המטרה: להעפיל עם עירוני נשר לליגה א

קשרה האחורי של עיורני נשר, איציק כהן, אשר מכונה "קיקו", הושאל העונה למכבי צור שלום על מנת לעזור לה להישאר ליגה. לאחר שעמד במשימה הזאת, מתפנה להשיג את המטרה הבאה: "עמדתי במטרה, עכשיו הלב עם עירוני נשר".

  • על ידי: רועי בן שבת
  • 22-05-2012
  • 09:07

קיקו, איך אתה מסכם את העונה?
"התחלתי את העונה בנשר, פתחנו די טוב, אפילו ניצחנו  את שני המחזורים הראשונים, אבל עד  המחזור השמיני הפסדנו נקודות יקרות, אפילו יקרות מדי,  המוטיבציה ירדה אחרי שהובלנו במספר משחקים בהם השוו לנו בדקות הסיום. מהר מאד איבדנו עניין בליגה,  בגלל שיש רק עולה אחת וגם היא הולכת למבחנים מול האלופה של המחוז השני  (ביר אל מכסור-העונה), ולכן כל העניין של העליה בעירוני נשר נדחה לעונה הבאה.

 

איציק כהן "קיקו", יש בנשר מתקן אימונים של ליגת העל, ולקבוצה פוטנציאל של ליגה א ומעלה" (צילום: יניב ליכט)

 

מה עושים במצב שנוצר?

המזל שלי, שבאמצע העונה קיבלתי הצעה משודרגת לעבור למכבי צור שלום עד סוף העונה על מנת לעזור לה להישאר בליגה א, צור שלום בתחילת העונה היתה בתחתית ואני שמח שעזרתי לה להישאר בליגה בכבוד'".
 

איך החוויה לחזור לליגה א' אחרי היעדרות רבה?
"החזרה הייתה טובה כשהגעתי למכבי צור שלום המטרה הייתה ידועה מראש – לעזור לקבוצה להישאר ליגה. עמדנו ביעד השגנו את המטרה ואני מאושר".
 

מה התוכניות לעונה הבאה?
"אני אמור לחזור לעירוני נשר, נשב בימים הקרובים ונחליט, המטרה היא לחזור ולעזור לקבוצה לעלות ליגה. בנשר יש מתקן אימונים טוב התנאים מצוינים הקבוצה צעירה וחשוב לציין שההנהלה ובראשה אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ שהם אנשים מדהימים שנותנים את כל הכלים לעזור לקבוצה. בנוסף לזאת, חשוב שקבוצה חדשה כמו נשר תעלה ליגה, יש להם פוטנציאל של ליגה א' ומעלה"
 

הוסף תגובה
תגובות