מול אום אל פאחם.

 

 כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר1" ...ראשון לפני כולם!!!!!!!!

 

 http://www.goler1.co.il/live.php

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות