לקראת מחזור: עוד סוף שבוע חם

סוף שבוע חם צפוי לנו במשחקי הליגות הנמוכות,כאשר הקבוצות מכוונות כל אחת למטרתה היא. במוקד משחקי ליגה א:מרמורק -קטמון,בת ים - אזור,קביליו-עמישב. עפולה - הרצליה,קרית אתא - מגדל העמק,בליגה ב:הוד השרון- כפר קאסם,בקעת הירדן -טירה,נחלת יהודה - מודיעין,אחוה חיפה - מגאר, כפר קרע - בית שאן..

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 05-10-2012
  • 08:38

ליגה א דרום:

כרגיל ליגה א דרום,מספקת לנו הרבה מתח וענין וגם בסופ"ש הקרוב ,צפוי לנו מאבקים חמים על כר הדשא. במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש בבת ים,שם תארח הקבוצה המקומית את הפועל אזור המושלמת,שתרשום משחק שני רצוף באיצטדיון בבת ים,לאחר שגברה שם במחזור החולף על קביליו יפו.אזור מגיעה במומנטום מצוין למשחק,לאחר שגברה על 2 יריבות מהחזקות בליגה, ותנסה לרשום נצחון 3 רצוף, בת ים לאחר שנחלה הפסד מפתיע במחזור הראשון לכפר יונה,חזרה עם נצחון במשחק החוץ מול קרית מלאכי,תרצה ליצור רצף של נצחונות ולעצור את הדהירה של חניכיו של שי מאור מאזור

 

שחקני אזור חוגגים את הנצחן על קביליו יפו. יעשו זאת שוב מול עירוני בת ים? (צילום:גיא חזקיהו)

 

משחק מרכזי  נוסף יערך"בטדי" שם תנסה הפועל קטמון לרשום נצחון ליגה ראשון לאחר 2 תוצאות תיקו רצופות,על חשבונה של הפועל מרמורק שנמצאת עם מאזן מושלם. בגביע חניכיו של עופר טלספפה עשו זאת בקלות,האם גם בליגה הם יגברו על קבוצתו של אופיר חיים? הכל פתוח ב"טדי".

מפגש מסקרן יהיה בחולון שם תארח קביליו יפו את עמישב פ"ת שמחפשת נקודות ראשונות העונה,ביפו לא יכולים לאבד נקודות נוספות לאחר ההפסד לאזור במחזור החולף,עמישב החבולה תסתפק בנקודה.

בני אילת שמראה סימנים של קבוצת צמרץ העונה, תארח בביתה את האורתודוכסים לוד. 2 הקבוצה פתחו בצורה טובה את העונה,ועדיין לא נוצחו העונה,מעניין מי תרד מנוצחת לאחר ההתמודדות.?

 

       יובל פוגלמן ושי אהרון חוגגים. קטמון רוצה לרשום נצחון ראשון העונה על חשבונה של הפועל מרמורק.( צילום:גיא יצחקי- אתר הפועל קטמון ירושלים)

 

ביתר כפר סבא שממוקמת כרגיל בצמרת,תארח בביתה את הפועל ערד,שתגיע ללא מאמנה בתחילת העונה,אבי בוחבוט שעזב להפועל אשקלון,חניכיו של סירוטקין יינסו לנצל זאת לרשום נצחון שישאיר אותם בצמרת הגבוהה. מכבי שעריים תארח במשחק רדיוס בחולון את עירוני קרית מלאכי,שעברה השבוע זעזוע עם חילופי ההנהלה כשהציפיות בעיר הדרומית לעתיד טוב יותר, שעריים שחזרה עם כל הקופה מכפר יונה,תרצה ליצור רצף נצחונות שיקרב אותה לצמרת הליגה.עיורני קרית גת בהרכב חסר ללא המורחקים שי גלזר ומארק כהן ,תארח בביתה את עירוני כפר יונה הלא יציבה שמגיעה לאחר הפסד ביתי לשעריים,משחק בין שתי קבוצות בו כל תוצא אפשרית.מכבי באר שבע שסובלת מבעיות כלכליות קשות,תארח בביתה את כפר שלם ,שתנסה לנצל את המומנטום השלילי בו נמצאים הבאר שבעים בכדי לחזור הביתה לשכונת התקווה עם 3 נקודות.

