לקראת מחזור: בעיטת פתיחה.

הליגות המרתקות והמענינות בכדורגל הישראלי חוזרות לאחר פגרה ארוכה למעגל המשחקים. דרבי רחובותי "חם" במוקד ליגה א דרום,עמישב פ"ת עם רכש מאסיבי בפגרה תארח את הפועל אזור העולה החדשה.בצפון:היורדת הטריה הפועל הרצליה תארח את האלופה מאשתקד אסי גלבוע,עפולה האיכותית תארח את מכבי דליה,נחלת יהודה תארח את באר יעקב לקרב מסקרן כבר במחזור הפתיחה.כל המשחקים בפרומו שלפניכם...

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 14-09-2012
  • 07:47

ליגה א דרום:

הליגה הכי מרתקת ומעניינת בשנים האחרונות חוזרת למעגל המשחקים,וכבר במחזור הראשון ייערך הדרבי "החם" והמסקרן בו תארח העולה החדשה הסימפטית ,מכבי שעריים,עם קהל האוהדים האדיר שלה,באיצטדיון "הברפלד" בראשון לציון את יריבתה העירונית הפועל מרמורק שבנתס סגל איכותי וצירפה שחקני רכש משמעותיים כדוגמת השוער יניב בן ישי,הבלם איתן בר, הקשר עידן חגג והחלוץ חנן פדידה שנוספו לסגל החזק מאשתקד. העולה החדשה בנתה אף היא סגל מוכשר וחזק,ומסתמנת כ"סוס השחור של הליגה. עוז ברנדווין,אלירן שערי, השוער צחי גיגי,מתי אברהם,יהוו תוספת כוח משמעותית לעולה החדשה,שנתמכת בקהל האוהדים מהטובים בליגה.

 

       אוהדי שעריים בטרוף. דרבי חם ומרתק מול מרמורק כבר במחזור הפתיחה.

 

משחק מסקרן לא פחות, צפוי לנו באיצטדיון "המושבה" המפואר,שם תארח עמישב פ"ת שהתחזקה משמעותית בפגרה,לאחר שאלמוג ספיר הכל יכול,חבר ליו"ר אבי שטרית,והעמידו לרשותו של אוהד בוזגלו את הסגל הטוב בליגה לדעת רבים. אורי קרגולה והאימתני וגיא אבן היעיל והטוב,בתוספת החלוץ המצוין יניב דויד והקשר המצוין גיא אהרוני יוצרים תלכיד מאיים על כל קבוצות הליגה,העולה החדשה שחזרה לארח 24 שנים לליגה א בנתה אף היא סגל איכותי עם צירופם של מתן לוטטי ואלירן וקנין בחלק הקדמי,ושרון ברנשטיין "הגרזן" במרכז המגרש,משחק מסקרן בו כל תוצאה אפשרית. היורדת הטריה הפועל בת ים שרוצה לחזור במהרה ללאומית,תארח במגרש הביתי את עירוני כפר יונה,בת ים שבנתה סגל מצוין עם צירופם של השוער הותיק שאול סמדגה,והקשר המחונן זיו כבדה,לצד הבלם הטוב בליגה אסי ברזילי,תאבק בצמרת הגבוהה לאורך כל העונה,כפר יונה ששלא התחזקה ומתבססת על הסגל מאשתקד.תסתפק בנקודה.

 

 אורי קרגולה. הסקורר המצוין רוצה לרשום עלייה נוספת,הפעם במדי עמישב פ"ת.(צילום:ארז נעמן)

 

מכיב באר שבע היורדת הטריה תארח במפגש "דרומי" את בני אילת.באר שבע שעדיין לא התאוששה מהירידה,תצטרך להתאקלם במהירות לליגה הקשה והבלתי צפויה, אילת מעודדת מחזרתם של אבי מלכה ועידו אליהו שואפת להתבסס במרכז הטבלה ומעלה. במפגש דרומי נוסף תארח עירוני קרית גת המאוחדת,את הפועל ערד. קרית גת למרות האחוד לא התחזקה באופן רציני כך שהמקום בו סיימה אשתקד יספק את את משפחת אלקבץ,הפועל ערד תרצה לא להגיע למאבקי ההישרדות בהם נטלה חלק בעונה החולפת. במשחקים שיינעלו את המחזור ויערכן במוצאי שבת, תארח הפועל קטמון האימתנית את הפועל כפר שלם קבוצתו של שוקי סידס,קטמון שכשלה ברגעי האמת אשתקד, בנתה קבוצה איכותית שמטרתה היא ברורה להעפיל ללאומית, כפר שלם מנגד לאחר ששרדה במחזור האחרון אשתקד, תרצה להבטיח את ההישארות בליגה מוקדם ככל האפשר ולא להקלע למאבקי תחתית בתום העונה. במשחק נוסף במוצא"ש תארח ביתר כפר סבא הסימפטית של חיים סירוטקין את האורתודוכסים לוד, כפר סבא תרצה לשחזר את העונה החולפת מאשתקד,קל לא יהיה לה,אך חניכיו של סירוטקין עלולים להפתיע את כולם, לוד מנגד תרצה להעביר עונה שקטה ללא מאבקי תחתית.

 

ליגה א צפון:

במוקד מחזור הפתיחה ,תצא האלופה מאשתקד הפועל אסי גלבוע למשחק חוץ קשה מול היורדת הטריה מהלאומית הפועל הרצליה. גלבוע שכשלה ברגע האמת אשתקד, לא הרימה ידיים ובנתה גם העונה קבוצתה איכותית ומצויינת שהמטרה היא ברורה: הליגה הלאומית. היורדת הטריה מהרצליה,עם צחי טיאר על הקווים החליפה את כל הסגל מהעונה החולפת ובנתה קבוצה צעירה מוכשרת ורעבה בדמותו של מאמנה החדש/ישן. הפועל עפולה האימתנית שמסתמנת כפייבוריטית לעלייה ,לאור הסגל המצוין שבנה ירון הוכנבוים תארח במגרשה הביתי את מכבי דלית אל כרמל,תחת הדרכתו של אחמד ווהב המנוסה. בעפולה יודעים שנצחון במחזור הפתיחה ייתן לשחקנים בטחון רב,לקראת הדרבי ה"חם" שבועיים לאחר מכן ,מול היריבה על הכרטיס אסי גלבוע.

העולה חדשה הפועל מגדל העמק,שהרכיבה בפגרה סגל איכותי, במטרה להתבס בליגה,תצא למשחק חוץ מול הפועל כפר קנא שקיבלה תוספת כוח משמעותי על הקוים בדמותו של פאיד חסון

 

 ברוך סער. בגלבוע לא מוותרים על הכרטיס ללאומית,מבחן ראשון היום בהרצליה.(צילום:אביחי חיים)

 

מ.ס גבעת אולגה,שרשמה אשתקד עונה מצויינת,תפתח את העונה במשחק בית מול אחוה עראבה שנראית עדיין לא מוכנה לפתיחת העונה. הפועל דלית אל כרמל,עם מועייד נאסר אלדין על הקווים,תארח את סקציה מעלות שרוצה לשחזר את ההצלחה מאשתקד. דרבי ב"קריות" ייערך במחזור הפתיחה כשעריוני קרית אתא,תחת הדרכתו של רחמים סלע הותיק תארח במגרשה הביתי את מכבי צור שלום קבוצתו של עופר מזרחי. עירוני טבריה הסגנית מאשתקד,שנחלשה העונה לאחר עזיבתם של האחים עקיבא, אבי עמר ושלומי מראד תרצה להפתיע שוב את כולם,עם סגל צעיר ונמרץ,תארח במחזור הפתיחה את הפועל חדרה שתרצה לא להיקלע למאבקי הישרדות בהם "נהנתה" בעונה החולפת.

 

      שחר סימנטוב והמאמן ירון הוכנבוים. עפולה רוצה לפתוח ברגל ימין את המסע ללאומית. (צילום:רועי בן שבת)

 

ליגה ב דרום א:

לאחר שבעונה החולפת הפוע לאזור דרסה את כל יריבותיה,נראה שהשנה הליגה תהיה שקולה מאוד,ולא מסתמנת קבוצה פייבוריטית לעלייה. עירוני אור יהודה הסגנית מאשתקד,ששמרה על הסגל היציה והטוב מהעונה החולפת,תפתח את העונה משחק בית מול השרון נתניה,למודת קרבות התחתית בשנים האחרונות. מחנה יהודה ששומרת על מיקומה בצמרת הליגה בשנים האחרונות תצא למשחק חוץ בהוד השרון,שתרצה להתבסס במרכז הטבלה.הפועל קרית אונו שחולמת על הפלאוף העליון תארח במגרשה את העולה החדשה והסימפטית מורשה רמת השרון שבנתה סגל איכותי שעלול להפתיע את הליגה. גדנ"ע ת"א עם נמרוד קוסטיקה על הקוים תארח את מ.ס טירה שרוצה להאבק בצמרת הגבוהה. ביתר רמת גן עם יאיר אסייאג על הקווים.תפתח את העונה במשחק בית מול העולה החדשה ביתר פתח תקווה. בקעת הירדן/אורנית תארח במגרשה הביתי את בני גלגוליה. העולה חדשה עוצמה חולון שתרצה לשרוד בליגה,תארח במגרשה הביתי את שיכון ותיקים רמת גן שהתחזקה בותיקים והיעילים רולי מוצפי ושירן קינן. במשחק שיעמל את המחזור תארח בשבת מ.ס בני יפו,הקבוצה המאוחדת למשחק מסקרן את מ.ס כפר קאסם,למשחק בין 2 קבוצות שאמורות העונה להתברג בצמרת הגבוהה.

 

      עירוני אור יהודה. מקום אחד גבוה יותר מאשתקד,יקנה להם את הכרטיס לליגה א.(צילום:אביחי חיים)

 

ליגה ב דרום ב:

בעונה הקרובה הליגה מסתמנת כמרתקת ומסקרנת מתמיד, כשלא פחות מ-3 קבוצות מסתמנות במאבק על הכרטיס לליגה א. כבר במחזור הפתיחה ייפגשו שתיים מהן,כשנחת יהודה תארח במגרשה הביתי את באר יעקב. נחלה שהשאירה את מרבית הסגל מהעונה החולפת,והתחזקה משמעותית בדמותו של דודו ארואס מקרית גת,תפגוש את קבוצתו של אבי דבח שהתחזקה בצורה משמעותית בחלק הקדמי עם צירופם של צמד הסקוררים אלירן מגול וארז ירימי,ובתוספת הקשר המצוין עדי שקרוקה,מה שמבטיל לנו קרב אדיר כבר במחזור הפתיחה. שיכון המזרח ששמה לה אף היא כמטרה את הכרטיס לליגה א,ולשם כך התחזקה בשחקנים כדוגמת אורן סממה, רועי בניאן,והחלוץ המצוין דודו ביטון,תצא למחשק חוץ מול צפרירים חולון שמתמנת כ"סוס השחור" של הליגה. היורדת הטריה עירוני נתיבות שתרצה לחזור במהברה לליגה א,תארח לקרב מסקרן את הפועל רהט שהתחזקה עם צירופם של החלוץ ליאור סודמי,מוטי מויאל וישראל פרץ. העולה החדשה עירוני מודיעין שבנתה בפגרה קבוצה איכותית,עם צירופם של החלוץ הבלתי נגמר כפיר מלול,עדי מרציאנו ומוטי מזרחי,תארח בביתה את צעירי רהט. העולה החדשה בני יהוד תארח במגרשה את הפועל מרחבים שמכוונת לפליאוף העליון,מ.ס באר שבע תפתח את העונה בבית במשחק מול יצאלאל רחובות,גבעת זאב תארח את מעלה אדומים,ועירוני בית שמש תארח את מ.ס דימונה.

