עירוני נשר: בעונה הבאה עליה בכל הכוח!

שלומי פרץ מנהלה של עירוני נשר מסכם עונה ופוזל לעבר ליגה א' בעונה הבאה: "נילחם בכל מחיר לעליה בעונה הבאה", וגם... תמונות מחלוקת גביעים למצטייני העונה.

  • על ידי: רועי בן שבת
  • 25-05-2012
  • 13:41

שלומי עונה יפה, התברגתם בצמרת הליגה איך אתה מסכם את העונה?
"בתחילת השנה הביאו שיטה הזויה של קבוצה אחת עולה, וזה גם למבחנים דבר שהקשה מאוד לעלות (למשל אסי גלבוע נתנו עונה טובה ובסופו של דבר הם לא עלו), לא השקענו כי הסיכוי לא היה גבוה, התקציב שלנו היה 200 אלף שקל (בהשוואה לבית שאן 600 אלף שקל ומגדל העמק 800 אלף שקל) ניסינו, אני מאוכזב שסיימנו במקום ה-3 יכולנו לעלות יותר גבוה איבדנו הרבה נק' בגלל שבנינו קבוצה צעירה וחסרת ניסיון, הפסדנו הרבה משחקים שהיו בידיים שלנו וזה שכר הלימוד, הדבר הטוב שיצא לנו העונה זה שיש לנו שחקנים צעירים וכישרוניים ובשנה הבאה נלך על העלייה, מה גם שיש לנו מלך שערים שנה שניה ברציפות (אבי בן סימון)".
 

האם תנאי המגרש הטיבו עמכם?
"יש לנו תנאים מצוינים מחוץ למגרש ובתוכו כל שחקן שמגיע אלינו רואה את ההבדל, יש לנו תנאים של ליגה לאומית ומעלה בשביל ליגה ב' ,אנחנו קבוצה צעירה, רק 3 שנים, יש לנו בסיס טוב ומאמן שאנחנו מרוצים ממנו, שאם שני הצדדים ירצו אז נמשיך יחד נשב איתו בימים הקרובים וננסה לסגור לעוד עונה".
"אני חייב לציין כמה שחקנים משכמם ומעלה מעבר למקצוענות את גל ונגר שקיבל שחקן מצטיין, דימה שוסטופולוב ואבי בן סימון בן 38 נותן יכולת מעל ומעבר עם 21 שערים וסיים כמלך השערים והראה שלא שכח את יכולת ההבקעה".
 

אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ.  יכולים ללמד מועדונים  רבים, איך לנהל מועדון בצורה מדהימה! כל הכבוד.

 

אתה מרגיש שיש יותר חשיפה לליגות הנמוכות?
"קיבלנו חשיפה יותר גדולה בגלל משחק הגביע נגד הרצליה, הייתה כתבה בערוץ הספורט עם שידור המשחק, תוצאת המשחק לא הייתה לטובתנו וזה איכזב אותנו קצת וכנראה שזה הפער בין הליגות".
"אני רוצה לנצל את הבמה ולהודות לצוות גולר על החשיפה והתמיכה, לאוהד רון ישר כוח ורק תמשיכו לגדול".
 

איך היחסים בהנהלה, יש בינכם חילוקי דעות?
"אני חייב לציין את אמיל יוסיפוב שאנחנו חברים מילדות ומסתדרים מצוין, שיחקנו ביחד 10 שנים ולאחר מכן הקמנו את הקבוצה, אין ביננו אגו ולא התווכחנו אף פעם זה מאוד חשוב ופה זאת ההזדמנות להודות לו! ואני מאחל לעצמי ולקבוצה שנמשיך להיות ביחד עוד הרבה שנים ורק שנצעיד את נשר קדימה".

 

אבי בן סימון מקבל גביע! החלוץ הבלתי נגמר חגג 38 לאחרונה עם 21 שערים העונה!!
 

מעניקים גביעים בנשר. לא הרבה קבוצות מסיימות עונה בצורה שכזאת. כן ירבו!

 

מה הציפיות לעונה הבאה?
התקציב יגדל ויהיה בין 250-300 אלף וננסה להוסיף עוד, ננסה להילחם בכל מחיר על עליה, כל התקציב מגיע מהעירייה, ממפעל נשר מלט שעוזר לנו בהסעות למשחקים, ויש לנו עוד כמה ספונסרים שעוזרים לנו בביגוד וכל מה שהמועדון צריך. אנחנו מעוניינים לפתוח מחלקת נוער ובית ספר לכדורגל ומאוד רוצים לגדל שחקנים צעירים כי אי אפשר רק להביא שחקנים מבחוץ".

יהיו שחקנים שתרצו להתחזק בהם לעונה הבאה?
" כמובן שנרצה, אנחנו מחזירים את קיקו כהן ואנחנו מעוניינים לשמור על השחקנים הוותיקים שלנו ולשלב צעירים, אנחנו מעוניינים גם בבני סימנטוב ממגדל העמק, נפתח את העונה קצת מוקדם מהרגיל כדי לתת הכנה טובה יותר לשחקנים וניתן את הכול כדי שבעונה הבאה נעלה ליגה".
 

עוד תמונות מטקס סיום עונה וחלוקת גביעים:

 

 

הוסף תגובה
תגובות