שישי של דרמות והפתעות

משחקי ים שישי מאחורינו.חנן פדידה מעניק בדקה ה90 למרמורק את הנצחון בדרביי,עמישב עם הסגל המרשים מנוצחת בבית ע"י הפועל אזור. הפתעה מרעישה בצפון:עפולה מנוצחת בבית 3:2 ע"י מכבי דלית אל כרמל.הרצליה ואסי גלבוע נפרדו בתיקו ללא שערים.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 14-09-2012
  • 18:14

ליגה א דרום:

הדרבי הרחובותי ה"חם" שנערך לעיני קהל רב של 3500 צופים הסתיים בדרמה גדולה,כאשר חנן פדידה העניק בדקה ה90  בנגיחה מדוייקת פנימה נצחון יוקרתי לחנן עדני וקבוצתו על שעריים.

עמישב פ"ת שבמהלך הפגרה ביצעה רכש מאסיבי ויוקרתי,כנראה סיימה את כוחה במשחקי האימון בהם הרשימה מאוד,קבוצתו של אוהד בוזגלו ספגה הפסד ביתי 0:1 לעולה החדשה הפועל אזור,לה כבש מתן לוטטי בדקה ה 23.גל גבע אף החמיץ פנדל לאזור בדקה ה 55, שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב 10 שחקנים לאחר הרחקותיהם של שרון ברנשטיין מאזור,ואהרוני מעמישב.

 

     חנן פדידה מעניק למאמנו אופיר חיים נצחון יוקרתי בדרבי על שעריים.(צילום:אביחי חיים)

הפתעה מערישה נרשמה בבת ים,שם נוצחה הקבוצה המקומית ע"י כפר יונה בתוצאה 2:3. אסי ברזילאי העלה את בית ליתרון מוקדם כבר בדקה ה3,שנמחק במהירות ע"י גילי חגג,אופיר חלוואני קבע מהפך בדקה ה32 וגילי חגג עם שער  נוסף שלו בפנדל בדקה ה70 קבע 1:3,יוני רביבו הספיק להמתיק את הגלולה המרה עבר חניכיו של דורון ממן  עם שער מצמק בתוספת הזמן.

עירוני קרית גברה בדרבי דרומי 0:1 על הפועל ערד עם שער נצחון של נתנאל בן אבו המצוין בדקה ה 27. דברבי דרומי נוסף בין מכבי באר שבע לבני אילת הסתיים בתיקו 1:1, נתי סויסה העלה את אילת ליתרון בדקה 50,שנמחק דקותיים מאוחר יותר עם שער של אדם תנעמי שהגיע מערד.

 

 שי מאור. נצחון מתוק לעלולה החדשה,על הקבוצה האיכותית של אוהד בוזגלו.(צילום:ארז נעמן)

 

ליגה א צפון:

ההפתעה המרעישה של היום,נרשמה בבירת העמק,שם נחלה קבוצת "הגאלקטיקוס" של ירון הוכנבוים,הפסד מפתיע בבית למכבי דלית אל כרמל בתוצאה 2:3.איימן אבו סאלח הימם את המקומיים עם שער מהיר כבר בדקה ה 3,אבי עמר הישווה לעפולה בדקה ה 10. באסם ארמלי עם שער מחוץ לרחבה החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה 76,אך שגיא חייט הישוה בדקה ה 88 ונתן תקווה למהפך,עפולה לחצו את דלליה לשערה,אך התקפה מתפרצץ של דלייה בתוספת הזמן, אותה סיים מאמון חייר נתן לדלייה נצחון חוץ אדיר ומפתיע ושלח את המקומיים עצובים לחג הקרב.

