הכרעות בעמק

באזור העמק לא זוכרים תקופה כזו מרתקת ומותחת בספורט המקומי. מגדל העמק מול ביר אל מכסור במשחק על העלייה לליגה א, אסי גלבוע יוצאת ליבנה למשחק הראשון על הכרטיס ללאומית,ונצרת עלית בקרה הישרדות ביום שני מול בת ים. דריכות שיא בעמק.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 09-05-2012
  • 11:16

הפועל מגדל העמק - ביר אל מכסור

המערכה הראשונה בדרמה המתמשכת תתחיל בחמישי בערב ב"עילוט" שם תתמודד הפועל מגדל העמק אלופת ליגה ב צפון ב מול ביר אל מכסור אלופת ליגה ב צפון א. חניכיו של רפי בוסקילה בעונה מדהימה רוצים לסיים את העונה עם הכרטיס לליגה א אליו כיוונו מתחילת השנה. מגדל העמק זכתה בכרטיס למבחנים לאחר קרב עיקש עם הפועל בית שאן המצויינת. ביר אל מכסור זכתה בכרטיס במחזור האחרון לאחר קרב עיקש וצמוד עם מגדל כרום.

במגדל העמק דריכות שיא לקראת המשחק ,והקבוצה אמורה לקבל תמיכה מאוהדים רבים שלא נראו שנים רבות באיצטדיון במקומי,והשנה עם ההצלחה המסחררת של הקבוצה חזרו לתמוך בקבוצה. במגדל העמק אופטימיות רבה והתחושה בקרב כולם כי אכן הקבוצה תעמוד במשימה ותעפיל לליגה א.

 

 רפי בוסקילה. מגדל העמק בעיונה פנטסטית במרחק נגיעה מליגה א .(צילום:לילך וייס)

 

 

 

מכבי יבנה - הפועל אסי גלבוע

הפועל אסי גלבוע אלופת ליגה א צפון הבלתי מעורערת שהשאירה אבק לפני זמן רב ליריבותיה בצפון תצא ליבנה למשחק הראשון מבין שניים על הזכות לשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה. גלבוע עשתה עונה מדהימה ולהפתעת כולם זכתה באליפות ליגה א צפון בקלות רבה. במועדון הסימפטי מהגלבוע דרוכים ומוכנים לקראת המשימה וייצאו ליבנה במלוא הביטחון בכדי לחזור עם 3 נקודות יקרות שעלולות לסיים את הסיפור.

 

ברוך סער. אסי גלבוע בעונה מדהימה ראויה לסיים אותה עם הכרטיבס ללאומית.(צילום:ברוך סער.)

 

 

הפועל נצרת עלית - עירוני בת ים

הפועל נצרת עלית תארח ביום שני בערב לקרה הישרדות את עירוני בת ים. חניכיו של דני גולן שרשמו משחק 5 ברציפות ללא הפסד, תלויים אך ורק בעצמם ותוצאת תיקו מול בת ים תספיק בכדי להבטיח את הישארותם בליגה, האורחים מנגד חייבים נצחון בכדי להישאר. בנצרת עלית מעודדים מכושרו של הקשר יניב דרעי שכבש שלושער במחזור החולף בנצחון החוץ על סקציה נס ציונה,וקוראים לקהל הרחב לתמוך בקבוצה ברגע האמת שלה.

 

        יניב דרעי. נצרת עלית מגיעה למשחק ההישרדות כשתוצאת תיקו תספיק לה להישאר בליגה.(צילום:נדב מעוז.)

 

 

הוסף תגובה
תגובות