 

   אלירן מגול(משמאל). החלוץ המצוין רוצה לרשום עלייה נופת,הפעם במדי באר יעקב.(צילום:לירן דורף)

 

ליגה ב צפון א:

לאחר שבעונה החולפת ביר מכסור ומגדל כרום נאבקו ביניהן על הכרטיס לליגה א,נראה שבעונה הקרובה הליגה הולכת להיות שקולה ולפחות 5/6 קבוצות נראות שוות ברמתן. בני כאבול שמסתמנת כמועמדת לעלייה לאור צירופם של השוער נדב לוי,הקשר נסים ארמלי,הבלמים עלי חמזה ואמיר עליסאת והחלוץ חומי לוי, תצא כבר במחזור הראשון למשחק חוץ קשה ב"אבי רן" מול ביתר חיפה,שמככוונת גבוה אף היא לאחר צירופם של הקשרים המצויינים ובלתי נגמרים אסי אברהמי ואורן פלאש בתוספת הסקורר המקומי שלומי ביטון,מה שמבטיח משחק חם כבר במחזור הפתיחה. 2 הקבוצות שסיימו שתקד במקומות הראשונים ייפגשו כבר במחזור הפתיחה כשביר אל מכסור שכשלה במשחקי המבחן אשתקד תארח את סגניתה מגדל כרום.אחווה חיפה תחת הדרכתו של חנא פרהוד שמכוון לצמרת הגבוהה תצא למשחק חוץ מול איחוד בני סמיע המודרכת ע"י צרלי עייש הותיק והטוב.מכבי עכו שרוצה אף היא להתברג בצמרת הגבוהה תצא למשחק חוץ קשה בסכנין.הפועל כאוכב תארח במגרשה את הירודת הטריה מכבי טמרה שתרצה לחזור במהרה לליגה א,ולשם כך התחזקה בקשר הותיק והטוב מוטי בן חמו.היורדת הנוספת אחי עכו תארח בביתה את כפר מנדא שהתחזקה בפגרה בדמותם של החלוץ אבי בן סימון מלך שערי ליגה ב צפון ב אשתקד,ובשוער הותיק דודו בן הרוש. במשחק שינעל את המחזור תארח בשבת ביתר נהריה המככות אף היא לצמרת,את בני עראבה.

 

    אסי אברמי(משמאל) במדי עפולה. תוספת כוח משמעותית לביתר חיפה.(צילום:לילך וייס)

 

ליגה ב צפון ב:

הפועל בית שאן שסיימה אשתקד כסגנית של מגדל העמק,מסתמנת כפייבוריטית הברורה לעלות לליגה א. איתן טייב הרכיב בפגרה קבוצה מצויינת,ובנוסף לסגל החזק מאשתקד,חיזק את הקבוצה בשחקני ליגה א לגיטימיים כדוגמת כפיר דר,שניר שיטרית דאוד עליסאת והשוער המצוין אלירן אוחיון,סגל חזק ואימתני שאמור לדרוס את הליגה. במחזור הפתיחה תארח בית שאן לעיני הקהל הרב של את אחי איכסל. עירוני נשר שמכוונת לפליאוף העליון תארח במגרשה את הפועל בקה אל גרביה,הפועל איכסל תארח במגרשה הביתי את מ.ס בועיינה תחת הדרכתו של המאמן הותיק והטוב דרור כהן,איחוד בני בקה תחת הדרכתו של עמי אלחדד תארח לקרב מסקרן את עירוני כפר קרע, העולה החדה אחווה אום אל פאחם שמסתמנת כ"סוס השחר " של הליגה תארח במגרשה הביתי את הפועל עוספיה,מ.ס דבוירה תארח את העולה החדשה צעירי טורען,אום אל גאנם תארח את עין מאהל,ורמות מנשה תארח את מ.ס כפר קמא.

 

       איתן טייב. בנה בבית שאן קבוצה מצויינת,שאמורה לדרוס את יריבותיה בליגה.(צילום:לילך וייס)

 

 

עדכונים חמים מהמגרשים,כל המבקיעים והשערים רק בלוח התוצאות של "גולר1"!!!!!!!!!!

 

צוות אתר "גולר1" מאחל עונה ספורטיבית ומוצלחת לכולם!

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות