לקראת מחזור: הילוך שני

משחקי המחזור ה-2 בליגות ב ייערכו בסוף השבוע.במוקד: כפר קאסם תארח את אור יהודה,מרחבים תארח את נחלת יהודה,מודיען תארח את נתיבות. בצפון: כאבול תארח את ביתר נהריה,טמרה תארח את כפר סמיע,מנדא תארח את ביתר חיפה,וטורען תארח את עירוני נשר.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 21-09-2012
  • 01:16

ליגה ב דרום א:

במוקד משחקי המחזור יעמוד המפגש בכפר קאסם,בין שתיים מהמועמדות לעלייה לליגה א, בו תארח מ.ס כפר קאסם את עירוני אור יהודה. 2 הקבוצות פתחו את העונה עם נצחון, כאשר אור יהודה עשתה זאת בצורה מרשימה עם לאחר שהביסה את השרון נתניה 0:8. כפר קאסם זכתה בנצחון דחוק וחשוב 0:1 על איחוד בני יפו החזקה. משורות אור יהודה ייעדרו השוער גל פלמנבאום, יוסי ימיני ואביעד זרביב ,שלושת שחקני ההרכב הנמצאים בחו"ל, מה שעלול לפגוע ביכולתם.כפר קאסם תרצה לנצל את יתרון הביתיות ולרשום נצחון שני רצוף.מ.ס טירה שאמורה להתברג אף היא בצמרת הגבוהה.תרצה לרשום אף היא נצחון שני ברציפות  כשתארח בביתה את ביתר רמת גן. העולה החדשה עןצמה חולון,שהרשימה במחזור הפתיחה תארח את מחנה יהודה. העולה החדשה הנוספת ביתר פתח תקווה,שפתחה אף היא עם נצחון, תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן. מורשה רמת השרון תארח בביתה את מ.ס הבני יפו, גלגוליה תארח בצעירי יפו את קרית אונו, שיכון ותיקים תארח את גדנ"ע תל אביב, והשרון נתניה תארח את הוד השרון.

 

      אילן אטלי. כפר קאסם מארחת בקרב צמרת את אור יהודה.(צילום:יניב גונן)

 

 

ליגה ב דרום ב:

במוקד משחקי המחזור ה2 תארח הפועל מרחבים בביתה את נחלת יהודה. מרחבים שהביסה 0:8 את בני יהוד במחזור הראשון.תרצה ליצור רצף נצחונות מול נחלת יהודה ,שחילצה נקודה דרמטית מבאר יעקב החזקה. העולה החדשה עירוני מודיעין תארח בביתה את עירוני נתיבות,שתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה ,מעניין מי מהן תרשום נצחון שני רצוף. באר יעקב תארח בביתה את צפרירים חלון העיקשת, במטרה לזכות בנצחון ראשון, שיכון המזרח תרצה לרשום אף היא נצחון ראשון במשחק הבית מול מ.ס באר שבע. מ.ס דימונה תארח במפגש דרומי את צעירי רהט, יצאלאל רחובות תארח את גבעת זאב, בני יהוד תנסה להתאושש מהתבוסה למרחבים במשחק הבית מול הפועל רהט, מעלה אדומים תארח את שכנתה מבית שמש.

 

     ציון עזרא. נחלת יהודה יוצאת למשחק חוץ קשה במרחבים.(צילום:יניב גונן)

 

ליגה ב צפון א:

המשחקהמרכזי  של המחזור ייערך בשבת במגדל כרום, בו תארח הפיבוריטית לעלייה בני כאבול את ביתר נהריה. שתי הקבוצות שפתחו את את העונה עם נצחון, יירצו ליצור רצף נצחונות ולהתבסס בצמרת הטבלה. מכבי טמרה שהתחזקה השבוע בחלוץ הבכיר אורן זילכה,והצהירה על כוונתה לחזור לליגה א, תארח אף היא בשבת ,בקרית אתא,את איחוד בני סמיע העיקשת המודרכת ע"י השועל הותיק צרלי עייש. במפגש בין שתי קבוצות שפתחו את העונה עם הפסד, אך אמורות להתברג בצמרת הטבלה, תארח כפר מנדא את ביתר חיפה.העולה החדשה בני מגאר תפתח רשמית את העונה ,כשתארח את ביר מכסור "הפצועה" שתחסר 4 שחקנים מורחקים זכר המפגש משבוע שעבר עם מגדל כרום, מגדל כרום תרצה ליצור רצף נצחונות במשחק הבית מול אחי עכו שפתחה אף היא את העונה עם נצחון.אחווה חיפה תרצה לרשום נצחון ראשון במשחק הבית מול הפועל סכנין,מכבי עכו תארח בביתה את הפועל שפרעם, וכאוכב תארח בשבת את בני עראבה.

 

   אחמד סבע. מגדל כרום רוצה לרשום נצחון שני רצוף על חשבונה של אחי עכו.(צילום:טל פלדמן)

 

ליגה ב צפון ב:

הפיבוריטית הברורה לעלייה,הפועל בית שאן תזכה למנוחה בסוף השבוע הקרוב,לאחר שמשחקה מול מ.ס בועיינה בוטל, לאחר שבועיינה לא שילמה עבור ביטוחי בשחקן שלה. עירוני נשר שאמורה להיאבק אף היא בצמרת תצא למשחק חוץ קשה מול צעירי טורען העקשנית, איחוד בני בקה תרצה להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה לכפר קרע, כשתארח בביתה את הפועל עוספיה. אחווה אום אל פאחם תצא למשחק חוץ בכפר קמא,עין מאהל תארח את הפועל איכסל. מכבי כפר קרע תרצה ליצור רצף נצחונות כשתארח בשבת את אום אל גאנם,אחי איכסל תארח אף היא בשבת בגבעת אולגה את מ.ס דבוריה,הפועל עירוני בקה אל גרביה תארח בשבת את רמות מנשה.

 

   לירן לוגסי(מימין) במדי כרמיאל. לוגסי וקבוצתו הנוכחית עירוני נשר יוצאים למשחק חוץ קשה מול צעירי טורען.(צילום: מוראן פחמאוי)

 

 כל  השערים, המבקיעים ועדכונים חיים מהמגרשים רק בלוח התוצאות של "גולר 1"!!!!

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות