פרוייקט הצילום האישי יצא לדרך

עשרות כדורגלנים, צעירים ובוגרים, כבר הבטיחו לעצמם מזכרת אישית מכר הדשא במסגרת הפרוייקט החדש והמיוחד שלנו. ומה איתכם? הכנסו עכשיו לכתבה ולפרטים נוספים באשר לתמונה הבלתי נשכחת, וגם צפו בטעימה במספר תמונות שכבר צולמו.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-10-2012
  • 15:03

עשרות כדורגלנים, צעירים ובוגרים משלל ליגות הכדורגל, כבר הבטיחו לעצמם מזכרת אישית מכר הדשא במסגרת פרוייקט הצילום האישי של "גולר1". מיטב הצלמים שלנו התלוו לשחקנים, סיפקו להם את התמונות הבלתי נשכחות וסיפקו לצעירים ולהוריהם חיוך רחב על הפנים.

 

ומה אתכם? לא הגיע הזמן למזכרת מהמגרש? צרו איתנו קשר עוד היום והבטיחו מזכרת יוצאת דופן. הורים לילדים צעירים, זה הזמן למתנה מיוחדת במינה לבנכם המוכשר. 

 

איך זה עובד?


כל שחקן שמעוניין יקבע ראשית מועד מסודר לפגישה אישית, בו יתבצע תהליך הרישום. תמורת תשלום סמלי של 200 ש"ח אנחנו נשלח צלם מקצועי לצלם סט של כ-20 תמונות, המתעדות את מיטב מהלכיו של השחקן הצעיר. אותן תמונות יישלחו לשחקן במייל לאחר עריכה, כאשר תינתן לכם האפשרות להדפיס את התמונות בתוספת תשלום.

 

למי זה מתאים?


לכל שחקני הליגות באשר הם, מהליגה הלאומית ועד הליגה למקומות עבודה, כולל ליגות ילדים ובתי ספר. לפרטים נוספים והרשמה בנושא, נא לפנות לצוות האתר בכתובת הדואר אלקטרוני: goler1000@walla.com    -    טלפון: 054-4488212
 

ובינתיים הנכם מוזמנים לצפות בטעימה מתוך אימון של אסף בן ה-5, שזכה לתמונות מזכרת בלתי נשכחות. גם אביו לא הסתיר את שביעות רצונו: "זו חוויה מאד גדולה לקבל תמונות כאלה. כששמעתי על היוזמה החדשה של האתר ישר פניתי אליכם ואסף מאד התרגש. כולנו היינו מאד מרוצים ואני ממליץ על כך גם להורים אחרים".

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

צילום: גיא חזקיהו.

 

 

צילום: גיא חזקיהו.

הוסף תגובה
תגובות