מגדל העמק- ברוכים הבאים לליגה א' !

המשחק אמש בין ביר אל מכסור למגדל העמק, התנהל מול 2500 צופים נלהבים שעודדו לאורך כל המשחק, הקבוצות לא סיפקו כדורגל משובח שהסתיים בבעיטות עונשין 6-5 למגדל העמק, נותרה הזדמנות אחרונה לביר אל מכסור לעלות ליגה כאשר תשחק באצטדיון עילוט את הפועל חדשה מליגה א'.

  • על ידי: רועי בן שבת
  • 11-05-2012
  • 20:12

המשחק נפתח ללא הרבה ניסיונות של שני הצדדים והתנהל ברובו במרכז השדה.
דקה 10: ניסיון ראשון למגדל העמק כאשר נפסק לטובתם בעיטה חופשית על קו רחבת ה-16, אלירן גוזלן לקח את הבעיטה אך פספס בכמה ס"מ את הקורה.
דקה 20: חוסם גדיר מביר אל מכסור, עוצר התקפה מתפרצת, מכשיל את יוסי ג'אנח ממגדל העמק והשופט מוציא לעברו כרטיס צהוב.
דקה 30: חאלד מיארי מ ביר אל מכסור עולה לכדור גובה במחצית המגרש נפגע בראשו, נזקק לטיפול והוחלף.
גם עם עשרה שחקנים במשך 5-7 דקות ביר אל מכסור שלטו במשחק והעיזו לתקוף יותר.
דקה 37: ניסיון בעיטה של מוטי כל טוב ממגדל העמק מ-20 מטרים נהדפת על-ידי שוער ביר אל מכסור, אבו אחמד נעים, שהצטיין לאורך כל המשחק.
 

בני סימנטוב, אולי הבלם הכי טוב בליגה ב העונה. (צילום: מוראן פחמאוי)

 

סיכום ביניים המחצית הראשונה- לאורך כל המחצית שני מחנות האוהדים עודדו ללא הפסקה, המחצית הסתיימה עם יותר הזדמנויות של מגדל העמק ליד שערה של ביר אל מכסור.
תחילת המחצית השנייה התנהלה על ידי ביר אל מכסור שהחזיקה יותר בכדור בחצי של מגדל העמק והעזה יותר. דקה 60: אסף מלול ממגדל העמק עצר התקפה מתפרצת על אגף ימין והכשיל את מספר 9 של ביר אל מכסור והשופט הוציא לעברו כרטיס צהוב.
דקה 66 : ניסיון בעיטה של חאג' חליל מביר אל מכסור כאשר הוא בעט לעבר השער מ-30 מ' אך שוער מגדל העמק , אבי עמוס, היה ערני והדף.
דקה 80: ההזדמנות האחרונה של מגדל העמק להכריע את המשחק כאשר ליאור אדלר בעט מ-20 מ' אך שוער ביר אל מכסור הדף את הכדור מצוין.
תוצאת סיום המשחק 0-0 הולכים להארכה.
 

אבי עמוס, שוערה של מגדל העמק. שמר על רשת נקיה כל המשחק. (צילום: לילך וייס)

 

דקה 95: מגדל העמק תקפה הרבה את שערה של ביר אל מכסור עם הרבה ניסיונות, אך שוער ביר אל מכסור שהיה מצוין הדף כל ניסיון אפשרי.
דקה 105: מסירת רוחב לעבר של עבודי דראושה ממגדל העמק, עוברת את הגנת ביר אל מכסור השחקן עבר את השוער אך בעיטה רשלנית מנעה את היתרון של מגדל העמק.
שליטה של מגדל העמק בחצי הראשון
בחצי השני של הארכה הייתה למגדל העמק הזדמנות אחת מבעיטה חופשית של בני סימנטוב  מ-20 מטרים לעבר השער של ביר אל מכסור אך השוער הדף מצוין לקרן.
שליטה של מגדל העמק בחצי השני של ההארכה. שריקת סיום הולכים לבעיטות הכרעה מ 11 מטרים.
את הפנדל המכריע כבש מוטי כל טוב.

הוסף תגובה
תגובות