לקראת מחזור: תמונת מצב

משחקי סוף השבוע בליגות הנמוכות בפתח,כשבסיומם נקבל תמונת מצב ראשונית לגבי מיקומן של הקבוצות הן בצמרת והן בתחתית. במוקד:קטמון מארחת את ליאור זדה וקביליו יפו,קרית גת מארחת את המוליכה מבת ים ושעריים תפגוש את עמישב.בצפון:טבריה מארחת את מכבי דלייה,חדרה את מגדל העמק וכרמיאל את עפולה. בליגה ב:טירה מארחת בדרבי את כפר קאסם,נחלת יהודה את צפרירים חולון ואיכסל מחכה בביתה לבית שאן.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 02-11-2012
  • 08:49

ליגה א' דרום:

במשחק המרכזי של המחזור ייפגשו ב"טדי 2 קבוצות האוהדים הסימפטיות,הפועל קטמון וקביליו יפו למפגש מסקרן ופיקנטי מאין כמוהו,כשקטמון תפגוש את ליאור זדה,המזוהה עימה יותר מכל אחד כמאמנה של הריבה מיפו. מעבר לפיקנטריה מדובר במשחק חשוב לשתי הקבוצות, קטמון תרצה לרשום נצחון ביתי ולהדבק לחבורת הצמרת,קביליו תקווה בהופעת הבכורה של זדה על הקוים, לצאת מהתקופה הרעה הפוקדת אותה,ולעלות על מסלול הנצחונות. מפגש צמרת מסקרן ייערך בקרית גת, שם תארח קבוצתו של עופר אלקבץ את המוליכה עירוני בת ים. קרית גת אותתה לכולם, כי היא קבוצת צמרת לגיטימית וכי יש לקחת אותה בחשבון, חניכיו של דורון ממן מבת ים,יירצו לשמור על המקום ה 1.

 

  ליאור זדה. הופעת בכורה פיקנטית ומסקרנת כמאמנה של קביליו יפו, ב"טדי" מול הפועל קטמון.(צילום:גיא חזקיהו)

 

מכבי שעריים עם שני הפסדים רצופים במאזנה, תרצה לעצור את הסחף, במשחק בית מול עמישב פ"ת שהתפוצצה באמצע השבוע על כפר שלם,נצחון של אחת הקבוצות והיא תטפס כלפי מעלה, הפסד של אחת מהן ירחיק אותה משמעותית מחבורת הצמרת. הפועל מרמורק שאיבדה את הפסגה במחזור החולף, תקווה לנצחון שלה במשחק החוץ בחולון מול האורתודוכסים לוד רווית הבעיות,ולמעידה של בת ים בקרית גת בכדי לחזור לפסגה.ביתר כפר סבא מלכת התיקו, שעברה שבוע קשה עם התקרית המביכה בין היו"ר מקסים סוסן לחלוץ אלעד כהן. תרצה לטעום את טעם הנצחון במשחק הבית מול הפועל אזור שאבדה גובה במחזורים האחרונים. בני אילת שמסתמנת כקבוצת צמרת לגיטימית תארח בביתה את עירוני כפר יונה המדרדרת,שלאחר ההפסד הביתי לבאר שבע במחזור החולף ירדה למקום האחרון. נצחון ביתי של אילת וחניכיו של רונן שחרור חזק בתמונת הצמרת.הפועל כפר שלם תרצה להתאושש מהתבוסה לעמישב במשחק הבית בחולן מול הפועל ערד שרשמה במחזור החולף נצחון ראשון, האורחים מהדרום יסתפקו בנקודת חוץ,את שוקי סידס לא יספק כלום כלום חוץ מ-3 נקודות.

במשחק תחתית חם תארח מכבי באר שבע את קרית מלאכי המתחדשת,חניכיו של כחילה שרשמו נצחון בכורה במחזור החולף,יירצו להמשיך במסלול הנצחונות, קרית מלאכי לאחר הרענון בסגל השחקנים תרצה לברוח במהרה מהתחתית הבוערת.

 

 שחקני קרית גת חוגגים מול יפו. האם ירשמו נצחון גם על המוליכה מבת ים?(צילום:אביחי חיים)

 

 

ליגה א' צפון:

המשחק המרכזי של המחזור ייערך בשבת בטבריה שם יארח חניכיו של אלדד שביט את המוליכה מכבי דלית אל כרמל. טבריה הפצועה שלא רשמה נצחון 3 מחזורים ברציפות,תרצה לעצור את הרצף השלילי ולרשום נצחון ביתי, חניכיו של אחמד ווהב ירצו להמשיך בפתיחה המצוינת ולשמור על הפסגה.

הפועל מגדל העמק הפתעת העונה עד כה  שצמודה למוליכה מדלייה, תצא למשחק חוץ מסקרן בחדרה שמראה סימני התייצבות לאחר הפתיחה הלא טובה של העונה. מגדל העמק תרצה להמשיך לרוץ בצמרת הגבוה, חדרה תנסה להנחיל הפסד ראשון העונה לחניכיו של רפי בוסקילה. הפועל עולה שנמצאת במומנטום מצוין עם רצף של 3 נצחונות וחמישה משחקים ללא שער חובה, תצא למשחק חוץ קשה "בחולות" כרמיאל, חניכיו של מוקי ארמה שלא טעמו נצחון ביתי ינסו לעצור את הדהירה העפולאית, חניכיו של הוכנבוים ירצו לרשום עוד נצחון חוץ במגרש קשה. גבעת אולגה תנסה לרשום נצחון ראשון העונה על חשבונה של הפועל הרצליה שעדיין לא הפסידה העונה, הרצליה לאחר 2 תוצאות תיקו רצופות,תרצה לשוב לנצח, טל בניה ירצה לרשום נצחון ראשון כמאמנה של הגבעה.

 

      אללד שביט. עירוני טבריה תנסה לעצור את המולכה מדלית אל כרמל.(צילום:לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע הלחוצה תצא בשבת למשחק חוץ. קשה מול הפועל דלית אל כרמל, איבוד נקודות נוסף לא יתקבל בגלבוע, שמחפשת את מסלול הנצחונות אותו הכירה היטב אשתקד, דלייה תרצה לא לצאת בידיים ריקות מהמשחק. מכבי צור שלום שמראה סימני פריחה תחת הדרכתו של אילן אטלי ,תרצה להמשיך במומנטום החיובי במשחק החוץ מול מכבי כפר קנא שמגיעה מעודדת לאחר התיקו בהרצליה.

עירוני קרית אתא עם 2 הפסדים רצופים תחת הדרכתו של ברוך ממן,תרצה לעצור את הסחף במשחק הבית מול הפועל כפר קנא שרשמה נצחון בכורה במחזור החולף,ותרצה ליצור רצף נצחונות. מעלות המדרדרת שעברה השבוע זעזוע עם פיטוריו של מאמנה ניסים אדרי, תרצה לצאת מהמשבר תחת הדרכתו (הזמנית) של המנהל המקצועי נסים שיון, במשחק הבית מול אחוה עראבה. מעלות תאלץ להסתדר ללא הברומטר אילן טל המורחק, עראבה תנסה לנצל זאת ולחזור עם נקודות הביתה.

 

 רפי בוסקילה. העולה החדשה יוצאת למשחק חוץ קשה בחדרה.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב' דרום א':

במוקד משחקי במחזור יעמוד "דרבי" הצמרת החם,בו תארח מ.ס טירה את המוליכה מ.ס כפר קסאם,

טירה המודרכת ע"י ריאן טהא מכפר קאסם,רחוקה 6 נקודות מהמוליכה ותרצה להנחיל לה הפסד ראשון העונה, כפר קאסם מצידה תרצה לנשל את טירה מחבורת הצמרת. בקעת הירדן בשניה תצפה למעידה של המוליכה ולנצחון חוץ שלה מול ביתר רמת גן. מחנה יהודה תרצה להישאר צמוד לשתי המוליכות, כשתארח בביתה את עירוני אור יהודה שנמצאת במומנטום חיובי. מורשה רמת השרון שאבדה גובה לאחרונה תצא למשחק חוץ מול ביתר פתח תקווה. עוצמה חולון תארח בביתה את איחוד בני יפו שם יערוך המאמן עדי לוי הופעת בכורה על הקווים. גדנ"ע תל אביב תארח בביתה את הפועל קרית  אונו שעדיין  לא ניצחה העונה, הוד השרון המדרדרת תארח בביתה את בני גלגוליה,בקרב בין שתי נועלות הטבלה,תארח שיכון ותיקים את השרון נתניה.

 

ריאן טהא. מאמנה של מ.ס טירה ינסה לעצור במפגש פיקנטי ומסקרן את המוליכה מכפר קאסם.(צילום:לירן דורף)

 

ליגה ב' דרום ב':

במשחק המרכזי של המחזור תאחר נחלת יהודה המוליכה (בהפרש שערים) את צפרירים חולון הממוקמת שלישית עם אותו מספר נקודות. צפרירים חולון עם פתיחה חלומית ומרשימה עד כה,תרצה להמשיך במומטום החיובי, לנחלת בעלת היומרות לעלייה יהיה זה מבחן כוח משמעותי. שיכון המזרח המדורגת שניה תצא למשחק חוץ בשדרות מול צעירי רהט, השיכון שהתחזקה השבוע בקשר המצוין ניר דדון,תרצה להמשיך במסלול הנצחונות ולתפוס את המקום הראשון בתום המחזור. עירוני מודיעין תרצה להשאר קרוב לחבורת הצמרת כשתארח בביתה את עירוני בית שמש,נתיבות תארח בקרב מסקרן את גבעת זאב כשהמפסידה במשחק תתרחק משמעותית מחבורת הצמרת. באר יעקב תרצה להמשיך במסלול הנצחונות ולטפס במעלי הטבלה כשתארח בביתה את יצאלאל רחובות. מרחבים הלא יציבה תארח בביתה את מעלה אדומים,הפועל רהט תארח את דימונה,ובני יהוד תארח בקרב תחתית את מ.ס באר שבע.

 

ניר דדון. תוספת כוח משמעותית להתקפה של שיכון המזרח.

 

ליגה ב' צפון א':

במשחק המרכזי של המחזור תצא בשבת המוליכה בני מגאר למשחק חוץ קשה מול כפר מנדא.מגדל כרום תארח אף היא בשבת את הפועל שפרעם. אחוה חיפה המדורגת שלישית, תצא בשבת למשחק חוץ מול בני עראבה,ביתר נהריה הרביעית  תארח בביתה את הפועל כאוכב. בני כאבול תנסה לחזור למסלול הנצחונות במשחק הבית מול מכבי עכו. ביתר חיפה שמחפש להתייצב תארח בביתה את בני סמיע, ביר מכסור תרצה לברוח מהתחתית כשתארח את מכבי טמרה,ואחי עכו תארח בביתה את הפועל סכנין.

 

        אושרי לוי .המוליכה ממגאר יוצאת למשחק חוץ קשה מול כפר מנדא.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב' צפון ב':

במוקד משחקי המחזור תצא המוליכה הפועל בית שאן למשחק חוץ קשה באיכסל, מול הפועל המקומית. בית שאן תגיע למשחק ללא קשרה המורחק כפיר דר וללא הבלם מוחמד עמרייה "שנעלם" לקבוצה, יהיה זה מפגש פיקנטי לקשרה הותיק עתיר הנסיון של איכסל שיפגוש את קבוצתו בעונה שעברה ובתחילת העונה הנוכחית. משחק צמרת נוסף ייערך בשבת באום אל פאחם, שם יארחו חניכיו של אשרף אל על המדורגים במקום השני את מכבי אחי איכסל השלישית. צעירי טורען שירדו למקום הרביעי ייצאו בשבת למשחק חוץ מול מ.ס בועיינה, דבוריה תארח בביתה את אום אל גאנם עירוני נשר המדרדרת תצא למשחק חוץ מול איחוד בני בקה,עוספיה תארח את רמות מנשה ועין מאהל את הפועל בקה.

 

 כפרי אזולאי מפגש פיקנטי מסקרן מול המוליכה מבית שאן.

 

כל השערים, המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1"- האתר מס 1!

http://www.goler1.co.il/live.php

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות