האדומים באים

לאחר 8 שנים ללא הצבע האדום המזוהה עם הבת ימיים, קיימה אתמול (ג'), הפועל בת ים את אימון הפתיחה הראשון לעונה שהיה מרגש מתמיד. תושב בת ים, עובד העירייה, שחקן העבר של הפועל ת"א ונבחרת ישראל, פליקס חלפון, הדגיש: "אפשר לייצר משהו יפה בהפועל בת ים, מכיוון שיש כאן הרבה שחקנים במצב טוב שאומנם לא שיחקו הרבה זמן אבל מה שיש להם ברגליים אין להרבה שחקנים בליגה גבוהה יותר"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 01-08-2012
  • 12:38

לא פחות מ-35 שחקנים הגיעו לאימון הפתיחה של האדומים, לעיניהם ההמומות של כ-30 אוהדים שפשוט לא האמינו למראה עיניהם. ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני, שיצטרף משבוע הבא לאימוני הקבוצה בתור שחקן ליגה, שלח ברכות חמות ואיחל להצלחת השחקנים והמועדון. השחקנים שתפסו את מרכז תשומת הלב היו: פליקס חלפון שישמש מאמן/שחקן, תומר אליהו, אביבי זוהר, רון נחמן, אופיר אזולאי ואורן דיין. הרבה קבוצות בליגה א' יכולים רק לחלום על כמות שחקנים עם איכות כל כך גבוהה באימון הפתיחה, מה שמראה כמובן על רצינותם ואמונתם במועדון הפועל בת ים.
 

איציק ונטורה, אורן דיין, יוסי קונפינו  (השוער) פליקס חלפון ודודי ביטרן - כולם למען מטרה אחת- הפועל בת ים.

 

אורן דיין, שבעברו שיחק בהפועל ירושלים, והעביר את רוב שנותיו בליגה הלאומית, היה מבוקש מאוד ע"י קבוצות בליגה א' וב' אך לבסוף החליט להגיע למועדון האדום- הפועל בת ים, בזכות חברו הטוב פליקס חלפון ומחזיק תיק הספורט בעיריית בת ים, ויקטור טל, שביקשו ממנו להירתם למשימה להחזיר את הפועל בת ים לחיים. "וויתרתי על הצעות מליגה א' וב' כדי לשחק בחינם בבת ים", הדגיש. "הייתה אווירה נהדרת באימון הפתיחה, יש לנו תנאים טובים שחקנים בעלי שם שעשו כמה דברים בכדורגל הישראלי ואני מאמין שבסוף העונה ונוכל להתחיל לדבר על ליגה ב'".
 

 

שני הכוכבים הגדולים, אורן דיין ודודי ביטרן, יכלו להרוויח הרבה כסף העונה אבל וויתרו למען המיזם החדש .

 

דודי ביטרן ששיחק בעברו בקבוצות רבות בלאומית, קבלן עליות ועבר בשני המועדונים הבת- ימיים, ואף היה בעברו מלך השערים של הליגה הארצית במדי הפועל בת ים, התרגש ואמר: "נחמד מאד, לפגוש אנשים עוד מימיי ממחלקת הנוער בהפועל ת"א כמו: אבי אזולאי ותומר אליהו. זה קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים מוכשרים, טובים ואנחנו מקווים להגיע כמה שיותר רחוק השנה".
 

עוד הוסיף ביטרן,  "חלק גדול מהקריירה שלי, עשיתי במגרש של בת ים. עברתי הרבה בכדורגל ובחיים בכלל, אבל יש לי הרבה זיכרונות טובים מהפועל בת ים ואני מקווה שהשנה הזיכרונות הטובים רק יתגברו. בזמן האחרון אני די עסוק לאחרונה ויצא לי טוב שאני חוזר לעניינים, דווקא בהפועל בת ים". על המטרה לעלות לליגה ב' השנה אמר: "הנבואה ניתנה לשוטים אבל, אפשר לייצר משהו יפה בהפועל בת ים, מכיוון שיש כאן הרבה שחקנים במצב טוב שאומנם לא שיחקו הרבה זמן אבל מה שיש להם ברגליים אין להרבה שחקנים בליגה גבוהה יותר"

הוסף תגובה
תגובות