 

ליגה א צפון:

המחשק המרכזי של המחזור יערך בבירת העמק, שם תארח הפועל עפולה את הפועל הרצליה,מפגש בין 2 קבוצות שאמורות לתקוע יתד בצמרת עד סוף העונה. עפולה מגיעה מעודדת לאחר הנצחון בדרבי על גלבוע,ותרצה ליצור רצף נצחונות לעיני הקהל הביתי שלה, הרצליה תגיע לעמק במטרה לנצח,כפי שאמר לנו זאת מאמנה צחי טיאר,מה שבטוח יהיה חם מאוד היום בעפולה. עירוני טבריה מוליכת הטבלה להפתעת רבים.תארח בביתה את מכבי כפר קנא הלא יציבה,הבמטרה לרשום נצחון שלישי רצוף מתחילת העונה,מה שיביא לביסוסה של עיר הכנרת בצמרת הליגה. משחק מעניין נוסף יערך בקרית אתא,שם תארח קבוצתו של רחמים סלע,את העולה החדשה ממגדל העמק, שפתחה את העונה בצורה מרשימה. 2 הקבוצות עדיין לא נוצחו העונה,מי מהן תשמור על המאזן המרשים? שאלה קשה!

הצגה כפולה תהיה היום באיצטדיון בגבעת אולגה, שם ינסו 2 הקבוצות החדרתיות,שסוגרות לעת עתה את הטבלה, לרשום נקודות ראשונות. ב 12:00 תארח הפועל חדרה את סקציה מעלות, אולגה תארח לאחר מכן ב 14:30 את מכבי דליית אל כרמל. מי מהחדרתיות תרשומנה נקודות ראשונות?

 

 אוהדי הפועל עפולה. חזרו מרוצים ושמחים מהדרבי,היום מצפה להם משוכה קשה בדמותה של הרצליה.(צילום:לילך וייס)

 

במחשק המוקדם של המחזור שיערך ב 11:00 תארח כרמיאל צפת את אחוה עראבה, קבוצות של מוקי ארמה מגיעה מעודדת לאחר נצחון חוץ בצור שלום, עראבה מנגד מגיעה לאחר הפסד ביתי קרית אתא, למרות שהוליכה כבר 0:2. כרמיאל רוצה רצף נצחונות, עראבה למנוע רצף הפסדים.הפועל דלית אל כרמל שחזרה במחזור החולף עם 3 נקודות מכפר קנא, תארח בביתה את מכבי צור שלום שעדיין לא נוצחה העונה. הקבוצה המקומית תרצה להשאיר את הנקודות במגרשה הביתי,והקשה לכל קבוצה, צור שלום רוצה נצחון ראשון העונה. במשחק שינעל את המחזור יפגשו בשבת בכפר קנא, 2 קבוצות שעל הנייר היו אמורות לתקוע יתד בצמרת הליגה,אך עדיין לא רשמו הצחון העונה. הפועל כפר קנא של פאיד חסון עם 2 תוצאות תיקו רצופות מול אסי גלבוע של ברןך סער שעדיין לא ניצחה העונה,ומגיעה במוראל ירוד לאחר ההפסד בדרבי לעפולה. קרב מסקרן ומעניין לכל הדעות צפוי לנו בכפר קנא.

 

 רפי בוסקילה. העולה החדשה עם פתיחה מרשימה יוצאת למשחק חוץ קשה בקרית אתא.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב דרום א:

 במוקד משחקי המזחר ה 4 יעמוד המפגש בהוד השרון שם תארל הקבוצה המקומית,שממוקמת במקום ה -3 את מץס כפר קאסם המושלמת. נצחון של הוד השרון יקפיץ אותה לראשות הטבלה,נצחון של חניכיו של אילן אטלי יבסס את קבוצות בביטחה במקום הראשון.בקעת הירדן הממוקמת במקום ה 2 תצא למשחק חוץ קל על הנייר מול האחרונה שיכון ותיקים.העולה החדשה מורשה רמת השרון תארח בביתה את השרון נתניה החלשה.מ.ס טירה תארח בביתה את קרית אונו שעדיין לא טעמה נצחון העונה. עוצמה חולון הלא יציבה,תארח בביתה את גדנ"ע תל אביב שמראה על סימני התייצבות לאחר 2 נצחונות רצופים. גלגוליה תארח את אור יהודה שמגיעה לאחר 2 הפסדים רצויפם, מחנה יהודה הלא יציבה תארח את ביתר רמת גן,וביתר פתח תקוה תארח את בני יפו.

 

   עומרי כהן בלמה של המוליכה מכפר קאסם. משחק חוץ קשה בהוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש במודיעין ,שם תארח העולה החדשה שמראה על סימנים של קבוצת צמרת לאורך כל העונה, את נחלת יהדה שממוקמת ראשונה לעת עתה. מודיעין ינסו לנצל את הביתיות , נחלת מגיעה במצב ירוד לאחר התבוסה בגביע לבאר יעקב, אך נצחון בליגה ישכיח הכל.

שיכון המזרח תארח למשחק קל העל הנייר את עירוני בית שמש,באר יעקב שמגלה סימני התייצבות תארח בביתה את גבעת זאב.הפתעת העונה עד כה צפרירים חולון תארח בביתה את הפוע ל רהט שפתחה גרוע את העונה,מעלה אדומים תארח את צעירי רהט,נתיבות תרצה לחזור למסלול הנצחונות במשחק הבית מול בני יהוד,מרחבים הלא יציבה תארח את מ.ס באר שבע,ויצלאל רחובות תארח את מ.ס דימונה.

 

    ציון עזרא. נצחון של נחלת במודיעין, ישכיח את התבוסה המרה בגביע לבאר יעקב.(צילום:אלירן ברנשטיין)

 

ליגה ב צפון א:

במשחק המרכזי תארח המוליכה אחוה חיפה,את בני מגאר העולה החדשה המושלמת_( עם משחק פחות).בני כאבול תרצה לתקן את המעידה מול כאוכב,כשתארח בביתה את בני סמיע.מגדל כרום תארח במפגש מסקרן את ביתר נהריה.ביתר חיפה תרצה לרשום רצף נצחונות במשחק החוץ מול אחי עכו.

ביר מכסור עם מאמנה הביתי אברהים גדיר תארח את מכבי עכו שהתחזקה השבוע עם צירופו של הבלם מצור שלום דני אסולין.בני עראבה תארח "בדרבי" את הפועל סכנין. מנדא תארח בשבת את כאוכב העיקשת, ומכבי טמרה תרצה לשוב למסלול הנצחונות במשחק הבית מול הפועל שפרעם.

 

     אושרי לוי. העולה חדשה ממגאר תצאלמשחק חוץ מול המוליכה אחוה חיפה.(צילום:לילך וייס) 

 

ליגה ב צפון ב:

המשחק המרכזי של המחזור יערך בכפר קרע ,שפ תארח הקבוצה המקומית את הפועל בית שאן הפיבוריטית לעליה,שמגיעה לשמחק לאחר שבוע עם זעזועים בסגל הקבוצה ,לאחר שחרורם של השוער אלירן אוחיון,הקשר כפרי אזולאי והבלם חן עזרן.אוהד דויד השוער יערוך הופעת בכורה בבית שאן ,כשמאמנה איתן טייב אמר לגולר 1: "שנצחון בכפר קרע  יעלה את הקבוצה על דרך המלך".אחוה אום אל פאחם העולה החדשה המושלמת,תארח בביתה את הפועל בקה אל גרביה במטרה לשמור על המאזן המושלם,עולה חדשה מושלת נוספת ,צעירי טורען תארח בביתה את כפר כמא, ותרצה אף היא לשמור על שלמות.איחוד בני בקה תנסה להתאושש על חשבונה של אום אל גאנם, הפולע איכסל תארח בשבת את עוספיא, דבוריה תארח את עין מאהל, ומכבי אחי איכסל תארח את רמות מנשה.

 

    איתן טייב. " נצחון שלנו בכפר קרע, יעלה את הקבוצה על דרך המלך". (צילום:לילך וייס)

 

כל השערים,המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים,רק בלוח התוצאות של "גולר 1"!!!!!!!

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות