והרי התחזית...

180 דקות בלבד לתום העונה..הליגות הנמוכות מגיעות לרגע האמת ...אתר "גולר" מביא לכם את התחזית שלו למשחקים המרכזיים של סוף השבוע הקרוב...כנסו וצפו בניחוש הנכון של "גולר".....!

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 26-04-2012
  • 22:17

 

ליגה א דרום:

 

הפועל ערד - ביתר כפר סבא:

כפר סבא מדורגת נכון לעכשיו( לפני החלטת בית הדין בפרשת בר לייבה) במקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על יבנה,ערד זקוקה לנקודה בשני המשחקים שנותרו בכדי להבטיח סופית את הישארותה בליגה. כפר סבא מגיעה אחרי תיקו ביתי מאכזב מול כפר שלם,ערד מגיעה לאחר תבוסה צורמת מול השקמה רמת חן.

תחזית-נראה שארועי השבוע האחרון השפיעו לרעה על חניכיו של סירוטקין שהחזיקו אצבעות למרמורק אך כשלו מול כפר שלם במו רגליהם. מגרשה הביתי של ערד ידוע כאוגר נקודות,ולדעתנו המשחק יסתיים ללא הכרעה.

 

אברהים אבו רקייק. ערד במבצרה הביתי תשיג את הנקודה היקרה שתעניק לה עונה נוספת בליגה.(אנס אבו דעבס).

 

מכבי יבנה - מכבי קרית גת:

מעודדת מחזרתה לחיים בעקבות פרשת בר לייבה תעלה מכבי יבנה לעיני הקהל התומך והביתיש לה למפגש מול קרית גת. לקרית גת זיקה גדולה ליבנה, מאמנה של קרית גת ראובן אלקבץ עשה את מיטב שנותיו בקבוצה היבנאית.

תחזית-יבנה למרות חסרונו של אורי קרגולה המוצהב לא תתקשה מול קרית גת והנקודות ישארו בידיהם של חניכיו של יוסי זוזוט.

 

שחקני יבנה חוגגים עם האוהדים. יבנה תעשה צעד ענק אל עבר משחקי המבחן.(צילום:פורטל יבנה).

 

הפועל כפר שלם - קביליו יפו:

במשחק שינעל את המחזור וייערך בשכונת התקוה תארח קבוצתו של ויקטור גניש שזוקקה לנצחון ב -2 המחזורים האחרונים בכדי להבטיח את הישארותה בליגה ,את המכונה המשומנת של משה אוננה שתצפה למעידה של צמד המוליכות ביום שישי.

תחזית-לאחר שקביליו יפו תדע את תוצאות יריבותיה לצמרת כבר ביום שישי,וסביר להניח שיבנה תנצח את קרית גת,יורידו היפואים באופן טבעי הילוך ושחקני הכפר כשחרב גדולה מונחת על צווארם יינצלו זאת בכדי להשיג את הנצחון המיוחל שישאיר אותם בליגה.

 

ויקטור גניש. שחקני הכפר יעלו עם "חרב על צווארם" ויזכו בנצחון שישאיר אותם בליגה.(צילום:ניר שמיר).

  

ליגה א צפון:

 

הפועל עפולה - הפועל אסי גלבוע:

בשישי ייערך דרבי "העמקים" שאולי יהיה הדרבי האחרון במידה וגלבוע תעפיל ללאומית.משחק של הרבה יוקרה וכבוד בין 2 היריבות המושבעות.

תחזית-כאחד שמכיר את הלך הרוח בצפון מקרוב ,אומר לכם שלמרות שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד,לשני הצדדים תהיה מוטיבציה אדירה לזכות בנצחון היוקרתי. בעפולה עוסקים בהכנות לעונה הבאה ונותנים  דקות לשחקני הבית ולצעירים.בגלבוע הגבירו את קצב האימונים לקראת משחקי המבחן וחניכיו  של ברוך סער עדיין בכושר טוב. הסטטיסטיקה לא תשתנה והדרבי יסתיים שוב ללא נצחון עפולאי,אך עם חלוקת נקודות בין 2 המחנות.

 

תומר ברוקס וקובי שריקי במאבק בדרבי הקודם. חלוקת נקודות לפי "גולר" בדרבי הקרוב.( צילום:לילך וייס).

 

הפועל חדרה - אחוה עראבה:

משחק על 6 נקודות בתחתית ליגה א צפון כששתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר הפסד במחזור החולף. משחק בו המנצחת תבטיח קרוב לוודאי עונה נוספת בליגה.

תחזית-משחק ממנו אין דרך חזרה. הלחץ הגדול יכריע את שחקני 2 הקבוצות והקרב המרתק יסתיים ללא הכרעה.

 

 יוחנן ישראלוב מאמנה של חדרה. קרבות התחתית יוכרעו רק במחזור האחרון.(צילום:אילן בלכמן).

 

הוסף תגובה
תגובות