 

 ירון הוכנבוים. הפייבוריטת לעלייה פותחת את העונה עם הפסד מפתיע בבית למכבי דלית אל כרמל.(צילום: לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע סיימה את משחק החוץ מול הפועל הרצליה בתיקו ללא שערים. עירוני טבריה עם סגל צעיר ונמרץ הביסה בביתה 0:3 את הפועל חדרה וכבשה את המקום הראשון,כפיר בן דויד,תום דן ואביאל גבאי כבשו לקבוצתו של אלדד שביט, מומו ניסטל הותיק הורחק בשורות חדרה

העולה החדשה הפועל מגדל העמק סיימה את משחקה הראשון בליגה א בתיקו 0:0 בחוץ עם הפועל כפר קנא, מגדל העמק שלטה במחצית הראשונה,כפר קנא היתה טובה יותר בשנייה והמשחק הסתיים ללא הכרעה. סקציה מעלות רשמה נצחון חוץ מרשים על הפועל דליית אל כרמל העקשנית,משער נצחון של אקרני כיאל בדקה ה 70. אחווה עראבה רשמה נצחון חוץ מפתיע על גבעת אולגה 0:1 עם שער נצחון של עיסא נאסר בדקה ה 80, חאלד מונדיאה הורחק באולגה.

דרבי הקריות בין עירוני קרית אתא למכבי צור שלום,הסתיים בתיקו ללא שערים.

 

   רפי בוסקילה. העולה החדשה ממגדל העמק, פותחת את העונה עם תיקו בחוץ מול כפר קנא.(צילום:עמוס קלס)

 

ליגה ב דרום א:

הסגנית מאשתקד עירוני אור יהודה פתחה את עונת המשחקים עם נצחון מוחץ 0:8 על השרון נתניה. אוהד סולטן המצוין כבש שלושער,אביעד זרביב,שלומי סהר,עמי יעל ,דני חבס ואוהד רון השלימן את מסכת השערים.  העולה החדשה עוצמה חולון פתחה את העונה בצורה מרשימה לאחר שהביסה 1:6 את שיכון ותיקים.אלון בן כיכב בעוצה עם ארבעה שערים. מ.ס טירה שמכוונת לצמרת הגבוהה,גברה בחוץ 0:2 על גנ"ע ת"א משערים של מחמוד בשארה במחצית הראשונה,וסהאר פדילה בשנייה. הפועל הוד השרון ומחנה יהודה נפרדו בתיקו 1:1, נתנאל וקנין כבש למחנה, גל ברשן הישווה להוד השרון. הפועל קרית אונו הוליכה כבר 0:2 במחצית השנייה על מורשה רמת השרון, צשערים של צח זוהר וחנן אסור, אך האורחים לא הרימו ידיים והישוו ל 2:2 בסיום עם שערים של שלומי קצר וטל טובים. העולה החדשה ביתר פתח תקווה גברה בחוץ 2:4 על ביתר רמת גן,שוהם צברי ככיכב בשורות הפתח תקוואים עם שלושער. בקעת הירדן ובני גלגוליה נפרדו בתיקו 1:1.

 

   אוהד סולטן משמאל. שלושער של הקשר המצוין בנצחון 0:8 על השרון נתניה. (צילום:לירן דורף)

 

ליגה ב דרום ב:

קרב הצמרת בין נחלת יהודה לבאר יעקב,שתיים מהקבוצות המועמדות לעלייה סיפק לנו דרמה אדירה. מאור דוז,ואלירן מגול,הוליכו את באר יעקב ליתרון מבטיח במחצית,במחצית השניה נשארה

נחלת עם 10 שחקנים לאחר הרחקתו של אמיר עזרא, חניכיו של ציון עזרא לא ויתרו והצליחו להשוות את התוצאה,עם שערים של רוני אוחנה ושער עצמי של שי גבאי, ערן חדד החזיר לקבוצתו של אבי דבח את היתרון בדקה ה90, אך עמוק בתוספת הזמן, מתן מור יוסף השווה את התוצאה ל3:3 דרמטי בסיום. הפולע מרחבים דרסה בחוץ 1:8 את העולה החדשה בני יהוד, אופיר פרץ כיכב עם רביעיה, אייל דיין הוסיף שלושער משלו. שיכון המזרח עוד מועמדת לעייה חילצה נקודה במשחק החוץ מול צפרירים חולון העקשנית, חולון הוליכה משער של מיקי קטשוילי, דודו ביטון הישווה לשיכון 10 דקות לסיום. היורדת הטריה הביסה 0:4 את הפועל ערד, עם ארבעה שערים ברבע השעה האחרונה של המשחק, אופיר נסימי כבש צמד,אורן פחימה ושמעון סיבוני השלימו. העולה החדשה עירוני מודיעין דברה בביתה 1:3 על צעירי רהט משערים של יוני זכריה,נועם מזרחי וכפיר מלול. גבעת זאב בהופעת יחיד של עזריאל פרידמן עם שלושער גברה 0:3 על מעלה אדומים. מ.ס באר שבע ובני יצאלאל נפרדו בתיקו 1:1, באותה תוצאה נפרדו גם עירוני בית שמש ומ.ס דימונה.

 

 אבי דבח. באר יעקב מאבדת נקודות יקרות במשחק החוץ מול נחלת יהודה.(צילום:גיא חזקיהו.)

 

ליגה ב צפון א:

משחק סוער היה לנו באיצטדין "דוחא" בסכנין, בו נפגש 2 הראשונות מאשתקד ביר אל מכסור,ומגדל כרום. אדם שיבלי העלה את מכסור ליתרון בדקה ה15, יחיא חרייב הורחק בכרטיס אדום בדקה ה 45 ואת הפנדל ניצל עומר סבע לשיויון 1:1 בהפסקה.במחצית השניה הורחקו משורות ביר מכסור 3 שחקנים נוספים בהם השוער נעים אבו אחמד, עומר סבע בפנדל נוסף העניק למגדל כרום נצחון מתוק במשחק הסוער.  בני כאבול הפיבוריטית לעלייה גברה בחוץ 1:2 על ביתר חיפה, חומי לוי במחצית הראשונה, ונאסים ארמלי בשנייה העלו את כאבול ליתרון מבטיח,כשבדקה ה80 שלומי ביטון מחמיץ בעיטת עונשין מ 11 מטר, 8 דקות מאוחר יותר הצליח ביטון לכבוש וצימק את התוצאה.השוער נדב לוי בהצלה מצויינת בתוספת הזמן מנגיחה של ביטון השאיר את הנקודות אצל האורחים מכאבול. מכבי עכו הביסה בחוץ 2:7 את הפועל סכנין,ויטל רבינוביץ הותיק,ודודו עמר בלטו בעכו עם צמד שערים כל אחד. אחי עכו גברה 0:1 על כפר מנדא משער של אברהים עכר בדקה ה 63, אבי בן סימון ממנדא החטיא בעיטת עונשין מ 11 מטר בדקה ה10. כפר סמיע ואחווה חיפה נפרדו בתיקו ללא שערים.

 

    נדב לוי. בני כאבול רושמת נצחון חשוב במשחק החוץ הקשה מול ביתר חיפה.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב צפון ב:

הפולע בית שאן הפייבוריטית לעלייה פתחה את עונת המשחקים עם נצחון מרשים 2:7 לעיני 1000 צופים ביתיים נלהבים. אחמד חגיר הימם את המקומיים עם שער מוקדם בדקה ה 1,אך כפיר דר דאג לשיויון בדקה ה 4. מוטי אוחיון המצוין עם צמד מהיר קבע 1:3 לבית שאן,אך רגא זועבי צימק ל 2:3 שנשמר עד להפסקה. המחצית השניה היתה כולה של בית שאן,שכבשה 4 שערים ללא מענה מרגלי שניר שיטרית,דאוד עליסאת אדיר דיין ושער נוסף של כפיר דר, 2:7 בסיום לחניכיו של איתן טייב. עיורני נשר הביסה בביתה 0:6 את הפועל בקה אל גרביה, לירן לוגסי ואלי בן חמו בלטו עם צמד שערים כל אחד. מכבי כפר קרע גברה בחוץ 0:3 על איחוד בני בקה,מוחמד כבהה בלט עם צמד. העולה החדשה אחווה אום אל פאחם מחקה פיגור 1:0 במחצית מול עוספיהף לנצחון מרשים 1:3 בסיום הודות לשלושער של חמדאה בועול המצוין. הפועל איכסל ומ.ס בועיינה נפרדו בתיקו ללא שערים.

 

 כפיר דר מסמן את מספר השערים שכבש, אלירן אוחיון מסמן את מיקומה של בית שאן בתום העונה. (צילום:לילך וייס)

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות